Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6986 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

ברשותי פולו קלאסיק (אוט') משנת 2001 . אני בעליו הראשון של האוטו ועד היום ביצעתי את כל הטיפולים במוסך המרכזי של צ'מפיון בירושלים. בסך הכל אני מרוצה מהאוטו.

אני צריך לעשות כעת טיפול 120K מה שבצ'מפיון נקרא טיפול גדול.

די נשבר לי מכל הדברים הקטנים שהם דוחפים ומביאים את הטיפול לעלות של למעלה מ 2000 ש"ח (כך עלה לי הטיפול הגדול הקודם 60K לפני כמה שנים - בטח היום העסק יקר עוד יותר)

האם לדעתכם יש דרך להוזיל את העסק?

מהם הדברים החיוניים לביצוע בטיפול כזה ? והאם מישהו מכיר מוסך מורשה או מוסךלא מורשה אך אמין אחר שיכול לעשות את העבודה במחיר זול יותר? האוטו כמובן כבר מזמן לא באחריות ומה שחשוב לי כמובן זה לשמור עליו ועל הבטיחות והשאלה אם בשביל זה יש הצדקה לטיפול היקר אצלם או שיש אלטרנטיבות שיכולות לחסוך לי כסף רב?

אשמח לעצות בענין

תודה ויום נעים לכולם

פורסם

מוסך טוב, פרטי (לא מורשה היבואן), המתמחה ברכבי פולקסווגן, אאודי וסיאט הנו "מוסך רון" שברח' המסגר 31 ת"א,

טל' 03-5373204 ומנהל אותו רון שהנו גם חבר פורום זה.

אתרם הנו www.rongarage.co.il

בשביל שרות טוב, אמין והוגן ובמחיר זול יותר נראה לי שכדאי לך להקדיש יום ולנסוע אליו.

בברכה - רפי לין :-)

×
×
  • תוכן חדש...