Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7192 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב,

אני רוצה לחדש את צבע הפלסטיקה הממוקמם על ראש המנוע,

יש ספריי מיוחד או שהאפשרות היחידה היא צביעה בתנור?

תודה.

 

מדובר על החלק הצבוע בכחול בתמונה למטה:

 

528568174fullaz6.jpg

פורסם

אתה מדבר על המכסה ? 1.6 16 VALVES ?

 

אם כן - תפרק , תנסה היטב עם נפט , טינר , או חומר אחר שינקה את המקום משומנים , צבע בצבע פריימר , וצבע בצבע שמתאים לטמפ' גבוהה .

 

אם אני לא טועה , כמה חברי פורום כבר עשו דבר כזה , והעלו תמונות .

 

שים לב שצביעה ידנית כמעט ואף פעם לא תשתווה לצבע המטאלי והמקצועי שנראה בתמונה .

פורסם

**תוכן ההודעה נמחק**

אם אין לך משהו חכם להגיד או לתרום לשיחה לפעמים עדיף לא לומר כלום.

להבא, הודעות שמחפשות להתגרות סתם ייזכו את כותביהן בטיפול אישי מצד הנהלת הפורום.

פורסם
אתה מדבר על המכסה ? 1.6 16 VALVES ?

אם כן - תפרק , תנסה היטב עם נפט , טינר , או חומר אחר שינקה את המקום משומנים , צבע בצבע פריימר , וצבע בצבע שמתאים לטמפ' גבוהה .

אם אני לא טועה , כמה חברי פורום כבר עשו דבר כזה , והעלו תמונות .

שים לב שצביעה ידנית כמעט ואף פעם לא תשתווה לצבע המטאלי והמקצועי שנראה בתמונה .

וולבו, אכן מדובר על המכסה הנ"ל.

ביצעתי חיפוש בפורום ומצאתי רק פרוייקטים של צביעת פלסטיקה בתא הנוסעים, לא בתא המנוע.

לא חשבתי על צביעתו כאשר צבעתי מחדש רכבי, עדיף לצבוע אותו בתנור לפי קוד צבע הרכב שלי?

תודה רבה על התשובה העניינית.

 

 

 

**נמחקה תגובה להודעה שנערכה**

פורסם

אינני זוכר מי צבע מתחת למכסה מנוע - חפש פרוייקט של מישהו בעל VW GOLF MK 4 , זכור לי שהוא צבע בהרבה צבעים (סטייל לגו משהו) .

 

בכל מקרה - כדאי לצבוע בצבע רכב שיעמוד בטמפ' גבוהה , אני מאמין שגם צבע ספריי רגיל שאמור לעמוד בטמפ' גבוהה יעשה את העבודה , אך ההבדל הוא הגימור .

 

 

עריכה -

 

קרא כאן : http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=77393

 

ואולי גם כאן : http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=86011

×
×
  • תוכן חדש...