Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7051 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

מזל טוב לי(פעם ראשונה בפורם)

 

***שלום לחדש - שים לב - קרא את כללי הפורום (למעלה בסרגל בצהוב) ופרסם להבא כותרת עניינית להודעה שלך, תודה***

 

עד היום ההיתי בynet

אני חובב סובארו

שאלה לזקני הפורום ולמלומדים.

נדלקת נורת בדיקת מנוע

הבקר מראה תקלות 1. חישן חמצן

2.חישן נקישות

3.שכחתי(איזו בושה)

לאחר ביטול התקלות הופעה התקלה חישן נקישות בלבד

 

עלות חישן בחברה 750 שקל כולל.

פירקתי את החלק ניקיתי בעזרת חומר לקרבורטורים -לא עוזר

 

האם למשהוא יש רעיון אחר לפיתרון

 

 

מצורף צילום של החלק8)

ח זבל 004.jpg

פורסם
.

נדלקת נורת בדיקת מנוע

הבקר מראה תקלות 1. חישן חמצן

2.חישן נקישות

3.שכחתי(איזו בושה)

לאחר ביטול התקלות הופעה התקלה חישן נקישות בלבד

 

"לאחר ביטול התקלות הופיע תקלת חיישן נקישות בלבד. "

לא ולא. יש לנסוע עם הרכב מס' "מחזורי נסיעה" כדי לאמת שאין קודי תקלה נוספים.

בנוסף, יש לוודא האם אין קשר "חוטי" בין כל התקלות שנרשמו, אם כן, יש לטפל בנושא חיוט/יציאות מהמחשב/מחשב.

אם לא, יש להחליף את היחידות שרשמות בתקלה,

בכל אופן, אם היית רושם את מס' 3 ששכחת, יתכן שתשובתי, חלקה או כולה, היתה משתנה.

לידיעה כללית, התקלות שנרשמות בסובארו ברוב רובם המוחלט של המקרים אכן ישירים. כלומר תקלה בחלקים שהתקלה מצביעה עליהם. בניגוד לחלק ממקרים מסויימים בסוגי רכבים אחרים.

בברכה ובהצלחה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

לא ברור לי מה יש לנקות בחיישן נקישות של סובארו כי מדובר בחיישן סגור\אטום\יצוק לחלוטין.

הדבר היחידי שניתן לנקות הוא גוף המנוע וחלקו התחתון של החיישן עם מעט נייר לטש עדין (ע"מ לוודא שמגע המינוס בין המנוע לחיישן תקין).

 

אם תוכל לצלם את החיישן שלך - זה יעזור מאוד.

 

בדגם שלי זה מה שצילמתי בתמונה המצורפת.

בדגמים הישנים (לא יודע איך מעל מודל 2000) החיישן עלול לפתח סדקים לאורכו ולרוחבו (שוב, שים לב למה שצילמתי בתמונה) - מה שישבש את ה SIGNAL שלו למחשב. אם הוא לא סדוק בכלל ונראה שלם לחלוטין, כדאי לבדוק דברים אחרים לפני שמחליפים אותו.

 

איציק

KNOCK.jpg

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

סליחה

כמובן לאחר נסיעה הופעה התקלה.

רכב שנת 2000

בתמונה רואים להערכתי את החישן .יכול להיות שאני טועה?

תודה

×
×
  • תוכן חדש...