Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7113 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

אני וגיא (שומאכר) מהפורום עומדים לבצע בניות בדלתות מפיבר,

יש לי מס' שאלות לפני שאני מתחיל את התהליך.

 

למרות שעיינתי בהמון מדריכים ועברתי על המון הודעות בפורום עדיין נשארו השאלות האלו,

אז ככה:

 

הבסיס - כשאני שם את הפיבר על הדלת בצורה שאני רוצה שהוא יצא לדומגא:

 

attachment.php?attachmentid=72670&d=1161450427

 

אז יש צורך להשתמש בנייר כסף מתחת ? כמו שראיתי שחלק עושים

ולמה לא כולם עושים עם הנייר כסף מלמטה ?

 

ועכשיו לשאלה השנייה

כשאני סיימתי לבנות את הבסיס והטבעות מעץ מוקמו על הבסיס מפיבר נשאר לי בעצם למתוח בד על הטבעות ככה שיכסה ויצור מין צורה, לדומגא:

 

attachment.php?attachmentid=72673&d=1161450536

 

אז מה שאני חושב שאני רואה זה גרביון, ולא הבנתי בעצם עם איזה בד אוכל להשתמש,

אם תוכלו להגיד לי פשוט עם מה הכי נוח לעבוד איתו באופן שציינתי אני אשמח מאוד.

 

 

זהו עד עכשיו כל השאר ברור לי אני מקווה שאנחנו נסיים בסוף השבוע הזה או הבא ונוכל להעלות לכם תמונות של העבודות שעשינו ברכבים שלנו.

 

 

תודה לכל מי שיכול לעזור,

רועי וגיא.

DSCF2885_resize.JPG

DSCF2898_resize.JPG

פורסם

אני לא יודע לענות לך נכון על השאלות כי אני בכלל לא מתמצא בתחום.

אבל בקשתי אלייך שתצלם את כל השלבים ותעלה הכל הכל שכולם ילמדו מזה, זה מאוד ליעזור.

 

בהצלחה ידידי.

פורסם

בוודאי שלב אחרי שלב כמו שאני מנסה ללמוד ממכם אני חושב שהכי נכון אם אני יצלם הכל ויעלה לפורום עם פירוט.

 

עדיין מחכה למישהו שיכול לעזור לי :?:

פורסם

יש שתי דרכים שאתה יכול לעשות את הבסיס

1) שיתחבר אם ברגים לדלת ואז אתה חייב לשים או נייר כסף על הדלת או כמה שכבות של ניילון נצמד. ככה לא תלכלך את הדלת והבנייה לא תידבק אליה.

2) שהתיבה תהיה חלק מהדלת ואתה בונה את הבסיס אליה.

כמו שעשינו

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=139795

אבל אז תצתרך לצפות את כל הדלת מחדש וכדי שזה יצא יפה תצתרך לפנות לרפד וזאת עבודה לא זולה.

הבד שאתה יכול להשתמש בו זה פליז לא עבה או גרביון.

פורסם

התכנון שלי הוא השני מבינהם, ואני חושב שאני פשוט יקח לבד ולא עור וירפד אותו כמה שאני יוכל עם קצת עזרה מרפד, אולי אני אפילו יפתיע.

 

תודה, עזרת לי מאוד.

 

נ.ב

יש איזושהיא מידה מסויימת שבה עדיף שהוופרים של הדוטק ישבו ?

בינתיים התכנון הוא לעשות בניה, בלי לחשוב על הנפח כמה שיצא ככה טוב.

ואם כן איך בדיוק אני בונה תיבה לפי נפח חישובים סימטריים לא ילך מכיוון שיהיו המון שיפועים עליות וירידות

שקית מים ? נראה לי קצת מסובך

 

אשמח לשמוע על דרך מסויימת.

פורסם

חח זאת הבניה שאני , סלבה (SALVA 1982) ומישה (DROZD) עשינו , הנייר כסך מטרתו שלא תתלכלך הדלת ושיהיה ניתן להוריד את הבסיס היצוק בנוח .

השיטה שלי היא לקחת קלקר מפורר לגורמים (כדורים קטנים) נגיד לשים בבקבוק = 2 ליטר או נגיד בדלי 5 ליטר . ואת כל מה שיש לך אתה שופך לבנייה בשלב שמתוך עלייה הגרביון או הלבד ומשחק אם זה עד שתצא תוצאה מושלמת מקווה שעזרתי

לוניה

:twisted: ...............:twisted:

למכירה VCVR עם תיבה מקורית! דנדש!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=165846

diverdolphins.gif

פורסם

מתוחכם, אהבתי.

 

עשיתם עבודה יפה והיה לי נוח להיעזר בתמונות שלכם כדי שיוכלו להבין את הדרך חשיבה שלי,

שחכתי להזכיר את זה בהודעה.

 

כל הכבוד, תודה רבה לכלכם.

אשמח לשמוע אם מישהו יודע על נפח מסויים שמתאים לדוטק.

פורסם

אתה דווקא לא מאכזב, אני מאוד אוהב את התוצאה הסופית שיש לי ברכב כרגע האמתי.

 

הבנייה היא למען אטסתיקה בלבד, ואמרתי שאם כבר אני עושה בניה אז עד הסוף ואם צריך נפח מסויים אז בכיף נשקיע, עכשיו שהבנתי שלא אז פשוט נידבק לתוכנית הראשונה ונמשיך הלאה.

 

 

תודה לכלכם !

רועי

×
×
  • תוכן חדש...