Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

במה אפשר להחליף את הקליאו ספורט שלי?


CamaroRS69
שימו לב! השרשור הזה בן 6283 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

נהיית דראגסטר...

 

מעולם לא הייתי.

וויקינג, מתי נראה אותך על רכב רציני?

אני רואה בתמונה מגאן סדאן.

נסה אולי טווינגו, להיט!:shock:

31.5 ק"גמ ו מ נ ט!!!

156 סוסים אלכוהוליסתים

172 סיבות לחייך:wink:

206XS 110 (רכב ראשון)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 66
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפגואים יש יתרון על הקליאו בכל הקשור להתנהגות כביש והיגוי. אפילו יתרון ברור. עם זאת מדובר במכוניות ישנות עוד יותר ולך תמצא אחת טובה. לקליאו יתרון טבעי בבלמים, וזה יתרון לא קטן ואפילו משמעותי.

 

 

 

אני לא מסכים בקשר ליתרון הברור. מהניסיון שלי, לאחר תקופת למידה הקליאו יכולה להיות משעשעת לא פחות ואפילו יותר - תודות לכוח המנוע העדיף. ה-306 יותר מהוקצעת וה-106 יותר תזזיתית, אבל הן לא עדיפות באופן מוחץ.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למזלי אני דיברתי על הפג'ואים לא מהאוויר אלא מניסיון עבר.

היה בבעלותי 106 ראלי, ובמשפחתי הייתה 306 S16 על שתיהן יש לי ניסיון.

אני יכול להגיע לך בוודאות שדבר ראשון יתרון ברור אין להן אלא אם כבר שוות לקליאו בתנהגות ונחותות במובנים אחרים.

 

אני לא יודע כל כך מאיפה אתה מביא את ההקטע של האחיזה כי עשיתי כבר יותר מטיול אחד עם פג'ואים ולא ראיתי שום נחיתות באחיזה אם כבר ראיתי רק יתרון.

1969 Pontiac Firebird

:twisted:

בעבר:Honda Civic Type R, Renault Clio Sport, Peugeot 106 Rallye

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא רוצה לחטוף את השרשור (אני מקווה שזה שלב סביר להסטה קלה :wink:) אבל אם היינו עונים על אותה שאלה עם מגבלה תקציבית נמוכה (במגבלה נמוכה הכוונה היא לסכום הרבה יותר גבוה ופחות מוגבל).

די הגענו למסקנה שבסכומים האלה של המחירון של הקליאו שלנו אין ממש חלופות.

איזה רכב הייתם יכולים לראות מחליף את הקליאו ולא נופל ממנה בסעיף הביצועים ?

 

הקפיצה הבאה היא רק לכיוון הנינג'ות ?

 

ניר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הקפיצה הבאה היא רק לכיוון הנינג'ות ?

 

ניר

 

או נינג'ות או רכבים נדירים שקשה מאוד למצוא בארץ כאשר בד"כ המשמעות היא ירידה חזקה בשנתון (ע"ע סילביה).

אפשרות נוספת יכולה להיות הונדה CTR- נדירה מאוד ולא ממש זולה וחוץ מביצועים טובים יותר, מרחב פנים ואיכות הרכבה אין יתרון משמעותי לעומת הקליאו.

הבימריות גם יכולות להיות תחליף טוב, אבל בגירסאות הבסיסיות הן חלביות גם בביצועים וגם בהתנהגות. כאשר מחפשים 323 ומעלה התקציב עולה.

אפשרות אחרונה- רכב פרוייקט.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תשמע... אתה מוסיף 100 אלף שקל ויש לך STI 2004 :wink:

ככל שמעמיקים יותר בנושא יש בעיה רצינית של מה המדרגה הבאה, בימרים באמת זה אפשרות נחמדה חבל של90 אחוז מהן תצטרך לעשות גם החלפת גיר על הדרך.

1969 Pontiac Firebird

:twisted:

בעבר:Honda Civic Type R, Renault Clio Sport, Peugeot 106 Rallye

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מסכים בקשר ליתרון הברור. מהניסיון שלי, לאחר תקופת למידה הקליאו יכולה להיות משעשעת לא פחות ואפילו יותר - תודות לכוח המנוע העדיף. ה-306 יותר מהוקצעת וה-106 יותר תזזיתית, אבל הן לא עדיפות באופן מוחץ.

 

רוני

 

מבחינת התנהגות והיגוי, אני חולק עליך. לטעמי ה-306 היא אמת המידה והקליאו לא משחקת איתה באותה ליגה. היא אומנם בעלת מנוע טוב בהרבה וגם בלמים טובים יותר, אבל כשזה מגיע להתנהגות והיגוי... זה לא רע אבל זה לא זה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

להגיד את האמת אני לפעמים חושב למה אני אוכל לעבור אם וכאשר ואני קצת מודאג שאין שום שידרוג פשוט.

אצלי בשיקולים גם אין אופציה לירידה בשנתונים או רכבי פרוייקט, אם כבר אז אני בכיוון של עד 3 שנים ואפילו אפשרות לחדש.

בהנעה קדמית אני לא רואה יורשת ראויה (קפיצה רצינית בטח שלא). שוב, אם מסתכלים על רכבים שהגיעו לארץ מהשנים האחרונות. אני טועה ? יש תחליף שלפחות ייתן משהו זהה ?

הנעה אחורית - עם רודסטרים יש לי בעיה אחרת (פרקטיות/מראה) למרות ש-S2000 נשמעת מאוד אטרקטיבית. איזה עוד אפשרויות יש ? (מבחינה תקציבית נראה לי שה-S2000 מסמנת את סוף הסקאלה שאני מסתכל עליה).

ואז מגיעים לנינג'ות (איזה עוד הנעה כפולה שווה יש ?) שמבחינת אחיזה/ביצועים מאוד מושכים אבל אני לא מת על המראה השרירי/מסיבי/מושך אש. כנראה שלא תהיה ברירה בסוף :?... נו, ראיתי שה-STI הבאה אולי תהיה האצ' אז אולי מצאנו :lol:

 

ניר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה רכב הייתם יכולים לראות מחליף את הקליאו ולא נופל ממנה בסעיף הביצועים ?

 

הקפיצה הבאה היא רק לכיוון הנינג'ות ?

 

 

BMW ידנית?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תקנה משקפיים...

 

 

תקנה חוש הומור.

 

 

לנושא.

הונדה סיויק טייפ R נראה שנשכחה קצת מאחור...

לדעתי אופציה טובה ומנוע מלהיב.

לי אין שום נסיון עם הרכב הנ"ל.

מה דעתכם?

31.5 ק"גמ ו מ נ ט!!!

156 סוסים אלכוהוליסתים

172 סיבות לחייך:wink:

206XS 110 (רכב ראשון)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

.

אני יכול להגיע לך בוודאות שדבר ראשון יתרון ברור אין להן אלא אם כבר שוות לקליאו בתנהגות ונחותות במובנים אחרים.

.

 

ייסלחו לי ילדי הקליאו אבל עם כל הכבוד ויש הרבה, הקליאו לא משתווה לאותה התנהגות!

הABS מטריד ברמות קשות!

הרכב יותר בטוח ונוטה ליותר תת היגוי (אני מדבר על הקליאו)!

ההגה משדר אם כי לא באותה הרמה.

הקליאו אוחזת יותר, חדישה יותר, אך מתנהגת פחות!

משחקי זנב ב"כל סיבוב" לא ממש אפשריים עם הקליאו.

יש להבדיל בין אחיזה להתנהגות - אילו שני דברים שונים לחלוטין!

כוח מנוע- אין ספק שלקליאו מנוע עדיף בכל המובנים!

אין ספק שהקליאו היא ההוט האצ' המועדפת היום ביחס מחיר\שנתון.

Not the sound of silence -ABARTH

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שמעניין הוא שזו מחשבה שהתפתחה רק בשנים האחרונות. ז"א, באמצע שנות ה 90 נהגנו ב VR6 , ב 106, 306 ,הוולקן וכו. חשבנו שהעתיד יביא לנו מכוניות הרבה יותר מהנות , מתקשרות. והקליאו 172MK1 [לפחות ככה אני מרגיש] הייתה ממש האחרונה שהצליחה לרגש אותך במחיר נורמלי ביחס לתמורה.

 

במקום זה אנחנו מקבלים מכוניות מאוד לא נעימות, צורמות אפילו, במחירים גבוהים מאוד. C2VTS שווה 125 אלף? למה? על מה בידיוק? והבחור הנחמד פה שרוצה להחליף את הקליאו פתאום נתקע, ומבין שצריך ללכת עשור שלם אחורה בשביל למצוא מכונית טובה יותר מהקליאו. וגם אז , מכרת חדש, קנית ישן, ובעצם לא עשית כלום.

 

מעבר לזה זה גם עניין של טעם. מה מתאים לך , מה בוער לך בקצוות היידים, מה מרגש אותך? לא לכל אחד תתאים הקפיצה הזו לסובארו GT וכו.

 

אני כבר שנתיים פלוס עם פיאט קופה 16V. נהניתי? כן היא מכונית מהנה. מרגשת אותי? לא ממש. אני מתחבר למורשת שלה , למה שיש לה ב DNA , אבל אני לא מרגיש מחובר אליה כמו נניח לקליאו , או 206GTI שמאוד נהניתי מהן למרות שהן נחותות בעוצמה. אבל כוח זה כמובן לא הכול.

 

מה שאני אומר בפשטות - תנסה באמת לנבור בתוך עצמך, לדעת מה מתאים לך בתור נהג. יכול להיות שאם אתה באמת רוצה שינוי אז אתה צריך ללכת לכוון הנינג'ות ושות'.

 

מקווה שעזרתי קצת...

היו 16 איטלקים מוגדשים, חזרנו ל 20. רק בלי הטורבינה בישבן.

ניר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שמעניין הוא שזו מחשבה שהתפתחה רק בשנים האחרונות. ז"א, באמצע שנות ה 90 נהגנו ב VR6 , ב 106, 306 ,הוולקן וכו. חשבנו שהעתיד יביא לנו מכוניות הרבה יותר מהנות , מתקשרות. והקליאו 172MK1 [לפחות ככה אני מרגיש] הייתה ממש האחרונה שהצליחה לרגש אותך במחיר נורמלי ביחס לתמורה.

 

במקום זה אנחנו מקבלים מכוניות מאוד לא נעימות, צורמות אפילו, במחירים גבוהים מאוד. C2VTS שווה 125 אלף? למה? על מה בידיוק? והבחור הנחמד פה שרוצה להחליף את הקליאו פתאום נתקע, ומבין שצריך ללכת עשור שלם אחורה בשביל למצוא מכונית טובה יותר מהקליאו. וגם אז , מכרת חדש, קנית ישן, ובעצם לא עשית כלום.

 

אני כבר שנתיים פלוס עם פיאט קופה 16V. נהניתי? כן היא מכונית מהנה. מרגשת אותי? לא ממש. אני מתחבר למורשת שלה , למה שיש לה ב DNA , אבל אני לא מרגיש מחובר אליה כמו נניח לקליאו , או 206GTI שמאוד נהניתי מהן למרות שהן נחותות בעוצמה. אבל כוח זה כמובן לא הכול.

 

אני חותם על כל מילה

 

 

ייסלחו לי ילדי הקליאו אבל עם כל הכבוד ויש הרבה, הקליאו לא משתווה לאותה התנהגות!

הABS מטריד ברמות קשות!

הרכב יותר בטוח ונוטה ליותר תת היגוי (אני מדבר על הקליאו)!

ההגה משדר אם כי לא באותה הרמה.

הקליאו אוחזת יותר, חדישה יותר, אך מתנהגת פחות!

משחקי זנב ב"כל סיבוב" לא ממש אפשריים עם הקליאו.

 

קודם כל נסגור נקודה אחת - אני לא ילד.

 

אין שום בעיה לקבל משחקי זנב בקליאו בכל סיבוב. החיסרון שלה מול ה-306 נובע מהעדר ההדרגתיות (פרוגרסיביות) של ההתנהגות ולא בנטייה חזקה מדי לתת היגוי ו/או חוסר יכולת לזרוק זנב. הקליאו מתנהגת באופן הרבה יותר פתאומי ואגרסיבי והרבה פחות זורם מהפיז'ו. המעבר מהיגוי יתר לתת היגוי קיצוני (יחסית) וקשה למצוא את נקודת האיזון בה המכונית פשוט 'נוסעת על הצד'. להגדיר את זה כהתנהגות "בטוחה יותר" - לא הייתי אומר. היא גם לא אוחזת יותר מ-306, אם כבר ההיפך הוא הנכון.

 

לגבי התלונות של ה-ABS, שמעתי ממקורות אמינים אבל לא נתקלתי בעצמי.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6283 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...