Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6993 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תוכניות כמו TOP GEAR והילוך חמישי (העונות החדשות..) יתקבלו בברכה, גם היסטוריה של יצרני הרכב ושל מירוצים, טכנולוגיה וחידושים וכו'

 

דובי, אני חייב להתייחס לדירוג שלך, הרושם שקיבלתי מקריאת הנושאים והתגובות שלך בפורום בשנה האחרונה הוא שבאמת ייקח לי מספר שנים אם בכלל להגיע לרמת הידע והנסיון שלך בעולם המוטורי, אבל לדרג דווקא את ה NASCAR, מרוץ מעגלי ללא פניות (F1, WRC) במקום הראשון? מה פיספסתי פה?

 

ועכשיו אחרי הפתיחה הנה הרשימה שלי –

1- סדרת האקשן מספר אחד ללא ספק – NASCAR NEXTEL CUP – אין על הצבע, הדרמות והשואו של הנאסאקר האמריקאי.

דובי

פורסם
... אבל לדרג דווקא את ה NASCAR, מרוץ מעגלי ללא פניות (F1, WRC) במקום הראשון? מה פיספסתי פה?

 

פיספסת את חוויית הנאסקאר .

אני ועוד מיליוני אמריקאיים (וגם דרור ) פשוט אוהבים את המרוצים הללו.

יש אקשן בלתי נגמר , תחרותיות , עקיפות , טקטיקות שונות והרבה צבע ויריבות אישית - ממש טלנובלה ולעיתים סרט מתח בסגנון בריטי ישן וטוב .

 

זה שנוסעים רק שמאלה במסלולים אובליים לא הופך את זה לפחות מסובך ואתן דוגמא קצרה - המכונית נהנית או סובלת מכיוון מסויים שמתאים לזמן מסויים במרוץ. בשלב מסויים האיזון מופר בגלל משקל קל יותר, בלאי צמיגים או מגע בין מכוניות והכל נהיה יותר מסובך , לא פשוט עניין הנאסקאר- אבל זה למקום אחר.

 

 

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

פורסם
פיספסת את חוויית הנאסקאר .

אני ועוד מיליוני אמריקאיים (וגם דרור ) פשוט אוהבים את המרוצים הללו.

דובי

 

היי, אמריקאים גם אוהבים מקדונלד, STARBUCKS, ו... מכוניות אמריקאיות, אבל זה לא עושה אותם

בהכרח למוצרים טובים... :wink:

 

אבל אני בהחלט מקבל את התשובה שלך. תודה!

פורסם

פעם שאלו מי מדבר אנגלית אמיתית, האנגלים? או האמריקאים?

האנגלים טענו: אנחנו המצאנו את השפה האנגלית, האמריקאים הרסו אותה"

האמריקאים ענו: שטויות במיץ, אנחנו מדברים אנגלית אמיתית, סיפרו כמה בעולם מדברים אנגלית בריטית וכמה אנגלית אמריקאית.

 

במירוצים? כמה רואים NASCAR וכמה את הייתר? .

תבדקו כמה כסף יש מסביב ל"נסקאר" וכמה היתר,

התשובה ברורה

המשל יהפוך לרלוונטי.

דני לוי

מירוצי מכוניות

פורסם

חייבים פורמולה 1. ועם פרשנות קצת יותר טובה.

אם הייתה יכולת לשמוע את פרשנים האנגלים (ב-YES הרי יש אפשרות לשמוע את התוכנית שכמב שפות שונות) זה היה נהדר - הפרשנות שלהם פשוט ענקית.

 

את WRC ועוד כמה דברים יש באיורוספורט.

 

פעם היו שמים באיורוספורט מרוצי משאיות - זה SHOW ענק :-)

 

והכי חשוב - הכל ב-HD 8)

 

גנאדי

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם
פיספסת את חוויית הנאסקאר .

אני ועוד מיליוני אמריקאיים (וגם דרור ) פשוט אוהבים את המרוצים הללו.

יש אקשן בלתי נגמר , תחרותיות , עקיפות , טקטיקות שונות והרבה צבע ויריבות אישית - ממש טלנובלה ולעיתים סרט מתח בסגנון בריטי ישן וטוב .

 

זה שנוסעים רק שמאלה במסלולים אובליים לא הופך את זה לפחות מסובך ואתן דוגמא קצרה - המכונית נהנית או סובלת מכיוון מסויים שמתאים לזמן מסויים במרוץ. בשלב מסויים האיזון מופר בגלל משקל קל יותר, בלאי צמיגים או מגע בין מכוניות והכל נהיה יותר מסובך , לא פשוט עניין הנאסקאר- אבל זה למקום אחר.

 

 

דובי

 

קראתי כתבה ב-TOP-GEAR המגאזין, על נהג F1 שעבר לנאסקאר (חואן פאולו מונטויה) והוא אמר שהעקיפות והאקשן שיש שם בקילו הם שגרמו לו לעבור (אני בטוח שיש עוד סיבות אבל זו אחת משמעותית).

בכתבה גם מצוין שלאחרונה קהל הצופים של F1 יורד בגלל שאין מספיק עקיפות ואקשן.

לא יוצא לי לראות F1 כי אין לי ספורט 5 ולא RTL וגם נאסקאר לא ראיתי, אבל אני מוכן לתת צ'אנס לבהמות האמריקאיות (המכוניות, לא הנשים) בגלל מה שדובי ו - TOP-GEAR אומרים פה אחד (דובי, אתה בחברה טובה).

 

לסלי

"There's one arena of motor sport where everyone's a hero. One where the skill is not in the deftness of steering, nor the late application of brakes. Nor that intuitive feel for a car's limits. This a sport where the real display of talent is just turning up on race day." TOP-GEAR on drag racing.

פורסם

לסלי,

בנאסק יש הרבה מאוד עקיפות בגלל שהם כל הזמן מנצלים את הסליפסטרים.

לא פעם המנצח נקבע בהקפה אחרונה - האחרון שתפס את הסליפסטרים בצורה מוצלחת הוא זה שמנצח.....

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם
לסלי,

בנאסק יש הרבה מאוד עקיפות בגלל שהם כל הזמן מנצלים את הסליפסטרים.

לא פעם המנצח נקבע בהקפה אחרונה - האחרון שתפס את הסליפסטרים בצורה מוצלחת הוא זה שמנצח.....

 

למרות שלא שאלתי, תודה על המידע...:wink:

 

לסלי

"There's one arena of motor sport where everyone's a hero. One where the skill is not in the deftness of steering, nor the late application of brakes. Nor that intuitive feel for a car's limits. This a sport where the real display of talent is just turning up on race day." TOP-GEAR on drag racing.

פורסם
קראתי כתבה ב-TOP-GEAR המגאזין, על נהג F1 שעבר לנאסקאר (חואן פאולו מונטויה) והוא אמר שהעקיפות והאקשן שיש שם בקילו הם שגרמו לו לעבור (אני בטוח שיש עוד סיבות אבל זו אחת משמעותית).

בכתבה גם מצוין שלאחרונה קהל הצופים של F1 יורד בגלל שאין מספיק עקיפות ואקשן.

לא יוצא לי לראות F1 כי אין לי ספורט 5 ולא RTL וגם נאסקאר לא ראיתי, אבל אני מוכן לתת צ'אנס לבהמות האמריקאיות (המכוניות, לא הנשים) בגלל מה שדובי ו - TOP-GEAR אומרים פה אחד (דובי, אתה בחברה טובה).

 

לסלי

 

 

אתה מוזמן לצפות אצלי בבית במרוץ הקרוב שיהיה בספרד , תמורת הכתבה מ-TOP-GEAR . :-D

 

 

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

פורסם
אתה מוזמן לצפות אצלי בבית במרוץ הקרוב שיהיה בספרד , תמורת הכתבה מ-TOP-GEAR . :-D

 

 

דובי

 

אין בעיה...אבל צילום בלבד...אני שומר על המגאזינים שלי באופן שיהיו שיגדירו כפנאטיות :twisted:

אתה מוזמן לדבר איתי בכל עת שתרצה

 

לסלי

"There's one arena of motor sport where everyone's a hero. One where the skill is not in the deftness of steering, nor the late application of brakes. Nor that intuitive feel for a car's limits. This a sport where the real display of talent is just turning up on race day." TOP-GEAR on drag racing.

×
×
  • תוכן חדש...