Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מישהו עשה פעם בדיקה על דינו?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8353 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מישהו עשה פעם בדיקה על דינמומטר?

מעניין אותי לדעת כמה זה עולה.

איך זה מתבצע? (בגלגלים? כמו שמבצעים בדיקות בלמים בטסט?)

האם הם מתחברים למחשב הרכב כדי לקרא את הסל"ד במדוייק?

מי שולט על סל"ד המנוע? (אדם או מחשב?)

האם יש בלאי גבוה או סיכונים בבדיקה?

פורסם
מישהו עשה פעם בדיקה על דינמומטר?

מעניין אותי לדעת כמה זה עולה.

איך זה מתבצע? (בגלגלים? כמו שמבצעים בדיקות בלמים בטסט?)

האם הם מתחברים למחשב הרכב כדי לקרא את הסל"ד במדוייק?

מי שולט על סל"ד המנוע? (אדם או מחשב?)

האם יש בלאי גבוה או סיכונים בבדיקה?

 

 

1 כן

2 200$ שעת דיינו

3 בגלגל

4 לא

5 הנהג

6 כן.חימום יתר,צמיגים,קלאצ' ,ציריות.

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם
בדיקה זה 20 דקות והבלאי לא חמור ואפילו לא מורגש.

 

:lol: אפילו לא מורגש :?::lol:

 

אז באזור ה 300 ש"ח בדיקה.

 

אחרי סדרת השיפורים הנוכחית אני שוקל לבצע בדיקה כדי לקבל מושג על נקודות העברת הילוכים אופטימליות, מיקום המנתק ואבדוק עד כמה הגיר מתאים למצב החדש.

למען האמת אחרי הראם אייר הייתי יותר מודאג. אבל מערכת הפליטה החזירה לי את הממומנט האבוד בסל"ד נמוך.

×
×
  • תוכן חדש...