Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7207 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בשעה טובה הגיע הזמן להתקין את המערכת

 

( jbl gto 75.4

morel pulse

morel pulse 6x9 )

 

מישהו יכול להגיד לי איך גריז מערכות

או לתת לי כתובות ומספרי טלפונים של מתקינים ממולצים בראשון לציון?

 

תודה רבה ויום טוב.

HU: Panasonic cq-c7103u Amp: JBL gto 75.4 Comp: Morel Pulse 6.5 6x9: Morel pulse 6x9

פורסם

אלי מערכות רח' הרצל 10.

א.ד.י מערכות רחוב אליהו איתן 1.

גריז גם מתקינים טובים ראיתי כמה רכבים ולקוחות שלהם מרוצים, הייתי בודק אצל השניים הקודמים קודם.

מחפש קומפוננט רוקפורד T5...

פורסם

אם אתה רוצה מישהו מיקצועי.. שגם הרבה חברה בפורום סומכים עליו בעיניים עצומות..

זה סאונדר ברחובות.. רחוב ויצמן 6 מאחורי המשטרה..

חברים שלי קונים רק אצלו את כל החלקים שלו והוא אמין ויודע להרכיב ברמה..

המלצה שלי תבדוק אצלו..

בהצלחה וחג שמח!!.

WWW.TURBO-JET.CO.IL טורבו ג'ט- פיתרונות בלחץ מים גבוה-ניקוי מחליפי חום, הסרת בטון, קילוף טיח וציפויים, חידוש אבנים לסוגיהם ופריצת קווי מים וצנרת.
פורסם

1. א.ד.י (דיי בזכות עופר KICKER)

 

2.סאונדר (חיים בן אדם מדהים)

3.גריז (אצלו הכול התחיל, מבחינתי כן?! ועם הידע המשכתי הלאה)

 

לא כולכך חשוב איפה, יותר חשוב מה תקבל ובתור בדיקה (להבנה...)ראשונית תעבור אצל א.ד.י וסאונדר.

בהצלחה (תאמין לי שאתה תזדקק לזה:lol: ).

פורסם

עופר,עופר,עופר

 

גש לאדי מערכות

 

הבנאדם פשוט אומן

ומקור בלתי נדלה לידע ככה שאם יש לך שאלות הוא האחד לשאול אם אתה כבר שם.

 

פרט לעובדה שהוא אחלה בן אדם

סובארו XV 2016 - כוכבים בעניים

פורסם

לך ל "עופר" מערכות...:-D

 

מצטרף להמלצות לא.ד.י. מערכות.

אין כמו ללכת לחבר פורום ובמיוחד חבר יקר שכזה !!

"אני לא יודע אם יש מספיק מגברים בבית..."

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

מצתרף להמלצה על עופר מאדי מערכות

 

לפני שהייתי אצלו היה לי המון בעיות ורעשים בהתקנה

ראיתי אצל אדם מהפורום בניה מאוד יפה של עופר ואמרתי לאדם הזה שיש לי מלא בעיות

שיש מלא רעשים מהמערכת אז הוא אמר לי תפנה לאדי מערכות ותבקש את עופר

ועופר פתר לי את כל הבעיות

במחירים סבירים ביותר !

רציתי משה 007 אבל היה תפוס אז משה 159 גם טוב לא ??

×
×
  • תוכן חדש...