Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מהפכת ה-USB


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7125 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי HU של JVC עם כניסת USB כבר כמעט שנה.

 

אחד הדברים הכי לא שימושיים שקניתי. המעבר בין הספריות מסורבל ולא נח וצריך לעבור על כל הספריות לפי הסדר כדי להגיע לספריה מסוימת.

 

 

בקיצור, MP3 PLAYER וחיבור AUX נראה לי עדיף (זה מה שאני עשיתי היום)

 

 

גלעד

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אתה יכול להשוות בין כונן נייד של 100 ג'יגה בייט לבין דיסק אחד? :roll:

 

למה אתה במטוס לסין שאתה צריך 100 ג'יגה בייט של מוסיקה על האוטו שלך ?

אני בקושי מספיק לשמוע 2 שירים בין העבודה לבית, ועוד 2 בחזרה.

ואגב, אני לא זוכר שהתחילו למכור יחידות דיסק און קי USB של 100 ג'יגה בייט.

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם
למה אתה במטוס לסין שאתה צריך 100 ג'יגה בייט של מוסיקה על האוטו שלך ?

אני בקושי מספיק לשמוע 2 שירים בין העבודה לבית, ועוד 2 בחזרה.

ואגב, אני לא זוכר שהתחילו למכור יחידות דיסק און קי USB של 100 ג'יגה בייט.

 

 

:lol::lol::lol: הרגת אותי , בחיי. :-D:-D:-D

 

וחוצמזה הדיסק און קי הכי גדול שאני מכיר הוא 4 ג'יגה .

 

משמע , עדיף HU שהוא DVD.

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

פורסם

יש שתי אופציות מבחינתי:

1. מחשב ברכב עם מסך מגע- נוח להגיע לשירים שאתה מחפש, וכל האופציות של מחשב.

2. דיסקים מקוריים- מחליפים דיסקים כמו שקאררה אמר אני בקושי שומע שיר וחצי בנסיעות שלי, ואם יש נסיעות ארוכות אז אפשר להכין דיסק MP3 כי אז מה שחשוב זה הכמות ולא האיכות.

 

להתחיל להתעסק עם חוטים וחיבורים רק בשביל שבמקום שיהיו לך 1000 שירים במקום 100 (שאפילו עם ה100 אני לא מוצא את עצמי) זה פשוט לא בשבילי.

הונדה סויויק 2002 מבסוט עד הגג! כי התקנתי עליו גגון והוא מכועררר...:roll:

פורסם

היתרון של הUSB לפי דעתי,

בגמישות שהוא נותן לי.

מה זה אומר?

 

אני אוהב לגוון במוזיקה שאני שומע.

במקום לצרוב כל פעם דיסק מחדש,

אני מעדכן בקלות את השירים על ה DISK ON KEY

 

בנתיים עד שאלפיין יוציאו מכשיר כזה אני נשאר עם הדיסקים.

ונסחב עם הנגן MP3 לרכב.

כבר חודש בלי קיק דאונים - ככה מתמודדים עם מחירי הדלק:idea:

פורסם
למה אתה במטוס לסין שאתה צריך 100 ג'יגה בייט של מוסיקה על האוטו שלך ?

אני בקושי מספיק לשמוע 2 שירים בין העבודה לבית, ועוד 2 בחזרה.

ואגב, אני לא זוכר שהתחילו למכור יחידות דיסק און קי USB של 100 ג'יגה בייט.

 

צודק. דיסק און קי 100GB לא קיים אבל יש קורא/כותב כרטיסי זיכרון. הוא בגודל של דיסק און קי, מצד אחד חיבור USB ומצד שני בעל פתח לכרטיסי זיכרון שונים (יש כל מיני סוגים). אז תאורטית בגלל שניתן להחליף כרטיסי זיכרון אז אין הגבלה של מקום.

 

ד"א קיימים גם כיום בשוק כבלים שמתאמים בין הטלפונים הסלולרים (אלה עם הנגן MP3 המובנה) לחיבור AV/RCA , בדומה למתאם AV/RCA של האיי פוד. אז אם יש בטלפון מספיק זיכרון פנוי ויש כניסה מתאימה ב HU אין צורך בנגן MP3 או בכניסת USB.

 

 

אסף

 

 

גילוי נאות - הכותב הוא שותף בחברה אשר מייבאת ומשווקת מוצרי אלקטרוניקה ואביזרים סלולארים.

פורסם
צודק. דיסק און קי 100GB לא קיים אבל יש קורא/כותב כרטיסי זיכרון. הוא בגודל של דיסק און קי, מצד אחד חיבור USB ומצד שני בעל פתח לכרטיסי זיכרון שונים (יש כל מיני סוגים). אז תאורטית בגלל שניתן להחליף כרטיסי זיכרון אז אין הגבלה של מקום.

 

ד"א קיימים גם כיום בשוק כבלים שמתאמים בין הטלפונים הסלולרים (אלה עם הנגן MP3 המובנה) לחיבור AV/RCA , בדומה למתאם AV/RCA של האיי פוד. אז אם יש בטלפון מספיק זיכרון פנוי ויש כניסה מתאימה ב HU אין צורך בנגן MP3 או בכניסת USB.

 

 

אסף

 

 

גילוי נאות - הכותב הוא שותף בחברה אשר מייבאת ומשווקת מוצרי אלקטרוניקה ואביזרים סלולארים.

 

לגבי מה שהדגשתי - למה לעזאזל אתה (או כל אדם ממוצע) צריך את כל הסרבול הזה? אנחנו בישראל - המרחק הממוצע ממקום למקום הוא 15-20 דקות נסיעה בתוך העיר ולא תמיד אתה יוצא מחוץ, אז למה צריך את כל הסירבול הזה?

לא יותר פשוט לצרוב 10-15 דיסקים של MP3 שזה המון מוזיקה?

ובחישוב פשוט בין 7-10.5 ג'יגה .

דיסק לכל סוג של מצב רוח :)

 

לי יש ברכב כ20-25 דיסקים של MP3 (שנצברו במהלך השנה האחרונה - מאז שרכשתי את הHU ) עוד כעשרה דיסקים מקוריים ועשרה צרובים לא בפורמט MP3 וזה דיי והותר. ואני מדבר בתור אחד שיש לו על המחשב כ70 ג'יגה של מוזיקה (וזה בלי לקחת בחשבון את כל הדיסקים שצרבתי בMP3 משום שכבר אין לי מקום במחשב. (לפחות 100, לפחות. ואני ממש לא נסחף), אבל לא צריך להיסחף ולהעביר הכל לאוטו.

 

ניב

לא חותם

פורסם

לא בטוח שהעניין חייב להיות מסורבל כמו שאתה מתאר.

הנסיעה בבוקר מהבית לעבודה אורכת אצלי שעה.

 

הרבה יותר פשוט ליצור פלייליסט על הנגן MP3/כרטיס זיכרון/ סלולרי. בנוסף גם ניתן להאזין להם לא רק ברכב. דיסק הוא בד"כ מוצר חד פעמי, ניתן לצריבה אחת ואחרי חודש באוטו הוא נשרט מתחיל לקפוץ וכו'. את הנגן/ כרטיס זיכרון/ סלולרי אתה יכול לעדכן מתי שאתה רוצה ואיפה שאתה רוצה.

 

אני יכול להבין איך זה נראה מסורבל אבל לדוגמא, את הכבל מתאם של הסלולרי/אייפוד אפשר להשאיר באופן קבוע ברכב, מחובר למערכת. ואין ממש עם מה להיגרר ולהסתבך. בנוסף אין לך צורך להיסחב עם דיסקים או להחליף ולחפש דיסקים תוך כדי נסיעה.

 

 

בכל מקרה, אני סתם נתתי עוד דוגמאות.

פורסם

אוקיי זו דעתך.

דעתי שונה משלך.

 

בכל אופן, כל אחד ומה שנוח לו.

לגבי מהפיכה ופריצת דרך, אני ממש לא חושב ככה. סה"כ גימיק פשוט.

 

ניב

לא חותם

פורסם

100GB בחיבור USB זה אומר כונן קשיח נייד - לא הייתי רוצה לשים כזה דבר באוטו - הוא לא ישרוד את הכבישים שלנו - ואלה שכן אפשר לשים באוטו עולים כמו אספקה של דיסקים לשנתיים - שלוש.

 

דיסק MP3 זה 700 MB

זה בערך 50-100 שירים באיכות גבוהה, תלוי מה אתה שומע.

 

יש לי איזה 4-5 דיסקים כאלה, עוד 2 - 3 מקוריים.

מספיק לי ++

נדירות הפעמים שאני נמצא באוטו מעל חצי שעה רצוף.

 

נ.ב.

70GB של שירים?

אתה חולה!

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

אם כבר מדברים!

אז ראיתים את הרדיו דיסק הזה שך פיוניר!?

http://www.cheaper.co.il/product.asp?productid=1123&CatCode=290

 

 

10 גיגה זיכרון פנימי! נחמד משו:roll:

רק המחיר לא כזה נחמד ולא כזה הגיוני,אבל התרגלנו כבר למחירים המופרזים שלהם!

 

 

 

בברכה שחרון!

חרדון מקבוצת החרדוניה :roll:

פורסם

שחר , המכשיר לא חדש - דובר עליו כאן לפני זמן מה , ואם זכרוני אינו מטעני - אחד או שניים כאלו , עמדו למכירה בלוח המכירה של הפורום .

 

בכל מקרה , הטכנולוגיה חדישה , בדיוק כמו עם מכשירי DVD למיניהם , לאיזה מחיר ציפית ? 1,500 ש"ח , בדומה ל - HU הרגילים ?

פורסם

עזבו אותכם מדיסקים ודיס און קי'ס...

יש קלריון DXZ755 עם MUSIC CATCHER :)

תקליט מה שאתה אוהב (120 שירים בHQ), תמחק מה שלא ושלום על ישראל(מתחיל להיות משפט ממכר)...

וד"א כניסת הUSB חוסכת כסף שאנחנו משלמים על דיסקים, כל דיסק שקל וחצי, חסכוני אבל מי שמעדיף איכות יעדיף דיסק.

ליום יום: Alfa Romeo 147 2.0 TS 2002 with 4 Koni & 30mm MAD lowering springs

לאישה: Alfa Romeo Mito Multiair 135HP 2014

לנשמה: Lancia Delta GTi.e 2.0 16v

פורסם

אל תשכח שלפעמים נגמרים הדיסקים לצריבה לזה גורר לקניה של דיסקים חדשים.

אני למשל המחשב שלי לא בחדר ולפעמים אני רוצה לשמוע מוזיקה בחדר אז אני לא צורב אני שם את השיר על ה mp3 שלי מחבר לדי וי די ושומע.

אותו דבר באוטו

Head Unit:Pioneer 6950ib

Amplifier:pulse audio-ba2900

Component:morel tempo+mt22+mx22.2

Sub:JL 12W1 back:pioneer 350w


×
×
  • תוכן חדש...