Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6967 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחברי הפורום

אני מתכוון ליקנות רדיו-דיסק + צ'ינג'ר, ככל הניראה של אלפיין (9855R), או אחד הדגמים הטובים של קלריון.

יש לי הזדמנות לנצל את בואה של אחותי מחול (מארה"ב דרך איטליה) ולבקש ממנה להביא את המכשיר.

חשבתי לא להיסתבך עם הרדיודיסק בשל בעיות כיול התדרים, מה לגבי הצ'ינג'ר, האם יכולה להיות איזו שהיא בעיה בחיבור צ'ינג'ר שניקנה בחול למכשיר רדיודיסק שבארץ (אחרי שבודקים כמובן מהו הדגם המתאים) ?

 

תודה

יצחק

פורסם

אני לא יודע אם כדי להביא צנגר.

הרי זה מכשיר שאתה מכניס לו כמה דיסקים ומחליף פה ושם אם אתה רוצה.

מה הבעיה להחליף ידנית באמצעות רדיו דיסק.

אולי כדי לשקול לייבא רדיו דיסק ברמה.

ולסדר לו כאן את התדדרים.

לילה טוב.

יעקב.

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

פורסם

לא הייתי הולך על מחליף דיסקים, לגשת כל פעם לתא מטען מחדש כדי להחליף דיסקים זה חולף מהעולם.

לעומת זאת יש לך אפשרויות אחרות טובות ואיכותיות יותר למשל HU עם כניסת USB במחירים נמוכים מאד

בהשוואה למחיר בארץ קבל דוגמא בקישור

http://www.sonicelectronix.com/item_9008_Pioneer+Premier+DEH-P690UB.html

 

אתה יכול לדחוף לו דיסק און קיי של 1GB או 2GB או לקנות הארד דיסק חיצוני שישב בתא כפפות למשל 40GB

מי צריך יותר מזה.

 

מיותר לציין שHU בעלי כניסת USB יש ממגוון חב' או כאלו שמסוגלים להתחבר למתאם שקונים בנפרד

ניסיון ניתן לרכוש, חוכמה לא.

פורסם

תודה על תגובותיכם

אני מודע להתנגדות הגורפת של חברי הפורום לצ'ינג'ר, אבל אם אני בכל זאת רוצה, האם צפויה בעיה טכנית בהפעלת המכשיר על רדיו דיסק שניקנה בארץ ?

ובעניין ההצעה שאביא דוקא רדיודיסק מחול, אז איך פותרים את עניין כיול התדרים ?

יצחק

פורסם

לחבר שלום אני לא מתנגד שתביא איזשהו רכיב שיותקן ברכבך

ולא נראה לי שיש כאן מישהו שמתנגד סך הכל מציעים לך (זה המקסימום שאפשר כאן).

המילה "גורפת" ממש לא במקום.

סך הכל אני רוצה שתבין שבצ'ינג'ר יש בממוצע 10 דיסקים, דיסק און קיי בנפח 1GB שעולה היום בסביבות ה-60 ש"ח

מכיל יותר מ-10 דיסקים שלא לדבר על נפח של 2GB או 4GB או הארד דיסק נייד ששם השמים הם הגבול.

בנוסף אם אתה שומע באמצעות דיסקים צרובים כידוע לך צריבת דיסק מפחיתה מאיכות השמע ואין הרבה מה לעשות.

שלא לדבר על העברת כבל לאורך הרכב עד לצ'ינג'ר, אז מה יותר פשוט מלרכוש HU עם כניסת USB או HU עם הכנה למתאם USB משמע יציג את הכל על הצג, ולרכוש מתאם USB.

אם כן הבנת את הכל ועדין אתה מעוניין בצ'ינג'ר אז סבבה לך על זה.

 

אני הייתי מביא את שני המכשירים מחו"ל ואת HU מכייל בארץ, יש חב'

שאין צורך לכייל במעבדה אלא זה מתבצע במכשיר עצמו כחלק מהאופציות שיש בו.

כך בחשבון את נושא המשקל של הצ'ינג'ר לעומת המתאם USB,

ודבר נוסף את נושא האחריות על המכשירים שהוא קצת יותר בעייתי

לשיקולך ובהצלחה.

ניסיון ניתן לרכוש, חוכמה לא.

פורסם
תודה על תגובותיכם

אני מודע להתנגדות הגורפת של חברי הפורום לצ'ינג'ר, אבל אם אני בכל זאת רוצה, האם צפויה בעיה טכנית בהפעלת המכשיר על רדיו דיסק שניקנה בארץ ?

ובעניין ההצעה שאביא דוקא רדיודיסק מחול, אז איך פותרים את עניין כיול התדרים ?

יצחק

 

1. אין בעיה טכנית להפעיל את הצ'יינג'ר.

2. אם אתה מביא את ה 9855 של אלפיין, יש הגדרה לשינוי במכשיר עצמו ללא שינויים מיותרים בקרביים של המכשיר.

×
×
  • תוכן חדש...