Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7178 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פליפה מסה גילה לאחרונה מה המתון שלו לנצחונות וזה קשור לתחתונים שלו.

אם הולך לו טוב ביום שישי, הוא נשאר עם אותם תחתונים ביום שבת למקצה הדירוג, ואם גם שם הולך לו טוב, הוא נשאר איתם גם ליום המירוץ.

זה מה שהוא עשה בברזיל.

 

רציני לגמרי!

http://f1.racing-live.com/f1/en/headlines/news/detail/061031092013.shtm

פורסם

האמת שהוא לא לבד.

 

אני מאמין שלכל ספורטאי או אפילו כל אדם, יש איזושהי אמונה טפלה כזאת (יש שיגידו קמעה) ומשום מה לרוב מדובר על בגד תחתון.

ירון אדרי - 050-6565666

מדריך ומאמן ספורט מוטורי

מנהל מקצועי ספורט מוטורי

פורסם

האמונה הטיפשית שאני הכי זוכר כרגע היא של סטפנו מודנה כאשר נהג בקבוצת ברבהאם .

 

הוא היה לובש כפפה אחת הפוכה ובנוסף לא היה נותן לאף אחד לגעת לו בחגורות הבטיחות ונועל אותן לבד .

באם בכל זאת מישהו היה נוגע הוא היה יוצא מהמכונית ומתחיל את כל הטקס מחדש .

 

נהג נוסף - אלקס וורץ , בשנה הבאה בוויליאמס F-1 נוהג עם נעליים בצבע שונה והסיפור מאחורי זה הוא מהתקופה שהתחרה באופני BMX כאשר אחד החברים שלו חמד לצון והחביא לו נעל אחת אז הוא הגיע לתחרות עם שתי נעליים שונות ומאז זה הפך לסימן הכר שלו ( אגב , אבא שלו פרנץ , היה אלוף ראלי-קרוס וביקר בארץ בראלי-קרוס המפורסם של "טורבו" בעפולה ) .

 

ויש עוד

 

 

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

פורסם
אם הולך לו טוב ביום שישי, הוא נשאר עם אותם תחתונים ביום שבת למקצה הדירוג, ואם גם שם הולך לו טוב, הוא נשאר איתם גם ליום המירוץ.
הוא לא היה יכול לבחור אמונה תפלה קצת פחות לא היגיינית? :shock:
×
×
  • תוכן חדש...