Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8348 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קניתי רכב לפני קצת יותר משבועיים

ביצעתי בדיקה במכון דינמומטר, נגיד וישנים בעיות שהם לא ציינו, במסגרת האחריות על הבדיקה יש מה ללכת אליהם?

 

למשל מצבר מת, טעינה דפוקה, סדר במיכל דלק

וכ"ו..

HOOTERS

:ladysman:

פורסם

(1)על תקלות חשמל שיכולות להתהוות מרגע לרגע אין טעם בתביעה.

(2)על תקלות מכניות שדרושות להן זמן ע"מ שיווצרו בהן פגמים יש טעם.

(3)על נזקים שלא התגלו בבד' גם כן יש טעם.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

הכי בעייתי אצלי זה הנזילה של המיכל דלק. זה קורה רק בשיפוע מסויים

עלות התיקון של הנוא הזה ברכב שלי יקר מאוד מכיוון שאי אפשר לתקן כי המיכל עשוי פלסטיק .

 

האם כדאי ללכת לדינמומטר ולדרוש תיקון?

HOOTERS

:ladysman:

פורסם
הכי בעייתי אצלי זה הנזילה של המיכל דלק. זה קורה רק בשיפוע מסויים

עלות התיקון של הנוא הזה ברכב שלי יקר מאוד מכיוון שאי אפשר לתקן כי המיכל עשוי פלסטיק .

 

האם כדאי ללכת לדינמומטר ולדרוש תיקון?

 

בעקרון כן, רצוי לגשת ולדרוש תיקון/החלפה על ליקוי שלא התגלה בבדיקה.

 

שנית, האם הנך בטוח שהנזילה נובעת מסדק במיכל?

תבדוק האם מקור הנזילה הינו מסדק בתושבת המצוף, בדר"כ במיכלי הפלסטיק כתוצאה של פגיעה בתחתיתם המצוף נפגע ונסדק ואז נוצרת נזילה.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

אתה צריך לשלפ השתתפות עצמית של 100-200$על כל תביעה (תקרא את האותיות הקטנות בדו"ח הבדיקה).המשמעות מכך שיותר זול לקנות מצבר ולתקן את הליקוים לבד.

Citroen Cactus Pure Tech 110 S&S manual gear 2017

Subaru XV 1.6 Lineartronic Auto 2015

 

[h=2][/h]

פורסם
אתה צריך לשלפ השתתפות עצמית של 100-200$על כל תביעה (תקרא את האותיות הקטנות בדו"ח הבדיקה).המשמעות מכך שיותר זול לקנות מצבר ולתקן את הליקוים לבד.

 

טיפ קטן:

"חוזה" האחריות הינו כסת"ח אחד גדול שאינו עומד במבחן ביהמ"ש, מאחר והינו חוזה-אחיד לרעתו של הצרכן, ומאחר ואינו מודע לו בעת עריכת בד' הרכב הוא אינו תקף משפטית.

רק בסכמי פשרה שמחוץ לכותלי ביהמ"ש מנסים המכונים להלביש את עיניין ההשתתפות העצמית.

ה"חוזה" מכיל עוד המון סעיפים שאמורים לפטור את המכונים מאחריותם לחלקים מסויימים כגון:ראש מנוע, גיר אוטו' בעל פיקוד אלקט' וכמובן כל רכיב חשמלי/אלקטרוני.

במציאות המשפטית המכונים משלמים על טעויות אלו באבו-אביהם.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

×
×
  • תוכן חדש...