Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7095 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב עוד לא טיפלתי בבעיה . צביקה אני ממש רוצה להגיע אליך אבל זה רחוק לי בשביל טיפול . אמרו לי שיכול להיות שהפלאגים לא תקינים בגלל זה נכבה לי כשאני עוזב את הגז

 

 

האם יש בזה טיפה של הגיון ?

אם הפלאגים לא היו תקינים המנוע היה רועד ונכבה !

הבעיה שיכולה להיות גם בפילטר דלק:idea: שווה לבדוק (תקנו אותי אם אני טועה):roll:

לא בוכים על חלב שנשפך :fist:

פורסם

טוב מה שעשיתי כדי לפתור את הבעיה שלי היא :

 

החלפת כבלי הצתה 5 במספר

4 פלאגים חדשים

ניקוי קרבורטור - כולל כיוון.

החלפת פילטר דלק

 

כל זה במחיר 500 ש"ח במוסך לא מורשה .

לא יכולתי להרשות לעצמי לטפל במוסך מורשה מלפני יומיים

שהשקעתי 2000 שקל .

 

וזה ממש פתר לי את בעית ההתנעה והכיבוי ברכב .

בקשר לרעשי המכונת כביסה שהיו לי .

אז במחיר של 2000 שקל כולל מע"מ

הוחלפו חלקים מקוריים :

דיסקיות אחוריות

מיסב קדמי

מיכל עיבוי

ריליי

צירייה ימנית

 

מקווה שהרכב יחזיק מעמד חצי שנה ללא הוצאה "מיותרת".

 

ויש לי שאלה :

האם ניתן להתקין מד חום ברכב ? עלות ?

עלות שיפוץ רינגים ? האם כדאי מבחינה כלכלית("אוכל" שמן)

דודו.

פורסם

יש לי שאלה

 

ובמקום לפתוח שרשור חדש פשוט אעשה זאת כאן .

 

יש לי רעידות ברכב בזמן נסיעה 40-70 קמ"ש - מהם לדעתכם יכולות להיות הבעיות ?

 

אך היום בבוקר התפלאיתי כשהתנעתי את הרכב עם צ'וק והרעידות היו וכשכיביתי את הצ'וק הרעידות נעלמו ורק בנסיעה של 40-70 קמ"ש הם חזרו - זה יכול לתת אינדיקציה לגבי הבעיה .

 

זאת הבעיה האחרונה ברכב אחרי הכל .

 

דודו

×
×
  • תוכן חדש...