Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8327 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא מצאתי בחיפוש אז אני שואל....

למה הם עושים זאת הפוך האם יש יתרונות או חסרונות? מה אם העברת הילוכים????

1-2-3-4-5-6-7-8-9-10- יופי עדיין נשאר קצת שכל

 

like a G-L-O-V-E

פורסם
לא מצאתי בחיפוש אז אני שואל....

למה הם עושים זאת הפוך האם יש יתרונות או חסרונות? מה אם העברת הילוכים????

 

בארצות כמו אנגליה בגלל שנוהגים בצד שמאל מיקום הנהג צריך להיות שונה בלי שום קשר לנוחות....

 

אם אתה רוצה תקנה מקלארן.....הנהג יושב באמצע!

instead of bieng pussy whiped...WHIP THAT PUSSY!

פורסם
לא מצאתי בחיפוש אז אני שואל....

למה הם עושים זאת הפוך האם יש יתרונות או חסרונות? מה אם העברת הילוכים????

 

מסורת בלבד. אין לזה יתרון או חסרון כל עוד כל התנועה נוהגת עם הגה ימני כמוך והכבישים סלולים בהתאם.

פורסם

קצת היסטוריה..... :)

 

הכל מתחיל עוד ברומא העתיקה.... הכרכרות ברומא נהגו לנסוע בשבילים בצידם השמאלי וכנ"ל לגבי הצועדים, הם העדיפו שיד ימין שהייתה בד"כ הדומיננטית תהיה פנויה וכמו כן מרחב התנועה שלה.

 

נפוליאון לא הסכים עם התפיסה והנהיג נסיעה וצעידה בצד שמאל. זאת בשל הסיבה שטורים של צועדים במסלול השמאלי שהחזיקו ב"הכתף" את נשקם בזמן הצעידה נתקלו בטור צועדים שעבר מולם, התנגשה כתף בכתף והנשקים התנגשו כמו כן.

 

מספרים שבאנגליה של תחילת המאה ה-20, הכרכרות והכרכרות ללא הסוסים (המכוניות הראשונות) לא היו מצויידות בפנסים ולכן החזיקו את הפנס ביד ימין, שכן יד שמאל שמשה לתפעול המכונית שנסעה בצידו השמאלי של השביל. עם השנים הפנסים קובעו בצד המכונית אך הנסיעה בנתיב השמאלי נותרה בעינה.

 

בריטניה כבשה מדינות רבות כאימפריה והחליטה כעם כובש שבכל מדינותיה הכבושות, הנתיב השמאלי הוא זה המשמש לנסיעה קדימה.

 

עם תחילת מרוצי המכוניות, בסוף המאה ה-19, נסעו המכוניות במסלולים אובאליים עם כיוון השעון ומיקום ההגה בצד הימני היה הגיוני לחלוטין תוך מיקום הנהג בצידו הפנימי של המסלול.

 

עוד כמה שנים קדימה.... הנרי פורד בנה את מודל ה-T שלו עם הגה בצידו השמאלי מתוך תפיסה שנהיגה בצד ימין היא ההגיונית, באמריקה.

 

 

לשאלתך...ברכבים עם הגה ימין, מערכות הרכב בנויות בהתאמה וכמו כן ידית ההילוכים, הכפתורים, בלם היד וכו'. אין יתרון או חסרון למעט היסטוריה ומנהגים המושרשים בתולדות התחבורה.

 

דוושות הגז, ברקס וקלאצ' הן זהות בשתי המקרים.

 

ליאור.

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

פורסם
לא מצאתי בחיפוש אז אני שואל....

למה הם עושים זאת הפוך האם יש יתרונות או חסרונות? מה אם העברת הילוכים????

 

 

 

חסרון גדול הוא שקשה יותר להחזיק כוס קפה בנהיגה...

 

 

:wink:

 

 

 

קראתי באיזה מקום (שכחתי איפה) שהם מנסים לאט לאט להפוך את צורת הנסיעה, והם התחילו בכפרים קטנים כבר.

Finger's gonna kill me.

פורסם
קצת היסטוריה..... :)

 

 

לשאלתך...ברכבים עם הגה ימין, מערכות הרכב בנויות בהתאמה וכמו כן ידית ההילוכים, הכפתורים, בלם היד וכו'. אין יתרון או חסרון למעט היסטוריה ומנהגים המושרשים בתולדות התחבורה.

 

דוושות הגז, ברקס וקלאצ' הן זהות בשתי המקרים.

 

ליאור.

 

תיקון,ידית ההילוכים אינה משתנה וזהה להגה בצד שמאל משמע הילוך עולה משמאל לימין

זה אולי החסרון היחיד שאני יכול לחשוב עליו לבעלי רגליים גדולות.

 

בתור אחד שלמד לנהוג על הגה בצד ימין,עבר טסט (ראשון.. 8) ) על הגה בצד ימין

נהיגת מסלול,מכוניות אקזוטיות,נהיגה מתקדמת, ובכלל חיים מוטוריים בצד ימין

אני חושב שזו צורת הנהיגה היותר נוחה וטבעית,אבל אני הרי משוחד.

פורסם
לא מצאתי בחיפוש אז אני שואל....

למה הם עושים זאת הפוך האם יש יתרונות או חסרונות? מה אם העברת הילוכים????

 

בארצות כמו אנגליה בגלל שנוהגים בצד שמאל מיקום הנהג צריך להיות שונה בלי שום קשר לנוחות....

 

אם אתה רוצה תקנה מקלארן.....הנהג יושב באמצע!

 

והיכן ממוקם מוט ההילוכים ??

 

שמאל או ימין? :wink:

172

פורסם

כפרה על צוקי שעשה לי את היום.....

מזה יובלות שלמים שאני מחפש את הפנים של המקלארן...

instead of bieng pussy whiped...WHIP THAT PUSSY!

פורסם
קצת היסטוריה..... :)

 

 

לשאלתך...ברכבים עם הגה ימין, מערכות הרכב בנויות בהתאמה וכמו כן ידית ההילוכים, הכפתורים, בלם היד וכו'. אין יתרון או חסרון למעט היסטוריה ומנהגים המושרשים בתולדות התחבורה.

 

דוושות הגז, ברקס וקלאצ' הן זהות בשתי המקרים.

 

ליאור.

 

תיקון,ידית ההילוכים אינה משתנה וזהה להגה בצד שמאל משמע הילוך עולה משמאל לימין

זה אולי החסרון היחיד שאני יכול לחשוב עליו לבעלי רגליים גדולות.

 

בתור אחד שלמד לנהוג על הגה בצד ימין,עבר טסט (ראשון.. 8) ) על הגה בצד ימין

נהיגת מסלול,מכוניות אקזוטיות,נהיגה מתקדמת, ובכלל חיים מוטוריים בצד ימין

אני חושב שזו צורת הנהיגה היותר נוחה וטבעית,אבל אני הרי משוחד.

 

הכוונה היא אינה לצורת העברת ההילוכים, איפה הראשון ואיפה הרביעי, הכוונה למיקום מוט ההילוכים יחסית לנהג.

 

ליאור.

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

פורסם
קצת היסטוריה..... :)

 

הכל מתחיל עוד ברומא העתיקה.... הכרכרות ברומא נהגו לנסוע בשבילים בצידם השמאלי וכנ"ל לגבי הצועדים, הם העדיפו שיד ימין שהייתה בד"כ הדומיננטית תהיה פנויה וכמו כן מרחב התנועה שלה.

 

נפוליאון לא הסכים עם התפיסה והנהיג נסיעה וצעידה בצד שמאל. זאת בשל הסיבה שטורים של צועדים במסלול השמאלי שהחזיקו ב"הכתף" את נשקם בזמן הצעידה נתקלו בטור צועדים שעבר מולם, התנגשה כתף בכתף והנשקים התנגשו כמו כן.

 

מספרים שבאנגליה של תחילת המאה ה-20, הכרכרות והכרכרות ללא הסוסים (המכוניות הראשונות) לא היו מצויידות בפנסים ולכן החזיקו את הפנס ביד ימין, שכן יד שמאל שמשה לתפעול המכונית שנסעה בצידו השמאלי של השביל. עם השנים הפנסים קובעו בצד המכונית אך הנסיעה בנתיב השמאלי נותרה בעינה.

 

בריטניה כבשה מדינות רבות כאימפריה והחליטה כעם כובש שבכל מדינותיה הכבושות, הנתיב השמאלי הוא זה המשמש לנסיעה קדימה.

 

עם תחילת מרוצי המכוניות, בסוף המאה ה-19, נסעו המכוניות במסלולים אובאליים עם כיוון השעון ומיקום ההגה בצד הימני היה הגיוני לחלוטין תוך מיקום הנהג בצידו הפנימי של המסלול.

 

עוד כמה שנים קדימה.... הנרי פורד בנה את מודל ה-T שלו עם הגה בצידו השמאלי מתוך תפיסה שנהיגה בצד ימין היא ההגיונית, באמריקה.

 

 

לשאלתך...ברכבים עם הגה ימין, מערכות הרכב בנויות בהתאמה וכמו כן ידית ההילוכים, הכפתורים, בלם היד וכו'. אין יתרון או חסרון למעט היסטוריה ומנהגים המושרשים בתולדות התחבורה.

 

דוושות הגז, ברקס וקלאצ' הן זהות בשתי המקרים.

 

ליאור.

 

שכחת משהו קטן -

 

כאשר אתה נוהג בעגלה עם סוסים, ואתה מעוניין לדרבן את הסוסים באמצעות השוט - עסיף שתיסע בצד שמאל של הדרך, כדי שהנפת השוט עם יד ימין לא תוריד מי מהולכי הרגל, אלא השוט יונף לכיוון מרכז ה"כביש".

 

זו הסיבה הראשונית לנסיעה בצד שמאל.

 

הצרפתים, שאוהבים לסבך דברים, הם אלה שהעבירו הכל לצד ימין.

היתה לי אלפא אדומה / היתה לי אלפא / היום אני נוסע / בדלתא לבנה.

פורסם

הגה שמאלי עדיף מאחר ו 93% מהאוכלוסיה הם בעלי יד ימין דומיננטית.

כאשר מתפעלים אביזרים הדורשים מיומנות עדינה (כמו חיוג בטלפון או כוון רדיו) עדיף לעשות זאת עם היד הדומיננטית. השליטה בהגה או בידית ההילוכים זהה בשתי הידים מאחר והיא מתבצעת ע"י הכתף,מרפק ושורש כף היד בהם יש הרבה פחות משמעות לדומיננטיות.

 

נמרוד

×
×
  • תוכן חדש...