Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6976 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האוטו הוא פיאסטה1100 סמ"ק שנת 90. האוטו באמת נסע סוף הדרך. לא אכל שמן ולא מים. 4 צמיגים חדשים.

עברתי אתמול תאונה שרשרת שבמהלכה הייתי סנדביץ' בין מכוניות אני בסדר. יש לציין שאני לא אשם בתאונה כלל.

הנזק כשלעצמו לא גדול כלכך.רדיאטור מים ומזגן שני טמבונים ומכסה מנוע.

השמאי העריך את הנזק לאוטו כערך האוטו (6000 ש"ח) לכן הוא המליץ להשבית את הרכב.

הוא שאל אותי מה אני מעדיף: לתת להם למכור את האוטו בעצמם ואז אני יקבל במקרה הטוב 400 ש"ח.

או שאני יקח את האוטו וימכור בעצמי?

השאלה שלי האם כדאי לי לנסות למכור חלקים לבד?

היכן אפשר למכור?

מישהו רוצה אולי חלקים? :-D

ערן

:2gunfire:בברכה:2gunfire:

ערן

פורסם

אם אתה היית סנדויץ (באמצע) משמע אתה לא אשם בתאונה ובעצם אתה תובע את הביטוח צד ג' של האשם בתאונה.

אם שמאי השבית את הרכב אתה זכאי לפיצוי מלא (על כל ערך הרכב) מחברת הביטוח של הצד האשם.

 

לא הבנתי למה אתה מתכוון שאתה אומר " אני אקבל 400 ש"ח"

 

 

מה שכן קימת אופציה שתפוצה בערך הרכב פחות עלות השרידים (בדרכ השרידים שווים משהוא סביב ה10%) ואז הרכב נשאר אצלך ואתה רשאי לעשות בו ככול העולה על רוחך

היו: CJ5, CJ6, סמוראי, גולף קבריו, טראנו, פרוזה, סופה, אונימוג, דיפנדר, דיסקברי

ועכשיו עו דיפנדר.... קשה להיגמל מהרגלים רעים

פורסם

אני מקבל על האוטו 5300 + אולי 400 ש"ח על אוטו שהביטוח מוכר בשבילי את האוטו.

אולי אני יכול למכור בעצמי לסוחר ולעשות יותר על האוטו.

:2gunfire:בברכה:2gunfire:

ערן

×
×
  • תוכן חדש...