Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7043 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי רמקולים 6X9 של JBL כפי שהבנתי בקורולה 2003-4 גודל ההכנות לרמקולים הם 6.5 רציתי לדעת אם אפשר לחבר למגש האחורי של האוטו רמקולים 6X9 בלי לנסר אלא רק להגביה ולהרחיב עם טבעות עץ MDF ?הדבר אפשרי?

כי האוטו חדש ואין סיכוי שאני חותך ומנסר חלקים מהרכב לטובת רמקולים.

אני יודע שחלק ממכם יגיד עזוב אותך מהרמקולים קנה סאב,אבל לי אין מה להשקיע בסאב הרכיבים כבר בידי מהאוטו הקודם ואני נוסע באוטו רק שאני חוזר מהצבא בסופי שבוע ואין לי זמן כמעט.

תודה למי שמגיב

נ.ב

אם למישהו יש המלצה למתקין באזור ת"א\רמת גן\ב"ב

שלא יקר(בכל זאת משכורת של חייל) ושיהיה אמין,ואני יביא לו את כל החלקים מגבר, קומפונט, רמקולים וכל הכבלים הדרושים.

וכמה התקנה כזאת צריכה לעלות?הרדיו דיסק הוא מובנה והבנתי שצריך מנחת ומפצל

תודה רבה

פורסם

מההיכרות שלי עם טויוטה (ומדובר על היכרות מעמיקה) , לא אמורה להיות בעייה לבצע הגבהה קטנה מMDF (מרופד יפה והכל) עבור 6X9 ..

אבל ,

מדוע לא להכניס שם זוג 6.5" איכותיים (זה מה שאני עשיתי) וזהו ?

בנוסף אם תעלה תמונה או שתיים של המגש החאורי שלך עם החלון ומבט מתוך תא המטען , זה יהייה נחמד .

או שפשוט תגיע למפגש צפון ונעיף שם מבט .

 

תומר

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

פורסם
מההיכרות שלי עם טויוטה (ומדובר על היכרות מעמיקה) , לא אמורה להיות בעייה לבצע הגבהה קטנה מMDF (מרופד יפה והכל) עבור 6X9 ..

אבל ,

מדוע לא להכניס שם זוג 6.5" איכותיים (זה מה שאני עשיתי) וזהו ?

בנוסף אם תעלה תמונה או שתיים של המגש החאורי שלך עם החלון ומבט מתוך תא המטען , זה יהייה נחמד .

או שפשוט תגיע למפגש צפון ונעיף שם מבט .

 

תומר

תומר שלום.

אין לי זמן ואין לי כסף מיותר לקנות\למכור רמקולים מכיוון שאני בצבא ואני נוסע בו רק בסופי שבוע.

יש לי את הרמקולים שקניתי בזמנו.

ובקשר לההגבה עם טבעות MDF האם אתה מתכוון לזה?

שלא יהיה בעיות את השירטוט לקחתי מאחד האשכולות שנפתחו בפורם שעשיתי חיפוש,ולא אני עשיתי את השרטוט,אז כל הקרדיט אל היוצר.

בנייה.JPG

פורסם

הרעיון להגבהה מצויין , אני שירטטתי לך אפשרות נוספת באדום כדי להימנע מהמפגש עם החלון האחורי ונתתי עוד זוית למחשבה בכחול .

 

תומר.

boxgh2.jpg

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

פורסם

תודה רבה לך!

ועוד שאלה אחת אחרונה האם אתה יכול\אחד מחברי הפורם לאמת לי סופית שהרמקולים האחוריים במודל 2003-4 הם 6.5 ברכב?

פורסם
תודה רבה לך!

ועוד שאלה אחת אחרונה האם אתה יכול\אחד מחברי הפורם לאמת לי סופית שהרמקולים האחוריים במודל 2003-4 הם 6.5 ברכב?

 

אני בטוח ב99% שיש שם 6.5" - אבל בדיקה לעניין תהיה הבחירה החכמה ..

תגיע למפגש צפון (אם אתה יכול) ונבדוק .

 

תומר

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

פורסם

אוקי תודה

וכמה לדעתם צריך לעלות ההתקנה של

הקומפונט,הרמקולים 6X9+הגבהות עם טבעות+לשים מפצל\מנחת ברדיו דיסק המובנה ולהריץ חיווט(את החיווט יש לי חוץ מהמנחת\מפצל לRCA.

פורסם

את זה אני לא ממש יודע ,

אולי מישהוא אחר מחברי הפורום יידע לענות לך .

אני מעריך סביב ה300 שקלים.

 

תומר .

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

פורסם

אני חושב שאצל מתקין רגיל בסביבות ה-400-500 שקל. לי עלתה התקנה אצל חאפרים מבת ים של קומפוננט בלבד כ-200 שקל (הייתי טמבל זה היה בתחילת דרכי באודיו לרכב :roll: ) ועד היום אני מתעצבן על זה שסתם הלכו לי כמה מאות שקלים אצלם (עשיתי עוד התקנה שם :? ). תשים לב להתקנה שיעשו לך, לך למתקין שממליצים לך עליו באזור שלך.

 

בברכה,גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
400-500?

שאלתי כבר 2 מתקינים אחד רוצה 700 והשני עושה לי "טובה" ב650.

זה המחירים???:shock:

 

באיזה מקומת בדקת ?

גם אני באיזור רמת גן בני ברק וכדומה

×
×
  • תוכן חדש...