Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6974 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב שאתה לא רוצה לזרוק פנימה גפרור.

 

אל תתעסק בזה לבד כי התוצאות יכולות להיות קטלניות.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

שי דינמיט יכול לעזור ?

סתם סתם

 

דבר ראשון עם אין לך חור ניקוז אז אתה צריך משאבה חיצונית .

דבר שני לא צריך את כול החומרים האלו שהצעת לפחות ממה שאני יודע מספיק דלק נקי 98 נגיד או ספירט לבן גג

אבל כול זה זה תהליך ארוך ומציק של כמה שעות .

למה אתה רוצה לעשות את זה בכלל?

כל מה שקשור למנועים ימיים .

וכמובן לצרפתית קטנה אחת.

פורסם

אני רואה שהייתי צריך לשאול בפורום האספנות.

 

לאסי: לא, אין לי משאבה. אני מתכוון להגיע לתחתית המיכל ולנקות השרפים דרך הדלק שהשארתי בפנים. ליתר בטחון - תדלקתי מלא את המיכל. קניתי כבר מסיכת צלילה ושנורקל עמידים לדלק...

 

לשי ז: נתת רעיון מעולה, אבל כבר הקדמתי אותך: כבר זרקתי כמה וכמה גפרורים ואפילו ניקיתי המיכל מבחוץ עם מבער, כמובן כול זאת כשהדלק עדיין בפנים.

 

חבר'ה, מדובר במיכל של אופנוע, אשר שכב לפני 10 שנים במשך יומיים בחומר מסיר צבע, עבר אין סוף שטיפות קיטור והושרה מס' ימים במי סבון. מאז, קרי 10 שנים, שכב פתוח ומאוורר.

נא לתת תשובות לענין, כמובן רק מי שיודע.

תודה.

פורסם

אז תגיד מה אתה רוצה בדיוק לנקות במקום לתת לנו לנחש.

 

הניקוי הכי יסודי זה ניקוי בהתזת חול שישאיר לך מתכת נקיה לחלוטין.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
אז תגיד מה אתה רוצה בדיוק לנקות במקום לתת לנו לנחש.

 

הניקוי הכי יסודי זה ניקוי בהתזת חול שישאיר לך מתכת נקיה לחלוטין.

 

אף אחד לא נותן לך לנחש. תקרא ותבין מה השאלה. פשוט.

ולא, אני לא מעונין בניקוי חול הפעם.

פורסם

עבר אין סוף שטיפות קיטור והושרה מס' ימים במי סבון. מאז, קרי 10 שנים, שכב פתוח ומאוורר

 

זה יפה!

איזה משקעים נשארו ?

אתה יכול להכניס יד ולנקות בשפשוף מכני?.

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
פורסם

מדובר בשרפים ושאר משקעים של דלק רגיל, אשר נאספו והצטברו שם עם השנים. אין גישה לניקוי מכני/ידני. לכן, מלכתחילה, שאלתי לגבי חומר ממיס כלשהו.

פורסם

לדעתי נסה עם דלק ומה שלא יימס איתו ממילא לא יימס גם בזמן השימוש.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

מסיר שומנים אולי

יש גם לרכב (אצלנו בא בחביות) וגם לבית - תנור וכ"ו

חומר חזק מאוד שלא פוגע במתכת

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

×
×
  • תוכן חדש...