Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8336 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחרי בדיקה קפדנית (משטרה+משרד רישוי) לא הצלחתי לזהות את אותן האיטגרלות, כמובן שעלו לי רק השניים שציינתי, אם ידוע לך על עוד אינטגרלות ולא כאילו אינטגרלות (HF עם ניפוחים וג'אנטים, שיש דווקא לא מעט)אני ישמח לקבל מיקומים...

אלפא רומאו ספיידר V6 3.2 בציר 2007

טל שביט (1955-2011) זה לא אותו הדבר בלעדייך, אתגעגע לנצח.

פורסם
אחרי בדיקה קפדנית (משטרה+משרד רישוי) לא הצלחתי לזהות את אותן האיטגרלות' date=' כמובן שעלו לי רק השניים שציינתי, אם ידוע לך על עוד אינטגרלות ולא כאילו אינטגרלות (HF עם ניפוחים וג'אנטים, שיש דווקא לא מעט)אני ישמח לקבל מיקומים...[/quote']

תמונות טובות יותר מאלף קומבינות... :wink:

MCS 2008

פורסם
אחרי בדיקה קפדנית (משטרה+משרד רישוי) לא הצלחתי לזהות את אותן האיטגרלות' date=' כמובן שעלו לי רק השניים שציינתי, אם ידוע לך על עוד אינטגרלות ולא כאילו אינטגרלות (HF עם ניפוחים וג'אנטים, שיש דווקא לא מעט)אני ישמח לקבל מיקומים...[/quote']

 

 

תבוא למפגשים ביום שישי ברמת גן. בד"כ מגיעה לשם האינטגרלה הצהובה.

פורסם

ויש גם הרבה חרטה בתמונות ובמציאות, כמו שהרוב עושים (ומצליחים) :roll: יותר GT עם פגושים וניפוחים...או שהוחלפו למנועים של תמה טורבו

אלפא רומאו ספיידר V6 3.2 בציר 2007

טל שביט (1955-2011) זה לא אותו הדבר בלעדייך, אתגעגע לנצח.

פורסם
ויש גם הרבה חרטה בתמונות ובמציאות' date=' כמו שהרוב עושים (ומצליחים) :roll: יותר GT עם פגושים וניפוחים...או שהוחלפו למנועים של תמה טורבו[/quote']

 

הצהובה שהועלתה קודם, איננה "חרטה" - הסר דאגה מליבך :p

פורסם

למיכאל לוי, יבואן אלפא-לנצ'יה יש אינטגרלה לבנה.

 

הייתה גם אחת אדומה שהלך לה מנוע ועמדה כמה חודשים במוסך של חזי וכריסי (שכבר נסגר

 

בינתיים), אני חושב שגם היא מקורית.

פורסם

עד כמה שידוע לי יש רק שתיים בארץ, במוזיאון של איתן ורטהיימר בתפן מודל 88', ועוד אחת שניתנה כפרס לקוראי מגזין אוטו בשנת 88'. אם ידוע למישהוא על איטגרלה שמתרוצצת בארץ אני ישמח מאוד מאוד לדעת... :roll:

וכל גרסאות האינטגרלה מנופחות,ככל שעלה מודל היצור כך היא התנפחה יותר...

יש גם אחת שנת 92 במוזיאון של וורטהיימר בתל חי.

כואב, כואב הלב לראות חיה אצילית כזאת יושבת בהאנגר בלי לזוז.

פורסם

עד כמה שידוע לי יש רק שתיים בארץ, במוזיאון של איתן ורטהיימר בתפן מודל 88', ועוד אחת שניתנה כפרס לקוראי מגזין אוטו בשנת 88'. אם ידוע למישהוא על איטגרלה שמתרוצצת בארץ אני ישמח מאוד מאוד לדעת... :roll:

וכל גרסאות האינטגרלה מנופחות,ככל שעלה מודל היצור כך היא התנפחה יותר...

יש גם אחת שנת 92 במוזיאון של וורטהיימר בתל חי.

כואב, כואב הלב לראות חיה אצילית כזאת יושבת בהאנגר בלי לזוז.

 

כואב הלב שטעו במיפרט הטכני שלה בלוחית!!!

כן כן אני יודע שאני ניטפל לפרטים הקטנים אבל לדעתי זה מראה מה אנשים באמת מבינים...

instead of bieng pussy whiped...WHIP THAT PUSSY!

פורסם

אגב, אם אתם בקטע של תמונות מחרמנות -

קבלו קצת ביצועים של לנצ'יה בטא סדאן מתוך סרט צרפתי ישן.

יש אחת כזאת למכירה באיזה 3000 ש"ח למי שמעוניין...

gitanbeta.gif

GitanBeta.gif

פורסם

מתוך סרט של של אלן דלון. לנצ'יה ספנסרו כמה סרטים שלו בתחילת שנות השמונים, וכך ניתן היה לראות מבחר לנצ'יות משפילות את מיטב תוצרת צרפת וגרמניה :lol:

חלק מהסרטים שודר בערוץ הצרפתי שנקלט בארץ.

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

×
×
  • תוכן חדש...