Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7033 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נסעתי בשדרות רוקח ברמת גן עם שני חברים, אחד מקדימה והשני מאחור, שניהם לא חגורים ואני כן

עוצרת אותנו ניידת מאחורה ומהלחץ אמרתי לשני החברים לחגור מהר

אחרי שעצרתי יצא אליי השטור והתעצבן על זה שניסיתי לעבוד עליו והוא ראה שהם חגרו מהר כשקרא לנו לעצור

לקח רשיונות ועיקב אותנו חצי שעה ברכב, לא הייתי בטוח אם הוא ראה שלי הייתה חגורה (למרות שאמרתי לו שכן) ולא ידעתי מה יהיה הקנס

בסופו של דבר אני קיבלתי רק 100 ש"ח בלי נקודות, החבר שישב מאחור גם הוא קיבל 100 ש"ח

והחבר שלידי קיבל 250 ש"ח, למה?

אגב שניהם היו בלי תעודת זיהות אבל בדוח רשום קנס על חגורה

אהה, ואני נהג חדש

השאלות שלי הן:

מותר להם להביא קנס לחברים שלי? (על החגורה)

למה אני לא קיבלתי קנס יותר גבוהה? (אני מניח שהחוק נותן קנס יותר גבוהה מזה, לא?)

ולמה החבר שלידי קיבל 250?

 

בעצם אני שואל אם כל מה שקרה נורמלי ורגיל.

 

תודה מראש

פורסם

כן, הם יכולים לתת קנס לחברים שלך (על זה שלא חגרו חגורה בעצמם), כמו כן אם לאותו חבר יש רשיון נהיגה הוא יקבל גם נקודות.

בקשר לשאלות -

נהג בלי חגורה - 250 ש"ח ו 6 נקודות

נוסע שלייד הנהג אינו חגור - 250 ש"ח ו 2 נקודות

נוסע מאחורה שאינו חגור - 100 ש"ח ללא נקודות (אם אני לא טועה זה הסידור לגבי הנקודות, בקשר לסכום הכספי לכל עבירה אני כמעט בטוח).

בכל מקרה - השוטרים יכולים לשחק עם זה, לדעתי הוא נתן לך קנס שאמור להינתן על נוסע לא חגור מאחורה, ולחבר שלך קנס על נוסע שאינו חגור ליד הנהג (כמו שהוא אמור לתת).

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

פורסם

לחברים שלי אין רשיון.

כלומר שהוא ויתר לי ולא נתן לי קנס על זה שהנוסע לידי לא חגר?

פורסם

חבר צעיר יקר

הכנס לאתר של משרד התחבורה WWW.MOT.GOV.il או לאתר המשטרה WWW.POLICE.GOV.Il והכנס "לשחטת הניקוד החדשה" יש שם טבלה המסבירה הכל. למעשה השוטר טעה וחסך לך 250 שקלים. היית צריך לשלם 100 על הנוסע מאחור

+ 250 על הנוסע שלפנים . דרך צלחה וזהירה ובמיוחד שאתה נהג חדש.

פורסם

תודה.

נזכרתי עכשיו בעוד שאלה שקפצה לי לראש לפני כמה ימים וחשבתי שתוכלו לענות לי עלייה:

מה קורה כאשר נהג המקבל דו"ח לא משלם אותו, בכלל!

א. אחרי כמה זמן או כמה כסף שמצתבר לדו"ח עקב אי תשלום מתחילים תהליכים יותר רצינים?

ב. מה קורה בדיוק כשמתחילים התהליכים האלה? מה עושים לאותו בן אדם?

 

( לא שאני חושב חלילה לא לשלם את הדו"ח )

פורסם

במידה ולא תשלם את הדו"ח הוא יכפיל את עצמו.

ברגע שיש לך דו"ח לא משולם, כשיגיע מועד חידוש הרשיון (בגיל 19 במקרה שלך), הרשיון לא יחודש עד שלא תשלם את הדו"ח - ככה שבעצם זה יגרום לעיכוב חידוש הרשיון.

אני לא חושב שבגלל קנסות תעבורה גוררים הליכי הוצאה לפועל אם לזה התכוונת, לצערי יש לי כמה וכמה קנסות שלא שילמתי במשך שנתיים כבר - אף אחד לא אמר לי כלום, אמנם אני יודע שאצטרך לשלם אותם עד גיל 19 אחרת לא יחודש לי הרשיון.

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

פורסם

להבא, אל תסע לשום מקום עם נוסעים לא חגורים באוטו, ולא בגלל המשטרה.

 

הבעיה הגדולה בנוסעים לא חגורים כשהנהג חגור היא שבתאונות, וגם כאלו קלות, הם עפים מהאוטו ומתים, והנהג שורד עם פציעות - לפעמים קלות מאוד. אחר כך באים אליך בטענות, ואפילו לא נפצעת קשה, כך שאף אחד לא מרחם עליך.

אז או שתסעו כולכם לא חגורים, או שתסעו כולכם חגורים.

 

אישית, מאחר ואני מאוד מעריך חיי אדם, אני נוטה לכיוון ה"כולם חגורים".

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

מסכים עם רועי בענק.

יש לי כלל, אני לא משלב לראשון עד שאני לא רואה שכולם חגורים.

 

בהתחלה רבתי וצעקתי, אבל עכשיו כולם הפנימו שאני לא נוסע עד שלא כולם חגורים.

זה מעבר לזה שבמקרה ואם חס וחלילה קורה תאונה ובאים אלייך בטענות, זה דאגה ליקרים לך.

 

אביחי

פורסם

בהיבט הבטיחותי אם כבר דיברת עליו - הרבה יותר סביר שרק הנוסע שיושב במושב האמצעי מאחורה יעוף מהרכב דרך השמשה, בעוד שלשניים האחרים יש אפשרות "לעוף" בתוך חלל הרכב ולסכן את חייהם וחיי היושבים מקדימה -

אחת הפרסומות הטובות בנושא -

(ממליץ לכולם לראות).

וכדי שלא תגידו שלא הזהרתי אותכם לגבי מקרים שבהם תהיו לבד - http://youtube.com/watch?v=42e_0pzcLkw.

מצטרף לאאוץ', בהתחלת הרשיון שלי גם אני הייתי צריך להתווכח, לריב, להתעצבן - בסופו של דבר נמאס לחברים שלי לריב איתי ועכשיו כולם חוגרים :)

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

פורסם

כן אתם צודקים, אני בדרך כלל לא מתעקש על זה שיחגרו אצלי באוטו אבל מעכשיו אתחיל.

פורסם

1. השוטר יכול לתת קנס לנוסע לא חגור ו/או לנהג לא חגור, לפי בחירתו.

כאן הוא נתן קנס לשניכם במקרה של הנוסע האחורי, ורק לנוסע עבור הקדמי.

 

2. כל הדוחות שקשורים לחגורה, אם אני זוכר נכון, הם של 2 נקודות (למעט נהג לא חגור, =6)

 

3. אין סנקציות מיוחדות לנהגים חדשים עבור דוחות מהסוגים הנ"ל.

 

4. אם לחברים שלך אין רשיון, הם "הרוויחו" מבחינת הניקוד.

 

5. שלם את הדו"ח, אין שום טעם להתעסק עם הבירוקרטיה המשפטית בשביל 100 שקל.

 

6. דו"חות מוצדקים לדעתי.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

×
×
  • תוכן חדש...