Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8325 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הגעתי ל 120 אלף קילומטר ברכבי הקט וטיפול ה 10 אלף הגיע ליומו, רועי (306) עזר לי בטיפול אגב תודה לרועי שוב ושוב ושוב... הרכב חנה אצל רועי בבית לאחר הטיפול יום ובאותו לילה הגיע אמבולנס בתפקיד של מד"א לישראל לקחת חולת סכרת וכמובן הרכב חנה מלפני ואז שיצא הוא נסע עליי רוורס (א-י-ן שאסי! בלי מחשבות אפילו) המכסה מנוע התעקם ,2 נורות יצאו להם הכיוון , פגוש נשבר לו הגריל ונוצר חור של מדרגת אמבולנס, בנוסף הרדיאטור מים והרדיאטור מזגן...

 

טוב יש פרטים ויש הכל ואמרתי טוב או שנתבע או שנתקן והוא ישלם לי את מלוא הסכום..

 

הסכום המלא הוא 6700 שקלים חדשים כולל מע"מ

פרוט החלקים הם כולם לא תחליפיים ומקוריים והם :

 

רדיאטור מים

רדיאטור מזגן

פגוש קדמי +צביעה

2 פנסים קדמיים

מכסה מנוע שעוד לא תוקן ... והמבין יבין

בנוסף מספר רישוי שעלותו 59 שקלים

בנוסף יש נוזל קירור מזגן , שמן למזגן , גז , סידור פנסים קדמיים , סידור פגוש קדמי ,פס קישוט ובלה בלה בלה קטנים כאלה.

 

מגן דוד אדום לישראל ייצטרכו החודש להנפיק תלוש משכורת נוסף לפקודתי...

:)

 

למרות שהיו עוד הרבה דרכים של קריעה כספית למד"א אבל עשיתי את זאת .. למה? לא יודע.

 

יום שישי אתם תראו במפגש תוצאות...

הרכב נראה מקדימה כמו 2004 שהכל ח-ד-ש

 

בנוסף אני רוצה להגיד שוב תודה למוסך ליטל על הטיפול ועל הריבים עם השמאי שאישר בהתחלה אולי רבע מהחלקים שהוחלפו ותודה אחרונה לרועי ששיגעתי אותו לאורך כל הדרך אבל שוב עזר לי בסופו של דבר למרות היותי הילד הקטן שלא מבין כלום

:)

 

וזאת רק ההתחלה מבחינת מראה חיצוני לאוטו ...

הנה ימים רבים חלפו ושני ידי עייפו .. רק להזכר ולהזיל דמעה, הראלי השחורה

פורסם

למה ישראלי?

 

הוא לא החליף חלק אחד שלא נדפק בגלל האמבולנס.

כל מה שהם שברו (מד"א) הם החליפו.

מי אמור לשלם על חורים ברדיאטורים ובפגוש? בעל הרכב שלא היה שם? או מי שפגע?

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם
למה ישראלי?

 

הוא לא החליף חלק אחד שלא נדפק בגלל האמבולנס.

כל מה שהם שברו (מד"א) הם החליפו.

מי אמור לשלם על חורים ברדיאטורים ובפגוש? בעל הרכב שלא היה שם? או מי שפגע?

 

למה ישראלי?

 

ראיתי את הנזק במו עיני, אלא אם כן הוא השתמש בחלקים חדשים לגמרי ולא תיקן שומדבר, אין שום מצב שבעולם שיש שם 7 אלף שקל.

 

ואם הוא אכן לא תיקן שומדבר אז הוא תפס טרמפ קל וחידש כמה חלקים, שזה לא נורא אבל יכול להיות ישראלי פחות..

 

 

ראלימן

קורס 154 RESTEPA.

פורסם
למה ישראלי?

 

הוא לא החליף חלק אחד שלא נדפק בגלל האמבולנס.

כל מה שהם שברו (מד"א) הם החליפו.

מי אמור לשלם על חורים ברדיאטורים ובפגוש? בעל הרכב שלא היה שם? או מי שפגע?

 

למה ישראלי?

 

ראיתי את הנזק במו עיני, אלא אם כן הוא השתמש בחלקים חדשים לגמרי ולא תיקן שומדבר, אין שום מצב שבעולם שיש שם 7 אלף שקל.

 

ואם הוא אכן לא תיקן שומדבר אז הוא תפס טרמפ קל וחידש כמה חלקים, שזה לא נורא אבל יכול להיות ישראלי פחות..

 

 

ראלימן

 

ראלימן, אתה -לא- פאקינג שמאי.

 

לי עלה לפני שנתיים 4000 שח (כולל הוצאות שמאי בסך 500 שח) להחליף פגוש אחורי בסובארו לגאסי שנת 93.

פאקינג פגוש שחור מסריח. זהו. 4000 שח. קולט ?!

 

אל תיכנס פה לדיונים ולדברים שאתה לא מבין בהם.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
למה ישראלי?

 

הוא לא החליף חלק אחד שלא נדפק בגלל האמבולנס.

כל מה שהם שברו (מד"א) הם החליפו.

מי אמור לשלם על חורים ברדיאטורים ובפגוש? בעל הרכב שלא היה שם? או מי שפגע?

 

למה ישראלי?

 

ראיתי את הנזק במו עיני, אלא אם כן הוא השתמש בחלקים חדשים לגמרי ולא תיקן שומדבר, אין שום מצב שבעולם שיש שם 7 אלף שקל.

 

ואם הוא אכן לא תיקן שומדבר אז הוא תפס טרמפ קל וחידש כמה חלקים, שזה לא נורא אבל יכול להיות ישראלי פחות..

 

 

ראלימן

 

ראלימן, אתה -לא- פאקינג שמאי.

 

לי עלה לפני שנתיים 4000 שח (כולל הוצאות שמאי בסך 500 שח) להחליף פגוש אחורי בסובארו לגאסי שנת 93.

פאקינג פגוש שחור מסריח. זהו. 4000 שח. קולט ?!

 

אל תיכנס פה לדיונים ולדברים שאתה לא מבין בהם.

 

איציק

 

ראית את הנזק?

 

 

ראלימן

קורס 154 RESTEPA.

פורסם

אני ראיתי את הנזק (הוא קרה כאשר הרכב היה אצלי.

גם אני חשבתי שזה נזק של 50 ש"ח.

 

בגלל זה אני לא בעל מוסך!

כשפתחו לבדוק וראו שיש 2 רדיאטורים מחוררים בצורה כזאת שלא מתקנים (כל אחד כ-900 ש"ח)

שהפגוש הקידמי נשבר ואי אפשר היה לתקן אותו (ניסו ולא הצליחו), גם כן כ-1000 ש"ח

שצריך להחליף את שני הפנסים הקידמיים כי המכה שברה את התושבות שלהם (אי אפשר לתקן את זה, גם אני החלפתי בגלל זה וינקר), כ-500 ש"ח לאחד

 

עד כאן כ-4000 ש"ח.

תוסיף צביעת פגוש + נוזלים + חלקי פלסטיק קטנים, יש לך עוד אלפיה.

ומה עם שעות עבודה? יוסי עובד בהתנדבות?

 

נו, לכמה הגענו?

 

 

הכל נעשה במוסך מורשה ומקצועי, שלפי השיחות שלי עם יוני, יהיה האחרון שיתן לו לרמות (הוא גם אמר לו את זה). אין מה לעשות זה המחירים שמשלמים במוסך מורשה ולא הסדר חפיפניקי.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם
אני ראיתי את הנזק (הוא קרה כאשר הרכב היה אצלי.

גם אני חשבתי שזה נזק של 50 ש"ח.

 

בגלל זה אני לא בעל מוסך!

כשפתחו לבדוק וראו שיש 2 רדיאטורים מחוררים בצורה כזאת שלא מתקנים (כל אחד כ-900 ש"ח)

שהפגוש הקידמי נשבר ואי אפשר היה לתקן אותו (ניסו ולא הצליחו), גם כן כ-1000 ש"ח

שצריך להחליף את שני הפנסים הקידמיים כי המכה שברה את התושבות שלהם (אי אפשר לתקן את זה, גם אני החלפתי בגלל זה וינקר), כ-500 ש"ח לאחד

 

עד כאן כ-4000 ש"ח.

תוסיף צביעת פגוש + נוזלים + חלקי פלסטיק קטנים, יש לך עוד אלפיה.

ומה עם שעות עבודה? יוסי עובד בהתנדבות?

 

נו, לכמה הגענו?

 

 

הכל נעשה במוסך מורשה ומקצועי, שלפי השיחות שלי עם יוני, יהיה האחרון שיתן לו לרמות (הוא גם אמר לו את זה). אין מה לעשות זה המחירים שמשלמים במוסך מורשה ולא הסדר חפיפניקי.

 

והכל חלקים חדשים אני מניח? לא במצב דומה/זהה למה שהיה לפני התאונה נכון?

 

2200 שקל לעבודה על 2 פנסים, 2 רדיאטורים ופגוש? נשמע קצת הרבה...

 

בכל מקרה - לא המחיר זה הענין פה, הענין פה הוא שלא נקנו חלקים במצב דומה או זהה למה שהיה לפני התאונה. כלומר לא נקנו 2 רדיאטורים מפירוק או 2 פנסים מפירוק (פגוש זה ניחא), לא היה ניסיון להחזיר את הרכב למצבו הקודם ועל כן המחיר הגבוה.

 

 

נשמע לי כאילו חלבת את מד"א עד הטיפה האחרונה, ולדעתי זה לא בדיוק הגוף שממנו יש לחלוב, לא מסיבות כלכליות - אלא מסיבות מוסריות.

 

 

אבל שוב - זכותך המלאה לעשות כן.

 

 

ראלימן

קורס 154 RESTEPA.

פורסם

וואלה, אתה בן אדם מצחיק.

 

נגיד שעשיתי תאונה ומישהו נכנס בי ושבר לי ג'אנט.

מה אני אמור לעשות, לחפש ג'אנט משומש (כי שלי משומש) או לקנות חדש?

 

ממתי חלקים כאלה נקנים מפרוקיות (רדיאטורים/פנסים וכו')?

מילא אם הייתה אומר "למה לא חלקים תחליפיים ולא מקוריים".

 

ניקי, אתה מצחיק...

מצחיק בזה שאתה לא מבין בתחום הזה, ולכן התשובה שלך נקראית קצת לא הגיונית (בלשון המעטה).

 

 

נ.ב. 1

תגיד לי, והיה והיו מוצאים רדיאטורים של 106 ראלי בפירוקיות (דבר מאוד שכיח), והיה קורה אחד מהשני מקרים הבאים :

1. הרדיאטורים רקובים במתוכו וזה יתגלה רק עוד חודש וחצי כאשר יוני ישרוף מנוע בגלל נזילה. מי ישלם?

2. הרדיאטורים יהיו במצב יותר טוב מאלה שהיו לו על הרכב, אז לא למכור לו אותם? כי זה לא פייר שהוא ישפר את החלקים ברכב? אולי נעשה לו חורים בהם בכוונה, בשביל שהוא לא יהנה יותר מדי.

 

נ.ב. 2

עם כל הכבוד למד"א, יוני לא בן אדם?

הוא שפך אלפי שקלים על הרכב ע"מ שיהיה תקין. הם נכנסו בו, למה הוא צריך לממן אותם? לא מספיק שאנחנו משלמים מיסים, אנחנו צריכים לממן טעויות של חברות "נחמדות".

זה מקביל לתגובה הדבילית שרושמים פה בפורום על השוטרים - "עזבו אותם, הם מגינים עלינו, תסלחו להם על זה שהם עברו באדום כי הם מנסים להגיע כמה שיותר מהר לאכול שווארמה".

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם

אני לא מבין למה לשים מפירוק? אתה קולט מה אתה אומר? זה כמו שתקנה צמיג משומש! מה זה מפירוק? אם יש להחליף חלק מחליפים לחדש! הבחור קנה את הרכב עם חלקים שנקנו כחדשים מהחברה! אין שום סיבה שבעולם שאם מישהו עשה נזק הוא לא יקבל חדשים.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
למה ישראלי?

 

הוא לא החליף חלק אחד שלא נדפק בגלל האמבולנס.

כל מה שהם שברו (מד"א) הם החליפו.

מי אמור לשלם על חורים ברדיאטורים ובפגוש? בעל הרכב שלא היה שם? או מי שפגע?

 

למה ישראלי?

 

ראיתי את הנזק במו עיני, אלא אם כן הוא השתמש בחלקים חדשים לגמרי ולא תיקן שומדבר, אין שום מצב שבעולם שיש שם 7 אלף שקל.

 

ואם הוא אכן לא תיקן שומדבר אז הוא תפס טרמפ קל וחידש כמה חלקים, שזה לא נורא אבל יכול להיות ישראלי פחות..

 

 

ראלימן

 

ראלימן, אתה -לא- פאקינג שמאי.

 

לי עלה לפני שנתיים 4000 שח (כולל הוצאות שמאי בסך 500 שח) להחליף פגוש אחורי בסובארו לגאסי שנת 93.

פאקינג פגוש שחור מסריח. זהו. 4000 שח. קולט ?!

 

אל תיכנס פה לדיונים ולדברים שאתה לא מבין בהם.

 

איציק

 

ראית את הנזק?

 

 

ראלימן

 

לא, ואתה ראית את שלי ?

 

אין לך מושג בכלל על מה אתה מדבר.

 

היום מתקנים אוטו עם חלקים חדשים תחליפיים.

 

זכותו של יוני לקבל את רכבו במצב תקין, אף אחד לא ילך לחפש לו בפירוקיה פנסים משומשים, רדיאטור משומש או פגוש משומש.

 

אני דיי בטוח שגם א-ת-ה לא היית מסכים שברכבך הפרטי (לא הלנטיס ליסינג שלך) יותקנו חלפים משומשים עם עבר בלתי ידוע אם חו"ח רכבך היה ניזוק (ולא משנה ע"י מי).

 

פתחת פה תיבת פנדורה ששורפת לי את הפיוזים - ואם תמשיך בה, הודעותיך ימחקו לאלתר.

 

לא החזקת רכב מעולם, אין לך מושג קלוש במחירי חלפים ובמה שמתרחש בשוק.

לא יודע ? לא עונה !

שכל אחד ימתקד במה שהוא יודע הכי טוב:

אני ימשיך בניהול הפורום ותיקון צרפתיות מתפרקות

אתה תמשיך לצלם

לירן ימשיך לזיין לכולם את המוח

ורוני ימשיך להיות חאפר

 

ובא לציון גואל.

 

איציק

 

** ועוד משהו קטן למי שלא יודע או לא מבין בתחום:

הרכבים של היום מ-א-ו-ד עדינים ומאוד פגיעים למכות קטנות כגון אלו.

יחידת מיזוג האויר והרדיאטור נמצאים מילימטרים בודדים מהפגוש הקדמי שגם ככה גמיש מאוד וחשוף לפגיעות.

 

פגיעה "קלה להחריד" ויזואלית עלולה לעלות הון תועפות לתיקון בגלל הנזק הפנימי שנגרם לרכב.

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

ראלימן - למען הסדר הטוב: זה שמד"א בקשיים כלכליים, לא אומר שיוני צריך לעשות עבורם צדקה ולשים חלקים דפוקים בשביל לחסוך להם כסף. שיכשירו את הנהגים שלהם טוב יותר ודברים כאלו ימנעו. מלבד זאת, מד"א לא משלמת על הנזק אלא חברת הביטוח שלה.

 

והארה עבורך - שמאות מצולמת היא נושא שנוי במחלוקת, במיוחד כשהשמאי הוא בעצם... לא שמאי והוא מסתמך על מה שהוא שומע ועל תמונות חלקיות. לתשומת לבך.

פורסם

 

למה ישראלי?

 

ראיתי את הנזק במו עיני, אלא אם כן הוא השתמש בחלקים חדשים לגמרי ולא תיקן שומדבר, אין שום מצב שבעולם שיש שם 7 אלף שקל.

 

ואם הוא אכן לא תיקן שומדבר אז הוא תפס טרמפ קל וחידש כמה חלקים, שזה לא נורא אבל יכול להיות ישראלי פחות..

 

 

ראלימן

 

מה אכפת לך?!?!?

אז באלו לסנג'ר את מד"א...בכיףףףףףףףף :lol:

שיהייה לו לבריאות!

עכשיו הוא נהנה מפרונט חדש.

 

הבעיה היא שהוא מוכר ת'רכב יחשבו שהוא עבר תאונה רצינית לא?!!?

 

אלעד.

נינג'ה לבנה!

פורסם
אני ראיתי את הנזק (הוא קרה כאשר הרכב היה אצלי.

גם אני חשבתי שזה נזק של 50 ש"ח.

 

בגלל זה אני לא בעל מוסך!

כשפתחו לבדוק וראו שיש 2 רדיאטורים מחוררים בצורה כזאת שלא מתקנים (כל אחד כ-900 ש"ח)

שהפגוש הקידמי נשבר ואי אפשר היה לתקן אותו (ניסו ולא הצליחו), גם כן כ-1000 ש"ח

שצריך להחליף את שני הפנסים הקידמיים כי המכה שברה את התושבות שלהם (אי אפשר לתקן את זה, גם אני החלפתי בגלל זה וינקר), כ-500 ש"ח לאחד

 

עד כאן כ-4000 ש"ח.

תוסיף צביעת פגוש + נוזלים + חלקי פלסטיק קטנים, יש לך עוד אלפיה.

ומה עם שעות עבודה? יוסי עובד בהתנדבות?

 

נו, לכמה הגענו?

 

 

הכל נעשה במוסך מורשה ומקצועי, שלפי השיחות שלי עם יוני, יהיה האחרון שיתן לו לרמות (הוא גם אמר לו את זה). אין מה לעשות זה המחירים שמשלמים במוסך מורשה ולא הסדר חפיפניקי.

 

והכל חלקים חדשים אני מניח? לא במצב דומה/זהה למה שהיה לפני התאונה נכון?

 

2200 שקל לעבודה על 2 פנסים, 2 רדיאטורים ופגוש? נשמע קצת הרבה...

 

בכל מקרה - לא המחיר זה הענין פה, הענין פה הוא שלא נקנו חלקים במצב דומה או זהה למה שהיה לפני התאונה. כלומר לא נקנו 2 רדיאטורים מפירוק או 2 פנסים מפירוק (פגוש זה ניחא), לא היה ניסיון להחזיר את הרכב למצבו הקודם ועל כן המחיר הגבוה.

 

 

נשמע לי כאילו חלבת את מד"א עד הטיפה האחרונה, ולדעתי זה לא בדיוק הגוף שממנו יש לחלוב, לא מסיבות כלכליות - אלא מסיבות מוסריות.

 

 

אבל שוב - זכותך המלאה לעשות כן.

 

 

ראלימן

 

ראלימן היקר, גם אותי מאוד עצבן לראות מה שכתבת...

כל לקוח של חברת ביטוח שנפגע בתאונת דרכים זכאי לדרוש שרכבו יתוקן בחלקים חדשים ומקוריים... זוהי לא תפיסת טרמפ ולא שום דבר...

 

בתור אחד שהרכב היחיד שיש לו הוא הליסינג של אבא , שבמקרה של תאונה, בא גרר לוקח את האוטו, ומניח אחד אחר במקומו , ולאחר כמה ימים מחזיר את האוטו אחרי התיקון ,

אז אין לך ולא אמור להיות לך מושג בתהליכים של תביעות ,שמאים , עלויות חלקים ושאר ירקות... יש לציין שבמצב של תאונה אתה תובע את חברת הביטוח שלך ומעביר להם את הפרטים של הפוגע, בשביל השרות הזה אתה (כלומר מקום העבודה של אבא שלך וכל אחד אחר מאיתנו) משלם כ-5000 ש"ח בשנה ביטוח.

מה שחברת הביטוח שלך/שלנו תעשה מול חברת הביטוח של מד"א זה כבר בעיה שלהם וזה לא מעניין אף אחד... הכסף לא ייצא מהכיס של מד"א אלא מהכיס של חברת הביטוח שלהם, אני בטוח שבשביל זה גם מד"א משלמים כסף טוב בשביל לבטח את כל כלי הרכב שלהם.

 

בנוסף אני בטוח שאתה , כשיהיה לך רכב, תרצה לקבל רכב תקין ב100 אחוז ולא תהיה מוכן להתפשר על חלקים משומשים כגון רדיאטור שיכול כבר יומיים אחרי התיקון להתחיל לעשות בעיות , ומה לא... אז אל תהיה חכם בבקשה בדברים שאתה לא מבין בהם ואין לך נסיון בהם....

 

אייל.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

×
×
  • תוכן חדש...