Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7121 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברכבי מותקן אימובילייזר מחברה שאיני מכיר. היום במהלך הנסיעה פתאום שמעתי ציפצוף

מהאימובילייזר כמו של הקשת קוד שגוי. הרכב לא כבה או משהו כזה, אלא ציפצף שנית וזהו.

מוזר לא?!:?

הפשרה של היום היא הנורמה של מחר

פורסם

מוזר וגם עלול להיות מסוכן, לפחות מאוד לא בטיחותי.

יש לגשת מיידית לטיפול מקצועי בתופעה!!

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

דני שלום,

המקרה לא חזר שנית אך בכל זאת החלטתי לנסות לעשות "איפוס" לאימובילייזר.

ניתקתי את המינוס למס' דקות והחזרתי, אולי זה יעזור?

אגב, ברכב שלי מותקנת מערכת סטריאו מתקדמת, ובזמן הנסיעה יש שריקות טורים, יכול להיות

שיש לי בעית הארקה כללית ברכב , ולכן המשבת מצפצף?

הפשרה של היום היא הנורמה של מחר

פורסם

שריקות טורים אם אני מבין למה התכוונת לא סביר נובעות מבעיית הארקה. בכל מקרה אם יש בעיית הארקה (או בעיית מתח אחרת) אז בהחלט כל תופעה אפשרית. כאשר ישנה בעיית מתח התנהגות מערכות אלקטרוניות איננה צפויה (במידה והמערכת לא תוכננה להתמודד עם מצב כזה).

 

לגבי הסיכון שדני ציין, הכוונה היא למצב בו האימובילייזר ינתק לך באופן פתאומי את פעולת המנוע תוך כדי נסיעה. כמובן שזה תלוי באופן ההתקנה והניתוקים שנעשים. אין הכרח שזהו המצב אצלך אבל אם כן יש בכך סיכון ולכן כדאי לפחות לבטל את הניתוקים עד לפתרון הבעיה.

פורסם
דני שלום,

המקרה לא חזר שנית אך בכל זאת החלטתי לנסות לעשות "איפוס" לאימובילייזר.

ניתקתי את המינוס למס' דקות והחזרתי, אולי זה יעזור?

אגב, ברכב שלי מותקנת מערכת סטריאו מתקדמת, ובזמן הנסיעה יש שריקות טורים,

יכול להיות

שיש לי בעית הארקה כללית ברכב , ולכן המשבת מצפצף?

 

ב"מתקדמת" אתה מתכוון שהותקן מגבר? ה HU מקורי עם מנחתי RCA ?

רעשי מנוע הינם פסולים!!!!

לדעתי חזור למתקין.

האם מותר לשאול היכן הותקנו הרכיבים (המערכת) ומה כוללים (איזה פריטים)?

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

היה לי בעבר מקרה דומה לאחר התקנת קודן חדש (של רב בריח, זה היה לפני מספר שנים). חזרתי למתקין והוא שינה מעט את החיווט, לטענתו אחד החוטים היה מחובר לקו מתח שספג מפל רציני בזמן הפעלה של רכיבים מסויימים (או בכלל). יש לציין שהכל ברכב עבד בצורה תקינה לחלוטין. הוא שינה את החיווט (מצא פלוס ומינוס אחרים והלחים את החוטים אליהם) ומאז נעלמה הבעיה (לתקופה של כ-3 שנים, עד שמכרתי את הרכב).

 

בעניין המערכת - היתה לי בעבר בעיה מהסוג הזה שפתרון אחד בלבד עבד כמו שצריך: סלילת 2 חוטים באותו העובי, לפלוס ולמינוס, מהמצבר למגבר. מאז אני מתקין רק בתצורה הזו ואין כל בעיה של רעשי מנוע או בכלל.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

דני שלום!

המערכת הורכבה ב"דרייב אין" בחדרה.

הHU של "פיוניר" דגם 7700, RCA של חברה לא ידועה. לפלוס שלי מחובר פיוז עם בית מיוחד להגנה.

המגבר של "לוג'יק" דגם PLX44, ורמקולים אחוריים של "פיוניר" 350W . וקומפוננטים של "פוקאל".אני חייב לציין שהפלוס ברכב שלי עובר מצד אחד שלי הרכב והכבלים האחרים מהצד השני. בנוסף הם מכוסים בכיסוי נוסף.

המינוס שלי עבה בדיוק כמו הפלוס.

אשמח לעצה!

הפשרה של היום היא הנורמה של מחר

פורסם

מגבר מאוד חזק, איכות מוגבלת.

בכל אופן, בדוק שה GAIN אינו במקסימום או קרוב לכך.

בדוק שאין נקודות מעבר מקביליות בין ה RCA וחיוט הפלוס, מתחת למושב האחורי או בסמוך, אם יש , הזז אותם ובדוק האם יש שיפור.

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

×
×
  • תוכן חדש...