Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ראלי מקסיקו 2007


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7044 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שימו לב - זה מתחיל היום (עוד כמה שעות) - ראלי מקסיקו 2007.

 

תזכורת: לואב ניצח במונטה קרלו, גרונהולם בשוודיה, הירבונן בנורבגיה. ומי הפעם? אולי דווקא פטר סולברג, עם מכונית חדשה לחלוטין?

 

ראלי מקסיקו הוא ראלי עפר המתרחש באזור הררי הנמצא גבוה מעל פני הים, בסביבת העיר לאון. המכוניות תסענה בגובה של עד 2700 מטרים מעל פני הים - מה שיקשה מאוד על נשימת מנועי הטורבו ויוריד עד כ-30% מכוחם!

 

הראלי הזה הצטרף לקרקס הנודד של ה-WRC לפני שלוש שנים. ב-2004 ניצח כאן מרקו מרטין, ב-2005 פטר סולברג וב-2006 סבסטיאן לואב. פטר רוצה כמובן ניצחון נוסף כאן, והראשון שלו מזה הרבה מאוד מרוצים. מכונית חדשה לגמרי יכולה להיות בעוכריו ולגלות מחלות ילדות מסוגים שונים (האימפרזה הקודמת שלו גילתה מחלות ילדות גם כשגססה על ערש דווי). לואב רוצה גם לנצח כדי לשבור את ההגמוניה הפורדית, ומרקוס/מיקו רוצים לנצח כדי שלואב המעצבן הזה יפסיק כבר לשלוט בעפר :wink:

 

לפי ה-shakedown שנערך אתמול, לואב נמצא בדרך הנכונה, וסורדו חוזר לעצמו ומסיים בזמן מהיר יותר משל המאסטר.

 

ונסיים עם האימפרזה החדשה: חלוקת משקל שונה, גאומטריית מתלים חדשה, כיוון דיפרנציאל חדש, רדיאטור ואינטרקולר חדשים. מעבר לכך, היא נראית בדיוק אותו הדבר. :?

 

740217277.jpg

 

510425006.jpg

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

שבת שלום

 

האקשיין והמתח חוזרים !!!!!

 

תוצאות הקטע הראשון:

 

1.פטר (זלמן תרגע !!)

2.לאוב + 3 ש'

3.אטקינסון + 6 ש'

4.סורדו + 8 ש'

5.היבורנן + 11 ש'

6.גרונהולם + 12ש'

 

הנינג- האח של פטר עשה גלגול וחזר למסלול בפיגור של 3 דק'

 

מישל

פורסם

פשש, איזו פתיחה!

 

האם פטר חוזר? עד כה הוא מוביל, אחרי שלושה סטייג'ים שבכולם ניצח! נראה לי שהוא די מרוצה מהמכונית החדשה, וגם כריס אטקינסון נהנה ממנה - הוא מקום שלישי כרגע. לואב שני בהפרש קטנטן וההיסטוריה מלמדת שבקרוב פטר יעשה טעות והאלוף יתפוס את מקומו, אבל נחיה ונראה. סורדו רביעי ושני הפורדים במקומות החמישי והשישי. יודעים מה? הלוואי שפטר ינצח - זה בהחלט יוסיף עניין לעונה. (כן, אני בהחלט מאלו שמתגעגעים לעונת 2001 האדירה, בה עד המרוץ האחרון 5 נהגים יכלו לזכות בתואר)

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אני לא זוכר פתיחה כזו של סובארו כבר שנים.

כנראה שהם הצליחו לשפר משהו עם המכונית החדשה בלי שום קשר לאיך יסתיים הראלי הזה.

 

העונה הזו מתחילה להיראות ממש טוב!!!

פורסם

,תפנית בקטע ה-4 !!!

 

לאוב מנצח ומצמצם את הפער מפטר ל- 4.9 שנ' !!!!

 

שלישי אטקינסון במרחק 19 שנ' ורביעי סורדו 22 שנ' מפטר המוביל !!!!

 

לדעתי לאוב זהיר ומחכה לטעות של פטר ,או שיתפוצץ ויברח לכולם !

 

מישל

פורסם

סולברג לא מזנק לקטע השישי בגלל איבוד שמן במכונית.

מקור התקלה לא ברור עדיין והיא נלקחה הישר לסרביס.

 

לואב מוביל בגדול מאחוריו מאבק צמוד בין אטקינסון והירבונן על המקום השני בהפרש של 0.4 שניות שיוכרע בסופר ספשיל סטייג'ים הקצרים שיסיימו את היום.

פורסם

בוקר טוב. :drinking: דני הסובארו חוזרת ובגדול, תמתין חברי תמתין. כבר במירוץ הראשון היא מראה את היכולות שלה. ולא רק פטר גם שותפו? היכן הפורדים??

 

 

המשיכו לנהוג בזהירות זלמן

פורסם

את מי מעניין הפורדים ? אתה יודע שאני מכור לצרפתיות

סוברו חוזרת בגדול? אולי, אבל איפה "הוליווד"?

2 האחים אוכלים חצץ במדינת הסומבררו. :-D

דני לוי

מירוצי מכוניות

פורסם

דני:snipersmi מה לעשות שאבן פגעה במיכל השמן של הסובארו?? לפחות לאחים תהיה אפשרות להכיר מקסיקניות:twisted: אם אני זוכר נכון מבקורי האחרון שם, הן נראת10. או שהראיה שלי לא ממש טובה:silly:

פורסם

לך ולי יהיה קשה עם המקסיקניות, בגובה 2700 רגל, האויר יוצא בשריקה כמו חולה אסטמה והכושר? :oops:

לעומת זאת לאלוף יש סדק בשורש כף היד והוא נוהג תחת כאבי תופת(עלה על סלע ,וההגה הסתובב לו במכה)

גם אטקינסון חבוש ביד,

אני חושב שהאלוף שלך לא עולה ליום השני.:wink:

דני

מירוצי מכוניות

פורסם

לילה טוב

 

תם ונשלם ראלי מקסיקו :

 

מנצח - המאסטרו - ס. לאוב י שני גרונהולם שלישי היבורנן רביעי סורדו !!!!!

 

זלמן !

 

תתפלל שב- 30 לחודש יירד שלג בפורטוגל !!!!! (סתאאאאם)

 

"ALLEZ SEBASTIEN"

 

מישל

פורסם

אני פונה פניה פומבית (ונירגשת) לדובי

חשבתי לעצמי :idea: שאנחנו מס' לא ענק אבל איכותי של חובבי ראלי ו-WRC ולדעתי יכול להיות מאוד נחמד ומעניין לארגן הקרנה של WRC על מסך ענק באיזה בר כלשהו (אם נבטיח מס' אנשים מסויים יש מצב לסגור לנו מקום).

ככה על כוס בירה או וויסקי ומאנצ'יס מגעילים, נשב כמה חולים (כל אחד כאן חולה ברמה זאת או אחרת), נצפה בהקלטה של סופ"ש שלם ומרוכז של ראלי כלשהו, נעביר חוויות ונריב על מי הכי טוב, איזה אוטו הכי טוב ולמי יש יותר גדול :-D.

אני יודע שמגאזין "בלייזר" עשה משהו כזה עם התוכנית הראשונה של העונה האחרונה של טופ-גיר אבל פיספסתי (בעיקר כי אני לא מנוי).

דובי - רק אתה יכול לרכז אותנו לדבר כזה! (מנהיג או לא?) אבל אני אשמח לעזור ואני מאמין שיהיו עוד מתנדבים

 

חברים מה אתם אומרים?

איך נשמע הרעיון?

הפנטזיה שלי היא שתהיה הצלחה מדהימה ויהיה "בר נושא" (theme bar) כזה לעולם הספורט המוטורי...:shock:

 

פנטזיונר או גאון?

 

לסלי

"There's one arena of motor sport where everyone's a hero. One where the skill is not in the deftness of steering, nor the late application of brakes. Nor that intuitive feel for a car's limits. This a sport where the real display of talent is just turning up on race day." TOP-GEAR on drag racing.

פורסם
הבעיה היחידה שתהיה הענות ממש כמו לערב הנווטים ובשביל זה קשה לי למצוא מרץ...

 

אכפת לך אם אעשה סקר, כאן על גבי הפורום?

מעניין אותי אם תהיה היענות?

בגדול אבל, איך נשמע לך הרעיון?

 

עדיין מפנטז...

לסלי

"There's one arena of motor sport where everyone's a hero. One where the skill is not in the deftness of steering, nor the late application of brakes. Nor that intuitive feel for a car's limits. This a sport where the real display of talent is just turning up on race day." TOP-GEAR on drag racing.

×
×
  • תוכן חדש...