Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7059 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

אני מתלבטת בין הפיג'ו 206 שנת 2000 לדייטסו טריוס 98-99, אוטומט. התקציב שלי בסביבות ה40 אלף.

האמת שאני לא כ"כ מבינה במכוניות האלה וממה ששמעתי לפיג'ו יש לא מעט בעיות והטיפולים במוסך יקרים נורא, ובטריוס- צריכת הדלק גבוהה (מה גם שהבנתי שהוא לא כ"כ בטיחותי.. לא יציב).

השאלה-אם הדברים האלה נכונים...? מה מומלץ?

 

תודה רבה!

פורסם

רס"ן שמועתי עבד שעות נוספות, אה?

 

206 היא סופר מיני מודרנית למדי. טריוס הוא ג'יפון עירוני לא ממש מודרני.

 

206 לא בעייתית יותר ממכוניות מקבילות והטיפולים במוסך דווקא זולים למדי.

הבעייה של הטריוס היא דווקא לא צריכת דלק גבוהה (למרות שאולי יש לו, 4X4 וכולי), אלא באמת בטיחות פאסיבית ואקטיבית. בנוסף הוא ספרטני מאוד, בסיסי ביותר, צר והרבה פחות נעים לנהיגה מה-206.

מבין השתיים - 206 כמובן.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

לאמא שלי הייתה 206 מודל 99 1400 ידנית,במשך 3 שנים הייתה ללא תקלות בכלל!

הטריוס לא ראוי להקרא לא גיפ,אפילו לא גיפון.לגבי היציבות-ראיתי כבר 3 כאלה על הגג,לא יודע איך.

 

ללא שום ספק,ה206 תהווה הבחירה ההגיונית,הנוחה,החסכונית והטובה מבין השתיים.

מה רק שב40 אלף יהיה קצת קשה למצוא אחת שמורה,אבל אפשרי לחלוטין

פורסם

אכן הטריוס הוא כנראה הרכב שהכי קל להתהפך איתו בארץ.

ה206 תהיה הרבה יותר נעימה ונוחה ממנו - היא גם נראית הרבה יותר טוב לטעמי :)

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

אוקיי אז נראה לי שארד מהטריוס.. תודה רבה!

ויש לי שאלה נוספת - פיג'ו שנת 2000, יד רביעית- זה לא המון? זה שהתחלפו הרבה ידיים זה בעייתי? (עשתה 103 אלף ק"מ, אוטומט ,רוצה 44 אלף)

פורסם

יד רביעית זה לא מעט אבל גם לא חריג. כמה זמן היא הייתה אצל הבעלים הנוכחי? יש לו היסטוריית טיפולים מלאה במוסך?

הק"מ מתקרב לגיל בו מכוניות מתחילות לעשות בעיות, אבל בתקציב שלך זה תמיד יהיה ככה.

שימי לב לתיבה האוטומטית ב-206- היא נוטה לפתח בעיות מוקדם.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

האמת שדי קשה למצוא יד נמוכה בגלל הסחירות והביקוש הגבוה של הרכב.

 

לגבי ההודעה של sronis

גם שהתיבה במצב "תקין"-היא ממש לא נעימה לשימוש ובעלת השהייה מרגיזה

אם זה לא ממש קריטי לגביך,נסי ללכת על התיבה הידנית המומלצת בחום

הרכב יהיה זול יותר לקניה,אמין יותר,מהיר יותר וחסכוני יותר.

 

גלי סבלנות,זה ישתלם.בהצלחה.

פורסם

אני הייתי מוסיף את הפונטו ספייס ELX בעלת הגיר הרציף, קל יותר למצוא אחת שמורה מ-206, מחיר זול יותר ואפשר לעלות בשנה. הרכב זריז יותר וחסכוני.

פורסם

נהגתי על פונטו כזאת השבוע ואני חייב לציין שהגיר הרציף שלה שיגע אותי,לא אהבתי בלשון המעטה.

תבדקי אם את מסתדרת עם התיבה שכן היא לא אוטומטית "קונבנציונלית".

פורסם
אכן הטריוס הוא כנראה הרכב שהכי קל להתהפך איתו בארץ.

ה206 תהיה הרבה יותר נעימה ונוחה ממנו - היא גם נראית הרבה יותר טוב לטעמי :)

 

שוב אתה ממשיך לכתוב דברים מבלי לדעת על מה אתה כותב?

 

בתור בן לאישה שנוהגת על טריוס, ובתור אחד שהתסתובב כמה פעמים ב 206 אני יכול להגיד שהטריוס דווקא יותר נעים מהפגו.

הוא צר, גבוה, מפחיד לנסוע איתו בפניות, וכל פניה אתה מרגיש שהרכב עומד להתהפך.

 

לגבי נוחות אני הרגשתי יותר נוח במושב הנהג בטריוס מאשר בפגו, הרכב גבוה,ותנוחת הישיבה נוחה מאוד ולא "שכובה".

תא הנוסעים קטן בצורה מפחידה, ושני מבוגרים גדולים לא ירגישו בנוח מקדימה, שלא לדבר על האחורה.

אך, המרחב הפנימי בשביל הובלת דברים גדול, כי ניתן להזיז את המושבים האחרויים ולהשכיב אותם לגמרי (ניתן בכלל לעשות מיטה זוגית מהמושבים).

איכות חומרים והרכבה בינונית, אבל מספיקה בהחלט, רמת איבזור נמוכה מאוד (מדובר על דגם ה SX האוט').

 

לגבי אמינות, הרכב בן 5 שנים, ביינתים למעט טיפולים שום בעיות, טפו טפו טפו.

 

לגבי חויית נהיגה (אם קיימת), האוטו נקרע על ידי, עף בפניות , לא התהפך ולא הייה קרוב לזה (לאחר שמתרגלים לפנות איתו הפחד נעלם).

יכולות שטח, הרכב 4 על 4 קבוע, נסעתי איתו בחולות וביערות, עבירות לא רעה (מרכב הרכב גבוה).

ולא יודע למה, כל בחורה שהסעתי ברכב הזה התלהבה ממנו.

 

ממליץ לך לעשות נסיעה על רכב כזה, כי צריך להרגל אליו.

פורסם

אני חושב שכולכם יודעים שאני משוחד לטובת ה206.

אבל מה שכן, אני חושב שלקרוא לטריוס רכב היא טעות ממש גדולה! אני פשוט לא מסוגל להכנס לרכב הזה ולא לקבל תחושת קלסטרופוביה!

שלא נדבר על כך שרכב (בדרך כלל) אמור להסיע יותר מאדם אחד, ומכיוון שאני לא אוהב לנהוג כשהכתף של הנוסע לידי נוגעת בי, אני חושב שזה יהיה קצת בעייתי בטריוס.

:loco:How can I be lost, If I've got nowhere to go?

:loco:

×
×
  • תוכן חדש...