Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיית חום מנוע\אחרי בעיה בפורום


or_18d
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6801 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

או קיי אז ככה, יש לי בעיה בחום מנוע.

בנסיעה מחוץ לעיר החום מנוע לא עובר את ה60.

בעמידה הוא מסוגל לעלות לי ל95.

ביקשתם שאני אבדוק מים במיכל עיבוי יש מים והכל תקין.

ביקשתם שאני אבדוק את הצינורות בראדיטור מה מהם חם העליום או התחתון, אז העליון חם.

 

רציתי לדעת ממה זה יכול לנבוע?

Pug 306 Gti6 2.0 16V

התענוג שבסיבוב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה שהוא עולה ל-95 בעמידה, לא אומר שום דבר רע - זה תחום נכון של עבודת המנוע. תוודא בספר היצרן, אבל התחום הזה הוא די סטנדרטי.

 

זה שהוא לא עולה את ה-60, אומר שהטרמוסטט שלך כנראה תפוס, או לא קיים. ואתה צריך לפתור את הבעיה הזאת, כי היא הבעיה האמיתית, ולא ה-95 מעלות בעמידה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מדובר על פיאט טיפו ,עם טרמוסטט לא קיים , או תפוס במצב פתוח.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עוד שאלה, יכול להיות שבגלל שאין לי טרמוסטט אז גם המאוור לא יודע מתי להדלק?

 

ומדובר על פיאט טיפו שנת 90

Pug 306 Gti6 2.0 16V

התענוג שבסיבוב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המאורר נדלק , כשיוניט המאורר חש במים חמים , בתחום טמפרטורה מסויים, הרשום עליו, ללא טרמוסטט, מי הקירור לא מגיעים לתחום הטמפרטורה שבו יוניט המאוורר מתוכנן, ולכן המאורר לא נכנס לפעולה, הסבר פשוט והגיוני.

הרכב תרמוסטט מתאים, תשמור על חיי המנוע, תחסוך בדלק. והמאורר יכנס לפעולה בזמן.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאל את רפי לין להיכן לגשת.

 

חמור מאוד לנסוע ללא טרמוסטט

לאחר מכן וודא שימוש בנוזל קירור ראוי, ולא ה"נוזל" שעולה 20 שח והוא בעצם "דרעק" עם צבע ירוק (שאני קורא לזה צבע מאכל , אבל לא להעז לאכול או לשתות....)

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז בעיקרון עכשיו החום מנוע יכול לעלות לי גם מעל ל95 מעלות כי היוניט של החום לא עובדת כראוי כי אין לי טרמוסטט

ויכול ללכת לי ראש מנוע, טוב לדעת את זה...

רפי לאן אתה ממליץ ללכת ? אני מכרמיאל...

Pug 306 Gti6 2.0 16V

התענוג שבסיבוב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בימים האחרונים שמתי לב שבנסיעה רגעוה בכביש פתוח על טורים נמוכים כ 2000 סל"ד

מד הטפמפרטורה מתחיל לצנוח (בעיקר בשעות הערב) וכאשר אני בנסיעה איטית הוא חוזר בחזרה למעלה

השיא היא היה בעליות לירושלים כאשר גם בעליות היו שלבים שמד טמ"פ היה פחות מחצי. השיר האמיתי בירידיות מד הטמפ ירד אל פחות מהרבע.

 

מדובר על קורולה 98 נוזל קרור של פרסטון חדשיחסית הצינרות של הרדיטור חמים שניהם. נוזל קרור לא חסר ווינטילטור לא עובד (גם שבמד טמ"פ הגיע לחצי-לאחר שהרכב עמד 10 דקות והתחמם)

 

למישהו יש רעיון?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי מה שהבנתי אם יש צינור אחד חם וצינור אחר קר זה מעיד על טרמוסטט תפוס? אצלי שניהם חמים.

וסתם ללידע כללי, הטרמוסטט עובד כך שכאשר הנוזל מגיע לטמ"פ מסויימת הטרמוסטט נפתח ואז יש סירקולציה של נוזל הקרור בין המנוע לרדיאטור וכאשר המנוע קר הוא סגור והנוזל "כלוא" במנוע? וכאשר הטמוסטט לא עובד יש "קרור מתמיד" של המנוע וכך הטמ"פ שלו נמוכה יותר ממה שהיא אמורה להיות?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...