Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7047 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז כך אני יודע שנושא שפתחתי כבר דובר והסתכלתי שם בתרד והשכלתי אבל דוברו שם רק על שני מגברים.

אני מחפש מגבר לbi-amp לטוויטרים, הטוויטרים הם של חברת cdt audio מסדרת drt דגם 26 הטוויטרים עשויים ממשי.

ראיתי שהומלץ מאד לקחת את המגבר DLS A1 וכבר דיברתי עם בעל המגבר אבל הוא עוד מחכה לתשובה הוא אמר שיעדכן אותי במתפתח, בתקווה שהוא לא ימכור אני ילך על המגבר הזה אבל עם הוא ימכור אותו על איזה מגבר הייתי ממליצים ללכת שיתאים לצרכים של טוויטרים מהסוג הנ"ל

 

אם אתם שואלים מה מה אני יעשה עם המגבר 4 ערוצים שלי שמופיעי בחתימה אז הוא יגביר אקטיבי את המידים של cdt audio ויגביר את האחוריים שלי עם קרוס פסיבי של החברה ולכן אני מחפש מגבר לא חזק אבל איכותי אשמח לשמוע עצות למגברים

פורסם

לא שמעת ששמעון מסאונדסטורם ועוד כמה גם בפורום ממליצים להשתמש במגברים זהים לביאמפ ? ולכן אל תקנה מגבר נוסף אלא תשתמש במגבר 4 יציאות שלך בגישור ששתי יציאות יהיו על הטוויטרים ו2 על המידוופר

בברכה יהודה

בברכה יהודה

פורסם

קנה מגבר 2 ערוצים, אבל לא בשביל הטוויטרים, אלא בשביל הרמקולים מאחור. אם המערכת שלך זהה לזו שבחתימה, אז אין בעיה עם זה. תוכל לקנות 300/2 בשביל האחוריים, אני חושב שמישהו מהפורום מוכר :) או מגבר 2 ערוצים טוב אחר. או שתחבר אותם לHU, מה שמתאים לך.

כל קרב הוא קרב אוכל כשאתה קניבל

פורסם
לא שמעת ששמעון מסאונדסטורם ועוד כמה גם בפורום ממליצים להשתמש במגברים זהים לביאמפ ? ולכן אל תקנה מגבר נוסף אלא תשתמש במגבר 4 יציאות שלך בגישור ששתי יציאות יהיו על הטוויטרים ו2 על המידוופר

בברכה יהודה

 

lol

שמעון מסאונדסטורם אמר...

סיימון סייז?

מעניינת אותי הסיבה מדוע לא? ובשביל שלא נעשה בי-אמפ במגברים שונים, זו צריכה

להיות סיבה טובה!

אפשר להניף את דגל ה BULLSHIT

פורסם

גם אני בדעה של אם לא הDLS אז הJL AUDIO 300/2 למידבאס, ואת מה שיש לך קיום לטוויטרים ולאחוריים.

מחפש קומפוננט רוקפורד T5...

פורסם

מאחר ואתה "גרופי" של JL - לדעתי המגבר המוצע בלוח יד שנייה מאוד יתאים למערכת שלך. 150 למידבאסים, 75 לטוויטרים זה עסק לא רע בכלל.

 

רק אל תשכח שאתה מתעסק כאן עם הרבה מאוד כוח וכמעט בלי הגנות. חיתוך אחד לא במקום ותוכל להיפרד מהטוויטרים.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

רק אל תשכח שאתה מתעסק כאן עם הרבה מאוד כוח וכמעט בלי הגנות. חיתוך אחד לא במקום ותוכל להיפרד מהטוויטרים איתמר גם עם 25WAT אתה יכול לגמור טוויטרים , אז מה זה אומר? שישים נגד? שישאיר את הקרוס ? מה לדעתך צריך לעשות?.

 

איתמר.

לגל אנני מתכווין שצריך לקחת את זה בכזו רצינות , אני למשל לא הייתי קונה עוד מקינטוש בשביל זה , אבל תסכים שזה עדיף שזה יהיה אותו מגבר , ובמיוחד אם אתה מאמין שלמגברים יש ציוויון סאונד. מה עוד שלבחור יש כבר מגבר מעולה , לא צריך ללכת לקנות מגבר נוסף ע"מ שיהיו שני מגברים להגברה אקטיבית

בברכה יהודה

בברכה יהודה

פורסם
לא שמעת ששמעון מסאונדסטורם ועוד כמה גם בפורום ממליצים להשתמש במגברים זהים לביאמפ ? ולכן אל תקנה מגבר נוסף אלא תשתמש במגבר 4 יציאות שלך בגישור ששתי יציאות יהיו על הטוויטרים ו2 על המידוופר

בברכה יהודה

 

"שמעון אמר"?!? אז מה, הוא יכול להגיד עד מחר, אין צורך במגברים זהים לחלוטין, אפשר להשתמש במגברים מאותה חברה מאותה סדרה רק בעלי הספקים שונים בהתאם לאלמנטים.

ואם כבר לקחת משהו בתור אידיאל אז נדבר על מגבר מונו לכל אלמנט בנפרד- זה מושלמות מבחינת הגברה.

 

 

בלי שום קשר, לפותח התרד' היקר, מבלי תקציב לא ניתן יהיה להמליץ לך על שום דבר אלא אם כן מדובר על תקציב פתוח:p.

 

 

ניר

under construction..

פורסם

דבר ראשון עם אני ישתמש במגבר של JL בסוף לבי-אמפ אני יביא כרנאה מגבר נוסף כמו הזטק וקטור לרמקולים אחורים 2 ערוצים אבל אני מעדיף להביא מגבר קצת יותר מרוסן לטוויטרים מאשר הJL לכן אני מעוניין לגבי מגברים 2 ערוצים שישמשו להגברה לטוויטרים

פורסם
גם עם 25WAT אתה יכול לגמור טוויטרים , אז מה זה אומר? שישים נגד? שישאיר את הקרוס ? מה לדעתך צריך לעשות?.

 

שיזהר. בי-אמפ זה דבר "מסוכן", בטח כשעובדים עם מגבר חזק.

אני טוען שבבי-אמפ הדרייבר צריך להיות מחובר ישירות למגבר, בלי שום קרוס, נגד או קבל בדרך. השיטה הכי מסוכנת אך לדעתי מוציאה את המקסימום מהסט.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

השאלה שלי עם אכן כדי לי להשתמש בJL 4 ערוצים שיש לי לסט הקדמי למידים ולטוויטרים ולקנות מגבר לרמקולים מאחור משהו פשוט אבל איכותי כמו הזטק וקטור 2 ערוצים

או שכדי לי להשאיר את הJL 4 ערוצים ל המידים של הסט הקדמיים וגם להשתמש בו לסט האחוריים ולקנות מגבר ברמה כמו ה DLS A1 רק לטוויטרים

אני לא מעוניין שתתווכחו בתרד הזה ולפוצץ פה בדפים רק רוצה דעה מה כדי ועם כדי להביא מגבר לטוויטרים אז איזה מגבר הייתם ממליצים

פורסם
לא שמעת ששמעון מסאונדסטורם ועוד כמה גם בפורום ממליצים להשתמש במגברים זהים לביאמפ ? ולכן אל תקנה מגבר נוסף אלא תשתמש במגבר 4 יציאות שלך בגישור ששתי יציאות יהיו על הטוויטרים ו2 על המידוופר

בברכה יהודה

 

פשוט בושה מה שהולך כאן בזמן האחרון :lol: אני ממש צוחק עלייך ידידי.. שלא תחשוב אחרת :shock:

שמעון אמר..שמעון אליל הסאונד בארץ כן כן..

אסור לשלב בין DLS ג'נסיס ומקינטוש!

חייב מגברים מאותה החברה ומאותה הסידרה לכל מערכת ומערכת! גאד סייז דאט!!

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם

מנואל מה זאת ההודעה הזאת?

 

תעשו טובה נמאס לי לשמוע מה שמעון אמר ומה הוא אמר אני עושה מה טוב לי ולאוזן שלי ונכון שעדיף להגביר את כל הסט במגבר זה אבל הפחד שלי שעם הJL טווח הסיכון שלי יותר גדול בלגרום נזק לטוויטרים לעומת הטווח שיהיה לי במגבר של DLS A1

כרגע עם איציק לא ימכור את הDLS אני יקנה אותו במקרה ואיציק אכן ימכור אותו הסט ישב על הJL והמרוקלים אחורים או על המערכת או על מגבר זטק וקטור 2 ערוצים

אז אפשר מבחינתי לסגור את התרד הזה כי חוץ מויכוחים מי אמר מה לא קיבלת דעות על מגברים אחרים חוץ מהדעה שכדי לקנות את הDLS

פורסם
פשוט בושה מה שהולך כאן בזמן האחרון :lol: אני ממש צוחק עלייך ידידי.. שלא תחשוב אחרת :shock:העלית באוב את השירשור הזה להודיעני שאתה צוחק עלי ? אני מרגיש מוחמא תודה רבה לך

חייב מגברים מאותה החברה ומאותה הסידרה לכל מערכת ומערכת! גאד סייז דאט!! טוב שאתה מעריך אותו עד כדי כך

ולהבא תבדוק את כושר הבנת הנקרא שלך

בברכה יהודה

בברכה יהודה

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7047 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...