Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7010 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

[כמו בכותרת]

ולא מצאתי משהו דומה בחיפוש.

אני רק רוצה לדעת אם קומפוננט זה גם ל SPL או SQL במחירים סבירים עד 800 ש"ח בערך +/-

פורסם

קומפוננט הוא לא לזה ולא לזה.

 

קומפוננט הוא רמקול , בעל מינמום 3 חלקים.

וופר.

טוויטר.

קרוס אובר.

 

יש קומפננטים גרועים ויש טובים. יש המיועדים ל SPL , יש ל SQ וכו...

 

ההבדל היחיד הוא מרמקול רגיל הוא הקרוס אובר שהתפקידו הוא לחלק לכל יחידה את הצלילים (תדרים בשפה המקצועית) המתאימים לה, במתחים והספקים התאימים , כדי ש:

א. לא ישרפו הרכיבים, או יהרסו .

ב.אם הקומפוננט הושקע בו מינימום השקעה הוא יהיה יחסית מאוזן או עם אופי ,את הדברים הללו מכוונים בייצור הקרוס אובר והתאמתו ליחידות.

 

לקריאה נוספת:

ה FAQ של הפורום:

http://www.carsforum.co.il/vb/announcement.php?f=15&a=6

תראה מיד בהתחלה :

קומפוננט/קואקסיילים/ 2-3WAY

 

בכלל אני ממליץ לך לקחת איזה שעה שעתיים לעבור על כל ה FAQ ואז להתחיל לכתוב.

×
×
  • תוכן חדש...