Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7186 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני בודק ע"י כך שאני ממלא מיכל מלא עד שאני רואה את הדלק בעיניים באותה משאבה ותחנת דלק קבועים,

נוסע עד שנשאר לי רבע מיכל וממלא,מחלק מספר ק"מ (בדר"כ 300+-)במספר ליטרים שרשומים על המשאבה.

 

הרכב שנת 95 מנוע 1.4 ,פורד פיאסטה פלייר.

 

לפני שנה כשקניתי את הרכב הוא עשה 1:5 ,1:6 בינעירוני.

 

החלפתי 3 חיישנים אצל משה זר,החלפתי כבל מינוס בלוי למצבר שמסתבר שגם עשה בעיות למערכת המחשב וההזרקה.

עשיתי 2 ניקויי מצערת ופעמיים שמתי K44,אחד לפני שנה,אחד לפני חודש.

לפני חודש שמתי K44 ועשיתי ניקוי מצערת,אך נפלתי בבדיקות הCO בזיהום האויר בטסט,ולכן החלפתי ממיר קטלטי,משזה הוחלף עברתי את הטסט.

 

אך עדין ביצעתי בדיקה הערב וקיבלתי תוצאה של 1:8.6 ק"מ אחד לליטרים בבינעירוני.

 

התוצאה הטובה ביותר שהצלחתי להגיע אליה הייתה 1:11.5,כשרוב הנסיעות היו בינעירוניות.

 

בתחנת הדלק הציעו לי על תוסף הנקרא "טאקו" או משהו כזה..הוא אומר שהוא מנקה את מערכת ההזרקה שלא כמו K44....סירבתי.

 

אני אובד עיצות,למישהו יש עיצה בשבילי?

תודה רבה לעונים

פורסם

תוספים לא יעזרו לך.

 

תחזור למכון ההזרקות לבדיקה נוספת. בדוק גם שאין לך נזילות דלק, תראה שאתה מחליף פלאגים + פילטר דלק מקוריים ומתאימים.

עוד טיפ קטן לחיסכון בדלק: וודא שלחץ האויר בצמיגים תקין ותעיף את כל מה שלא נחוץ ברכב

(משקל נוסף = צריכת דלק גבוהה יותר).

פורסם

פלאגים אני בטוח שלא מקוריים של מוטוקראפט,

אני חושב שגם הפילטר דלק לא מקורי.

 

לחץ האויר בצמיגים תקין.

אין משקל עודף ברכב.

 

תודה לך.

יש עוד עיצות מחברי הפורום?

תודה

פורסם

האם אתה עומד בפקקים?

 

באיזה מהירות אתה נוסע? אתה נוסע רגוע או ש"מצמיד" את הדוושה לרצפה? האם המנוע מגיע לטמ"פ עבודה או שנשאר קר?

 

אסף

פורסם

בבוקר אני בפקקים,אני עושה נסיעה של 10 דקות כשאין פקקים ב20-25 דקות.

ביום אחד אני נוסע לפחות 12 ק"מ,6 הלוך ו6 חזור,אם יש עוד נסיעות הן לא בפקקים.

 

אני לא מצמיד את הדוושה,אני לוחץ רגוע ומעביר הילוכים בזמן.

 

המנוע מגיע לטמפ' עבודה בערך בסוף הנסיעה של הבוקר שהיא בפקקים.

 

מדי פעם אני נוסע לת"א או ראש העין, אני גר בפ"ת ד"א

פורסם

בדיקת תצרוכת דלק נכונה יש לבצע רק בנסיעה בינעירונית במישור, במהירות שיוט של כ 90 קמ"ש,

מזגן לא פועל ללא מטען כבד, נהג בלבד (מכסימום עוד נוסע רזה וקטן) וכמובן למרחק של כ150 ק"מ ומעלה (כדי לקזז השפעת עצירות רמזורים והאצות).

תתפלא שתוצאת הבדיקה הנכונה הזאת תהיה שונה מאוד ממה שמדדת ונא עדכננו בה.

בברכה - רפי לין :-)

×
×
  • תוכן חדש...