Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7233 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום עשיתי תאונה קטנה, ואני לא יודע מי אשם בעצם, נסעתי בראשל"צ בכביש משה דיין, לכיוון איילון.

מי שמכיר כמעט לכל אורך הכביש יש 4 נתיבים בערך שבהן נוסעים מכוניות, והנתיב הימני ביותר מיועד לרכב ציבורי! מה שקרה שעמדתי בפקק בנתיב הצמוד לנתיב ציבורי והיא היה רוב הזמן ריק ממכוניות, אחרי התלבטויות החלטתי לפנות לכיוון הכביש הארוך מול קניון הזהב! על מנת לבצע זאת הייתי צריך לנסוע בערך 100 מטר בנתיב הציבורי ולפנות ממנו ימינה, אז אני עומד בפקק, מפעיל איתות ימינה מסובב את ההגה, מפנה את הראש לכיוון השמשה האחורית(אני לא בוטח במראות), מפנה את הראש קדימה, מציץ לכיוון המראה ימנית ורואה שפנוי ונותן גז, בדיוק כשאני פונה וחוסם 30% מהנתיב הציבורי חולף רכב משום מקום, ואני משפשף לו את כל הדלת האחורית עד הקצה של הטמבון האחורי! התחלתי לחשוב איזה מטומטם אני! איך לא ראיתי את הרכב! מאיפה הוא בא הרי הסתכלתי במראות! ואז הבנתי שכנראה הוא ראה את הפקק וניסה לעקוף אותי דרך הנתיב הציבורי בדיוק באותו רגע שאני סטיתי מהנתיב שלי לכיוון הנתיב הציבורי.

כי באותו רגע אחרי שכולם ראו שהנתיב הציבורי פנוי התחילו לעקוב את הנתיבים הרגילים בעזרתו.

 

אני מוסיף שאיתי ישבו שתיי חברים שלי באוטו ולפני כל פניה יש להם מין הרגל להסתכל איתי ביחד לפני שאני עושה פניה, ואכן גם ה הוסיפו ואמרו שהם לא קלטו מאיפה הרכב בא וכנראה אני לא האשם!

 

 

אז עם יש פה אנשים שהם מבינים את החוקים או מכירים את הנוהלים, מי בעצם אשם מבין שנינו בתאונה?

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

אתה אשם. אם היית מסתכל במראה הימנית במקום בשמאלית היית רואה אותו...

 

וברצינות. הוא היה כבר בנתיב, אתה סטית אחריו , גם אם זה היה בהפרש קטן , ולכן האשמה היא שלך.

פורסם

חשבתי יותר בכיוון של שאסור לו לנסוע בנתיב ציבורי, אם הוא בעצם לא רכב ציבורי! והוא ממש לא היה בנתיב כשאני התחלתי לפנות.

 

מזכיר לי את המקרה שאבא שלי נסע בכביש דו סיטרי, התחיל לבלום והפעיל איתות שמאלה עצר וחיכה שהתנועה מכיוון ממול תסתיים, ובדיוק כשהוא התחיל לפנות, אופנוע ניסה לעקוף אותו מצד שמאל בנתיב הנגדי ולחזור ימינה, מה שעצם קרה שאבא שלי חסם אותו כשהוא ניסה לפנות והוריד אותו מהכביש!

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם
חשבתי יותר בכיוון של שאסור לו לנסוע בנתיב ציבורי, אם הוא בעצם לא רכב ציבורי! והוא ממש לא היה בנתיב כשאני התחלתי לפנות.

 

אני לא רוצה לקחת צד ולהתפלפל בעניין ולו בשל העובדה שלא הייתי שם, אך קשה לי לראות איך עניין הנתיב הציבורי מוריד ממך את האשמה לתאונה (במידה ואתה אשם בתאונה). אילו הרכב השני היה רכב ציבורי שהיה עושה את מה שעשה אזי לפי איך שתיארת את המקרה, התאונה עדין לא הייתה נמנעת.
פורסם

זה מאוד מבאס אותי העניין הזה אני נהג חדש, יש לי רישיון שנה ו-7 חודש כבר, ועד עכשיו לא עשיתי תאונה אחד באשמתי. מבאס לשבור את ה"תקופה" הזאת! :cry:

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

אסף זה בדיוק על מה שחשבתי! זה היה בערך בשעה 15:00 ואני לא רוצה שיעלו לי את הפרמיה של הביטוח איזה מעצבן העניין הזה! איך אפשר לצאת מזה בלי שיעלו לי את הפרמיה של הביטוח?

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

אתה מאשים את נהג הרכב השני בנסיעה בנת"צ, אך זה בדיוק מה שאתה התכוונת לעשות.

כיצד אתה יודע שלא היו לא כוונות זהות לשלך, משמע לנסוע בנת"צ עד לפנייה הקרובה?

פורסם

אני יודע כי אחרי שהחלפתי איתו פרטים, הגענו לשיחה היכן הוא עובד ולאן הוא נסע! וכאשר וא נסע הוא בכל זאת נסע בנתיב הציבורי! איך אפשר להמנע שהתאונה תירשם לי בפרמיה? אחרי הכל אני לא נהג פרוע והתאונה הזאת הייתה טעות קטנה שאני לא יודע מי בעצם אשם :cry:

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

ניסיתי לדבר איתו! אפילו כיוונתי אותו למוסך, אבל הוא נסע לחברה סוזוקי ונתנו שם הצעה של 1200 ש"ח :shock:

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

ראשית אני מקווה שאין פגיעות בגוף ונפש

 

למיקרה:

מדוע אתה רוצה לטעון כי הוא נסע בנת"צ כאשר גם אתה רצית לנסוע בו???

 

האם החברים שלך מיסתכלים כל הזמן לפני פניה /סטיה שאתה מבצע בגלל איזשהו טראומה שעברו?

עכשיו הם גם יציעו לך אם כדאי לעבור או לא.:-D .

 

במיקרה שאתה מתאר חלה עליך כל האשמה.

אתה ניכנסת לנתיב חסום ולקחת את זכות הקדימה בנתיב נסיעתו.

 

נכון שלא ראית אותו ...

אבל אתה הייתה צריך ללות את כל המהלך של הסטיה בנסיעה איטית ומבוקרת תוך כדי מבטים במראות.

 

סע בזהירות

 

ירון מאיר

פורסם
ניסיתי לדבר איתו! אפילו כיוונתי אותו למוסך, אבל הוא נסע לחברה סוזוקי ונתנו שם הצעה של 1200 ש"ח :shock:

1200 ש"ח זה פחות מההשתתפות העצמית. נסה למצוא חח קצת יותר זול. שלם ושכח מהעניין

×
×
  • תוכן חדש...