Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7058 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי סאב של פיוניר 1000 וואט פרימייר 400 אר אם אס דגם TS-W126DVC

ומגבר של JBL מונו בלוק 300 אר אם אס ב-2 אום דגם CS300.1

 

מישהו מכיר ויודע איך הם? יעשו את העבודה טוב?

פורסם

כן, הלאנזר כבר יותר איכותי ומדוייק מהפיוניר. בהחלט שווה להחליף.

 

גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

ORTURBO - מה שיש לך זה לא אותו הדגם שהבחור שאל עליו. הוא שאל על הדגם MAX12 1000 ולך יש כזה 1600. אני שמעתי את ה-MAX12 1000 (ועוד בתיבה פתוחה!!!) והוא היה מדוייק יחסית (נותן בומים לעניין) וחזק, וכל זה ברכב רנו קנגו.

 

בברכה,גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

גיא, אני יודע שהוא היתכוון ל1000וואט ולא סתם רשמתי מנסיון..

כי היה לי גם את ה1000 וואט של לנזר ועכשיו יש לי את ה1600 בכל מיקרה יש ללנזר אחלה סאבים יחסית למחירים שלהם לא רואים פיוניר ממטר.

bmw-530i 3.0L

פורסם
גיא, אני יודע שהוא היתכוון ל1000וואט ולא סתם רשמתי מנסיון..

כי היה לי גם את ה1000 וואט של לנזר ועכשיו יש לי את ה1600 בכל מיקרה יש ללנזר אחלה סאבים יחסית למחירים שלהם לא רואים פיוניר ממטר.

 

 

לדעתי הפיונייר דופק יותר יפה מהלנזר ...הכל יחסית

 

במקומך ההיתי אולך על סאב טיפה יותר יקר ואיכותי כמו jblGTO1204dbו

או על הקיקר cvr לדעתי סאבים טובים שנותים תמורה למכיר שלהם

"היא עשוייה מחומר MDF ויש לה כונס אוויר.."

 

פורסם
יש לי סאב של פיוניר 1000 וואט פרימייר 400 אר אם אס דגם TS-W126DVC

ומגבר של JBL מונו בלוק 300 אר אם אס ב-2 אום דגם CS300.1

 

מישהו מכיר ויודע איך הם? יעשו את העבודה טוב?

 

הקשבת לשניהם?

מה נשמע יותר טוב?

איזה עוד אפשרויות יש לך להחליף?

האם קנית כבר?

האם בדקת את שאר האופציות בשוק או שזו חנות אחת ויחידה בלבד ?

 

זה כמו לשאול רופא בטלפון : " ד"ר יש לי נקודה שחורה על העור מה אתה אומר?" הוא יכול לומר שזה מלנומה ואתה לא שמת לב שהטוש של הדיסקים עשה לך נקודה על היד.

×
×
  • תוכן חדש...