Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7056 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
התקציב עומד על 15-20 אלף.

עכשיו אני יחשוב על זה שוב כי אני מתכוון לתת גז,ללחוץ על כול דוושת הגז,ולנסוע מהר...

אני מתלבט בין סופר לאנסר ללאנסר.

או שמה אתם ממליצים לי במחיר הזה? אם אפשר שהמכונית לא תהיה קטנה כי אני לא אוהב מכוניות קטנות.

 

התקציב עד 20 ?

 

רוצה להינות?

 

תחזיק חזק :wink:

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
התקציב עומד על 15-20 אלף.

עכשיו אני אחשוב על זה שוב כי אני מתכוון לתת גז, ללחוץ על כול דוושת הגז,ולנסוע מהר...

...

או שמה אתם ממליצים לי במחיר הזה?

טנק, כדור הרגעה או ארון קבורה - תבחר אתה.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
עכשיו אני יחשוב על זה שוב כי אני מתכוון לתת גז,ללחוץ על כול דוושת הגז,ולנסוע מהר...

 

לאחר מלים חשובות אלו, אני ממליץ על סובארו גאסטי.

לפחות שתפגע בנו, עם הרגל לחוצה עד הסוף, ה13 קמ"ש שקופסת הקרטון הזו מסוגלת להגיע אליהם רק ישרוט לי את הטמבון, ולא ישלחו אותי לפגוש קרובים בעולם הבא.

 

וברצינות - הלנסר החדשות יותר חזקות בקו ישר (113 כ"ס), אבל לא נותנות הרבה יותר מזה מבחינת "הנאה", כמובן שבעדיפות לגיר הידני.

205, 306, איביזה, פולו, כולן עם גיר ידני - אופצייה הרבה יותר מושכת לטעמי.

 

נ.ב

אם אפשר שהמכונית לא תהיה קטנה כי אני לא אוהב מכוניות קטנות.

 

למה? כי רכב גדול זה פוזה?

או שאתה צריך להסיע הרבה אנשים ולסחוב ציוד?

PUG-306 XSI MK2

פורסם

צעיר + רצון ללחוץ על הדוושה + גולף GTI ישנה(או כל רכב ספורטיבי אחר) = רק דבר אחד, וכולנו יודעים מה זה.

הוא צריך עגלה משפחתית ולא משהו שכל פעם שתעזוב את הגז יזרוק תחת בסיבוב.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
צעיר + רצון ללחוץ על הדוושה + גולף GTI ישנה(או כל רכב ספורטיבי אחר) = רק דבר אחד, וכולנו יודעים מה זה.

הוא צריך עגלה משפחתית ולא משהו שכל פעם שתעזוב את הגז יזרוק תחת בסיבוב.

 

כול פעם בסיבוב?

דווקא ההתנהגות של הגולף היא הכי מרוסנת... (הייתי אומר עוד משהו אבל אז רז יקפוץ עליי :wink: )

וככה הוא גם ילמד את הרכב וגם יהנה בלי הפתעות

באמת :wink:

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם

הבעיה היא שרובנו רגילים למישהו שמחפש או רכב ישן אמין ואוטומטי.

 

או רכב ישן ומהנה לנהיגה.

 

או ישן מהיר וידני.

 

אבל הבחור מבקש רכב ישן, מהיר, זול ואמין.

 

לא קיים דבר כזה.

 

מה גם שנראה לי שהוא חושב שהוא יפיק פה הנאה מנהיגה.

 

חבל...

 

לא כדאי לך להסיע יותר מ2.

אני בד"כ לא מסיע יותר מ2, בפעם היחידה כמעט שויתרתי ניצלתי בנס מהמשטרה שכבר עצרה אותי ואורח פלא לא הבחינה בכך.

 

אם אתה מתכוון להסיע רק 2 ואני מקווה שכך.

 

רכב קטן יספיק לך.

פורסם

מה זה אם אתה מתכוון, חוק הוא חוק, ולהבדיל מדו"ח של 250 שקל על 12 קמ"ש מעל המותר, כאן מדובר על שלילה + החרמת הרכב, מה שכנראה יעלה לו יותר מעלות הרכב.

ב20000 שקל אפשר לקנות הרבה יותר מלנסר.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

עזוב שטויות, סע ב106

נהיגה לשם נהיגה מהנה כאשר אתה נוהג

ולא עושה חצי-חצי עם האוטו.

קח 106 דור שני ותחייה את החיים.

מה גם שאני לא מבין מאיפה בא לך הרעיון של הלאנסר.

"I teach the fools some basic rules"

פורסם

דווקא מסכים מאוד

106 תהיה בחירה נהדרת (תתעקש על דגם XSI ח"ח נעילה מרכזית הגה כוח ועוד כמה פינוקים):wink:

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם

הוא רוצה אוטומט..

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

טעות

הוא חושב שהוא רוצה אוטומט

הוא יגלה שעדיף לו להשאר בידני

הקיצר בחירה טובה 106 XSI עדיף 1600

תספר איך היה:wink:

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם
הלאנסר ממש לא רכב שנותן תחושה בטוחה או מהנה בנהיגה מהירה.

נהיגה ספורטיבית מהנה בהרבה מנהיגה מהירה סתם.

אף אחת מהן אינה מומלצת לנהג חדש שרק הוציא רשיון וחושב שהוא נהג מרוץ בלאנסר על כביש ציבורי.

מיצובישי עברתי טסט.

לגבי ההילוכים אני לא אוהב גיר רגיל כול הזמן להחליף וזה,אני מעדיף גיר אוטומטי.

ופג'ו זה רכב קטן בשבילי,אני אוהב רכבים גדולים,שאני יוכל לסחוב הרבה דברים,שיהיה נוח לשבת במכונית מרווחת.

מבחינה של לבדוק את הרכב האם החלקים טובים וכול זה יש אחד שיבוא איתי לראות שהוא מוסכניק.

אני עדיין בקטע של או סופר לאנסר או לנסר.

אם יש לכם מכונית בין ב-10 אלף עד ה-15 אלף שהיא לא קטנה אז תגידו לי מהיא,לא אכפת לי שהיא לא נותנת גז וזה.


×
×
  • תוכן חדש...