Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכישת פאסאט טורבו דיזל


eli8333
שימו לב! השרשור הזה בן 6183 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני מתעניין ברכב הנ"ל מסיבות של בטיחות,נוחות והתרשמות כללית טובה ביחס של מחיר/תמורה.

 

עד היום תמיד השתדלתי לקנות רכבים עם מעט ידיים וקילומטראג' נמוך.

משיטוטים בפורום הגעתי לתובנה שאם יש רכב שטופל כיאות הוא יכול להציג אמינות גבוהה בהמשך חייב "ולהתיישר" למרות שלפני כן לא ידוע מה עשו איתו.

 

ולמקרה הפרטי שלי.

בהנחה שכל הרכבים שאני מתכוון לקנות מגיעים עם רמת גימור זהה של 110 כ"ס בקרת אקלים 4 כריות אוויר וכו..

 

מה עדיף לי :

פאסאט מודל 1998 מטופלת מאוד עם 260,000 ק"מ יד שלישית,שעברה:

חגורת טיימינג,אלטנרטור,משאבת מים,ראש מנוע, 2 צמיגים חדשים מנהג יחיד שהרכב 7 שנים אצלו עם קבלות על טיפולים,

שטוען שקנה את הרכב כאשר היה עם -115,000 ק"מ.

או:

 

רכב זהה שלא עבר את כל הטיפולים אבל עם 180,000 ק"מ גם יד שלישית, אבל בלי טיימינג וכל השאר.

 

ובאופן כללי:

 

אם רכב נקנה ע"י מישהו ומתחיל לטפל בו כמו שצריך ומחליף הכל האם הוא יתפקד טוב יותר מרכב זהה שלא הגיע למצב הנ"ל בגלל

קילומטראג' נמוך יותר והאם זה אומר שהרכב שלא עבר טיפולים יהיה חייב לעבור אותם בסוף?

 

או במילים אחרות:

 

אם הוחלפו החלקים הנ"ל ברכב הראשון זה מבטיח לי שקט נפשי לפחות לזמן הקרוב (שנה שנה וחצי)לאחר הרכישה?

--" האוטו הזה לא רואה מוסך אני אומר לך ..."

--." ישראלי זה לעקוף מימין 10 מכוניות, לחתוך נתיבים, לצפור ולקלל בעצבנות כשאתה בכלל לא ממהר לשום מקום."

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה טיפולים "מיחדים" עבר הרכב הראשון ?

 

החליפו טיימינג כי הגיע הזמן לעשות את זה ?

אני לא יודע, כל כמה זמן מחליפים בפאסאט TDI, אבל זה בדרך כלל באיזור כל 90 אלף ק"מ, ז"א שברכב הזה היו אמורים להחילף כבר 3 פעמים.

 

על הדרך מחליפים בדרך כלל גם משאבת מיים.

 

אלטרנטור - הלך ושמו משופץ - לא ערבון לשום דבר.

ראש מנוע - גרוע מאוד, אם הלך ראש, רכב, שעשו לו ראש מנוע, לא עדיף בכלום על אחד אחר, שלא היה צריך לעבור את התיקון הזה.

לפני כמה זמן נעשה תיקון ראש?

2 צמיגים - החליפו, כי הישנים היו בלויים. נו אז ?

 

מצד שני, הסטורית טיפולים עם קבלות ונהג יחיד זה כן יתרון.

 

ברכב השני אין שום הסתוריית טיפולים, ולא ניתן לדעת מה עשו ומה לא עשו ?

אם זה המצב, עזוב את הרכב.

אם יש תיעוד מלא והרכב רק נמצא לפני החלפת טיימינג- וניתן להוכיח את הקילומטרז', שנשמע נמוך עד כדי חשוד בייחס לשנה (18-20 אלף לשנה זה נמוך מאוד לדיזל פרטי),המנוע בו לא נפתח, ומצבו הכללי טוב (בכפוף לבדיקה) אז הוא לדעתי עדיך על הראשון.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה טיפולים "מיחדים" עבר הרכב הראשון ?

 

החליפו טיימינג כי הגיע הזמן לעשות את זה ?

אני לא יודע, כל כמה זמן מחליפים בפאסאט TDI, אבל זה בדרך כלל באיזור כל 90 אלף ק"מ, ז"א שברכב הזה היו אמורים להחילף כבר 3 פעמים.

 

על הדרך מחליפים בדרך כלל גם משאבת מיים.

 

אלטרנטור - הלך ושמו משופץ - לא ערבון לשום דבר.

ראש מנוע - גרוע מאוד, אם הלך ראש, רכב, שעשו לו ראש מנוע, לא עדיף בכלום על אחד אחר, שלא היה צריך לעבור את התיקון הזה.

לפני כמה זמן נעשה תיקון ראש?

2 צמיגים - החליפו, כי הישנים היו בלויים. נו אז ?

 

מצד שני, הסטורית טיפולים עם קבלות ונהג יחיד זה כן יתרון.

 

ברכב השני אין שום הסתוריית טיפולים, ולא ניתן לדעת מה עשו ומה לא עשו ?

אם זה המצב, עזוב את הרכב.

אם יש תיעוד מלא והרכב רק נמצא לפני החלפת טיימינג- וניתן להוכיח את הקילומטרז', שנשמע נמוך עד כדי חשוד בייחס לשנה (18-20 אלף לשנה זה נמוך מאוד לדיזל פרטי),המנוע בו לא נפתח, ומצבו הכללי טוב (בכפוף לבדיקה) אז הוא לדעתי עדיך על הראשון.

 

 

אם אני עושה סיכום לדבריך יש צורך להבדיל בין טיפולים שוטפים שהם כורח המציאות ופונקציה של

מספר הקילומטרים שהרכב עבר (טיימינג צמיגים וכו...) לבין בלאי לא צפוי כגון : ראש מנוע.

 

אני אחדד את שאלתי : האם יש מקרה שבו רכב עם יותר קילומטרים ( מעל 60 אלף יותר) עדיף על רכב עם פחות בגלל תיעוד טוב יותר של הטיפולים

שעבר והוכחה לכך שהרכב טופל כיאות?

--" האוטו הזה לא רואה מוסך אני אומר לך ..."

--." ישראלי זה לעקוף מימין 10 מכוניות, לחתוך נתיבים, לצפור ולקלל בעצבנות כשאתה בכלל לא ממהר לשום מקום."

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6183 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...