Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7045 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני צריך בבקשה עזרה מיודעי דבר:

אני לא מצליח להבין איך להעביר את ה-"+" מהמצבר לתוך האוטו כדי להעביר אחורה?

כמו שציינתי יש לי קליאו ספורט והכל צפוף , אז אם משהו יודע , אני אשמח לדעת.

תודה

פורסם

שני דברים אתה צריך לשים לב:

1) תעביר את הכבל פלוס כמה שיותר צמוד לכבלים פלוס אחרים כדי שתוכל להחזיק אותו ביחד עם אזיקון שלא יטייל לך במנוע ואת הבית פיוז שיש בפלוס פשוט תבריג לבודי שישב טוב

2) כדי להעביר חוטי לתוך הרכב ישנו ביקר האש מין גומי בצורה עגולה או אליפסית שדרכו עוברים החוטים של הרכב לתוך תא הנוסעים פשוט תדחוף שם את החוט ותמשוך אותו מתוך הרכב לא מציע לעשות חורים במיוחד בשביל הכבל בקיר אש

 

זה לא כזה סיפור משמיים להעביר כבל גם ברנו

פורסם

אני חיפשתי ולא כל כך בטוח אם זה הגומי שאתה מכוון.

אתה יכול להיות בבקשה יותר ספציפי / מדויק כדי שלא אחפש סתם במקום הלא נכון?

תודה , פשוט זו השטות היחידה שנשראה לי להעביר.

הכל מוסתר ודחוס, אתה בטח יודע מה אני מתכוון.

 

 

אחי ***עם אחיך דבר בבית***

פורסם

אני חיפשתי ולא כל כך בטוח אם זה הגומי שאתה מכוון.

אתה יכול להיות בבקשה יותר ספציפי / מדויק כדי שלא אחפש סתם במקום הלא נכון?

תודה , פשוט זו השטות היחידה שנשראה לי להעביר.

הכל מוסתר ודחוס, אתה בטח יודע מה אני מתכוון.

 

 

פורסם

תיסתכל בתא מנוע ותיראו חוטים שניכנסים דרך הקיר אש.

 

אז זה זה

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

מצאתי את הגומי אבל....

אני שוב אתריד בשאלה....

פשוט הוא דחוס ועוטף את החוטים ואי אפשר לדחוף את החוט ... יש איזה טריק שאני פמספס?

שוב תודה...

 

***אתה ממשיך להתעלם מהכללים. בקצב הזה לא תגיע רחוק***

פורסם
מצאתי את הגומי אבל....

אני שוב אתריד בשאלה....

פשוט הוא דחוס ועוטף את החוטים ואי אפשר לדחוף את החוט ... יש איזה טריק שאני פמספס?

שוב תודה...

 

במצב הנ"ל קודחים חור אצל בעל מקצוע ושמים גומי בשביל הכבל של המגבר בלבד.

או מרחיבים את החור הקיים ומחליפים לגומי גדול יותר ובו יעברו כל החוטים כולל הכבל של המגבר.

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

×
×
  • תוכן חדש...