Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התלבטות ברכישת אלפא 156


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7238 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ראשית אציין כי ביצעתי חיפוש, והשכלתי, אך לא לגבי השאלה המדוייקת.

השאלה היא, האם תקציב של כ-2000 ש"ח לחודש מספיק לאחזקת אלפא 156 (2.0, 2.5 ליטר).

 

אני בן 22, עם כמעט 5 שנים רשיון (צורכי ביטוח).

 

אשמח לתשובות,

יבין.

PUG-306 XSI MK2

פורסם

לדגם ה-2.5 כשהרכב משמש לנסיעה יום-יומית, הסכום הנ"ל לא יספיק.

 

רכב נפלא!

בהצלחה

ג.

  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 

פורסם

מניסיון עם סלספיד 2001 2.0 ליטר - התשובה היא שלילית.

1,200 ק"מ בחודש הם בממוצע (1:8-9) 140 ליטר דלק x שישה ש"ח = 840 ש"ח לחודש

ביטוח חובה = 2500 ש"ח בשנה + ביטוח מקיף = 6,000 ש"ח לשנה (מתחת ל-24 כפי שנטען) -- סה"כ 708 ש"ח לחודש

 

ובסה"כ - 1548 ש"ח בחודש.

הבעיה נוגעת דווקא לשני רכיבים אחרים והם - בלאי + ירידת ערך.

 

מניסיוני הדל (החזקתי את הרכב שנה)

ירידת ערך חודשית אצלי עמדה על 2000 ש"ח מדי חודש (ובסה"כ 25,000 בשנה !!!)

וממצוע בלאי לחודש עמד על 400 ש"ח (כמובן שלא כל חודש היה תיקון...אלא כל .. חודשיים... :shock: ) נאלתי להחליף פולי מנוע, בולמים, מצתים, וכו' וכו'

 

כך שבפועל - התחזוקה החודשית פוגעת קשה בכיס. וזה עוד בדגם המוצלח של 2.0 ליטר.

ב- 2.5 ליטר V6 תכפיל הכל ב- 130 אחוז.

 

המלצה שלי - תתרחק מהרכב הזה, הוא מאוד מהנה (הגה ואחיזה שאין שני להם), אבל לא בטוח שמתאים לבחור צעיר (אלא אם רוצים לזרוק כסף).

 

מקווה שסייעתי

עידן

---

פורסם

כרגע הדגם הרצוי הוא שנת 98-99.

 

במידה והוא עבר החלפת מצתים וטיפול טיימינג, והוא ידני, פרט להפתעות (ואני מכיר את ההפתעות של אלפא, היו לנו סוד וספרינט כשהן עוד נחשבו צעירות), צריך להיות טיפול שוטף.

 

לפי הנתונים שמסרת, אני יכול לצפות ל1500 ש"ח בחודש שוטף, ועוד כ500 תקלות וטיפולים? (הערכה גסה).

 

לגבי הפרשים בין הדגמים, הבנתי שה2.5 יותר אמין, מה לגבי דלק? (1-8 בערך?)

PUG-306 XSI MK2

פורסם

הכל מאד תלוי ברכב הספציפי שאתה מוצא.

 

יש כאלה שיעשו לך המון צרות וכאלו שתחיה איתם באמינות מפתיעה לאורך זמן.

כמו שאתה רואה ישנן אנשים שימליצו להתרחק ואחרים (כמוני) שחושבים להיפך...

ה-V6 שלי מגלה אמינות מצויינת!

מוצלח יותר או פחות זה כבר יותר עניין של טעם (2.5 או 2.0 רגילה או סלהספיד).

אני חושב שאתה לא תעמוד בתקציב עם הרכב הזה ואתה צריך לחשוב פעמיים אם הוא מתאים לדרישות שלך בגילך(רכב איטלקי עם שוק דפוק שהוא גם משפחתי).

בנסיעה רגועה 1-9 כשהדוושה עובדת שעות נוספות(וקשה שלא עם מנוע יהלום כזה) 1-6

ג.

  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 

פורסם

יצא לי ל"קבל" אלפא 147 סלספיד ליומיים, וגם נהגתי על ה156 סלספיד.

 

אני יותר אוהב את ה156, וגם המחיר של ה147 (1.6) רק מתחיל ב65,000

 

היום הפיזו שלי עושה כ1-9/10, ככה שהנתון נשמע לא רחוק במיוחד.

אחרי הנסיעה בשני הרכבים האלו, פשוט קשה להוציא אותם מהראש. לא שה306 לא טובה, אבל אלפא זה בדם (למה אבא שלי היה צריך למכור אני עד היום לא מבין).

הייתי גם שוקל 147 120 כ"ס אם זה היה אפשרי

PUG-306 XSI MK2

×
×
  • תוכן חדש...