Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6978 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קיבלתי הצעה הכי נמוכה בסך 6000 ש"ח למזומן כולל מע"מ.

לעומת 8000 ש"ח הגבוהה ביותר.

המערכת תוצרת הולנד\איטליה הזרקה רב נקודתית. שנתיים אחריות.

 

שאלתי היא:

מה המחיר המדוייק היום לליטר גז?

האם הצריכה תהיה כפי שהרכב צורך דלק 1:10?

האם הביצועים של המנוע לא ייפגעו כתוצאה מנסיעה על גז?

 

האם זה נכון שעברה איזה שהיא הצעת חוק בכנסת שלא יהיה מס על הגז ל-10 שנים הקרובות?

 

איזה עוד דברים אני צריך לבדוק לפני שאני מבצע את ההסבה???

ובכלל האם זה מומלץ.

 

תודה,

אלי.

פורסם

יש לי מערכת גז כבר שנה עגולה.

א. כן צריכת הדלק תפגם ותרד למשו בכיוון של 9-1

ב. הביצועים לא יפגמו,ואולי התחושה של הדוושה דווקא במצב גפ"מ תהיה יותר חביבה.

 

מחיר מדוייק?

תלוי בתחנה ,בתחנה באשדוד אני ממלא במחיר של 3.12 ש"ח.

פורסם

איכות המתקין וההתקנה הם החשובים ביותר והכי טוב זה מתקין שהנו גם מוסך למכונאות רכב.

לפי המחיר הנמוך אז רוב הסכויים שמדובר במע' איטלקית והן מערכות טובות.

מע' הולנדית הנה יקרה יותר ולכן כמעט ואינן מורכבות כיום.

מי המתקין והיכן שאת הצעתו כתבת?.

בברכה - רפי לין :-)

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

בשיטה ההולנדית מסופקת מע' הנעה בגז שמותאמת מראש לדגם רכב מסוים עם כל הצנורות חתוכים במידות, מחברים מתאימים לאותו הרכב, ברזלים וזויות להתקנה מכנית של האביזרים ומחשב המע' שמכויל כבר אל אותו דגם רכב.

בגלל שמע' כזאת הנה יקרה בהרבה מהמע' האיטלקיות, הן כמעט ואינן מותקנות בישראל.

המע' האיטלקיות מתאימות לכמה דגמי רכב ומנועים ומכיילים כל מע' כזאת, אצל המתקין, לפי הרכב שבו היא מותקנת.

 

דרך אגב, מהיכן אתה בארץ?.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

נסה לברר מחיר אצל תומר. הנדסאי רכב וגז שרק עכשיו פתח עסק להתקנת גז ברחובות.

אמור לו שדוד המכונאי הפנה אותך, אולי יתקין לך במחיר פרסומת.

הטל 08-9465272.

דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

דרך אגב, מהיכן אתה בארץ?.

בברכה - רפי לין :-)

 

במקור אני מלוד,

ממש לפני חודש עברתי לאזור הדרום, ליד קרית מלאכי.

פורסם

שלום לך

קודם כל כן רכב ברישוי שנתי המופעל גם על גפ"מ יבדק גם על גפ"ם לביקת זיהום אוויר.

דבר נוסף ישנם בעיות לא פטורות עדיין לגבי רכבים המונעים בגפ"מ- מי מורשה לטפל בהם למשל.

ע"פ משרד התחבורה חייב בעל המוסך להיות בעל הסמכה לגז או להחזיק במקום אחד כזה.

הדרישות של מישרד התחבורה לרישוי מוסך לטיפול ברכבים המונעים בגפ"מ הינם אסטרונומיות -גלאים בריצפה ,קיר בטון,ועוד

אם כי מוצדקות.

אצלי במכון מגיעים רכבים שעברו הסבה לגפ"מ ואני נאלץ לדחות אותם וגם ממוסכי החברה דחו אותם אפילו אם זה רק לאבחון ממוחשב וחבל.בדוק טוב את העלות מול התועלת.

את זה לא מספרים לך מתקיני הגז למנהם אם כי רובם בעלי מקצוע מעולים אך כולם רוצים להתפרנס.

ומה עם חניות -לא תוכל לחנות בחניונים תת- קרקעים ועוד.

אני לא מחווה דעה של בעד או נגד התקנה רק מדגיש את הבעיות הבילטי פטורות כעת.

בברכה.

פורסם

שלום לפורום,

אני גר באזור חיפה ומעוניין לבצע הסבה ליונדאי סנטה פה מנוע 2700 6 צילינדרים.

האם יש המלצה למתקין באיזור וכמו-כן מהו המחיר הרלוונטי למערכת עבור רכב זה.

בתודה מראש,

אילן

×
×
  • תוכן חדש...