Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8328 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נמרוד אז מה שאתה אומר זה שאחנו מעדיפים לרכז את היכולת שלנו בחיוג בטלפון ובמשחקים חסרי תועלת עם הרדיו מאשר לנהוג עם היד החזקה ? ואז מתפלאים לגבי התאונות .

או שכל עניין הכתף מסדיר את הבעיה ? כי לי נראה שאם היד החזקה הייתה שולטת על ההגה הכל היה הרבה יותר מדוייק , כרגע זה לא ככה כי אני רגיל ששמאל על ההגה ואז יד ימין לא מספיק יציבה עליו .

פורסם
נמרוד אז מה שאתה אומר זה שאחנו מעדיפים לרכז את היכולת שלנו בחיוג בטלפון ובמשחקים חסרי תועלת עם הרדיו מאשר לנהוג עם היד החזקה ? ואז מתפלאים לגבי התאונות .

או שכל עניין הכתף מסדיר את הבעיה ? כי לי נראה שאם היד החזקה הייתה שולטת על ההגה הכל היה הרבה יותר מדוייק , כרגע זה לא ככה כי אני רגיל ששמאל על ההגה ואז יד ימין לא מספיק יציבה עליו .

 

כעקרון, שתי הידים אמורות להיות על ההגה בזמן הנהיגה, אולם אם צריך לפנות יד כדי לבצע פעולות הקשורות בנהיגה (אם לצטט באופן לא מדויק את החוק), עדיף שהיד הפנויה תהיה ימין בה יש יכולת גבוהה יותר של מוטוריקה עדינה ברוב האנשים. לכח הפיזי של היד אין משמעות.

 

נמרוד

×
×
  • תוכן חדש...