Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבקש עיצה בגין תאונת דרכים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7239 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

להלן נסיבות הארוע:

נסעתי על כביש עירוני גדול ורחב ויש תמרור של 60 קמ''ש. הייתי צריך לפנות שמאלה, כאשר ישנם 2 נתיבים שמאלה ו-2 נתיבים להמשיך ישר ,הצומת מרומזרת. היו מספר מכוניות שהמתינו באור אדום לפנות שמאלה וישר היה ירוק. אני נסעתי בנתיב השמאלי ביותר כדי לפנות שמאלה וכבר התחלתי לעצור, כי היה אדום והיו מלפניי מכוניות שהמתינו. המטומטם הזה מאחוריי רצה לחתוך אותי שוב: לפני כן הוא נסע גם מאחוריי אבל פתאום התחיל לעקוף אותי מימין (בנתיב שממשיך ימינה) ורצה להכנס מלפניי, לחתוך אותי. הוא כן הצליח לחתוך אותי, כי כבר נסעתי במהירות די נמוכה כדי לעצור, אבל הוא נסע מהר מדי וברגע שחתך אותי פגע בעוצמה בתור המכוניות שהמתינו ברמזור לפנייה שמאלה. המכה הייתה חזקה מאוד, הייתה לו מהירות די רצינית והוא נכנס ישר לחלק האחורי של איזה מאזדה והיא נכנסה ברכב לפניה. הרכב שלי כמובן לא נפגע כי שברתי לנתיב שהיה משמאלי כשהוא חתך אותי.

יצאתי מהרכב וניגשתי לבחור שישב מאחורי ההגה ואמרתי לו "כל הכבוד" וכי הוא "נהג מצוין", הוא קפץ מהאוטו שלי והתחיל לצעוק כי אני חתכתי אותו ושאני לא אעזוב את המקום. אני לקחתי מצלמה וצילמתי את הארוע, לאחר מכן המשכתי הבייתה.

השאלה שלי האם עליי למסור עדות אצל חוקר ת''ד במשטרת תנוע? יש לי מספר ארוע והתמונות כמובן. האם מבחינת החוק אני לא נהגתי נכון, הייתי צריך להשאר שם? אם כן, אז למה? הרכב שלי לא היה מעורב בתאונה ולא הייתי הגורם לכך. ענה תנו לי עיצה כיצד לנהוג במקרה הנ''ל. חשבתי שאם המטומטם הזה יגיד כי היה רכב נוסף שחתך אותו לדבריו, אולי יחפשו אותי לפי מספר הרישו.... זה לא נעים.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

הייתה יכול להישאר במקום ולתת עדות כלפי נהיגתו של אותו נהג.

 

כן, אבל אז הייתי צריך להזמין או לחכות לניידת וזה אומר בכוונה לערב את עצמי בסיפור? וגם ככה לא היו גובים ממני עדות, נכון? לפי מיטב ידיעתי עושה את זה בוחן תאונות ואם אף אחד לא נפגע קשות או מת הוא לא יגיע.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם
אם היית רוצה היית יכול להשאיר את המספר טלפון שלך אצל בעל הרכב הנפגע כדי שיוכל להשתמש בך בתור עד אם יצטרך.

 

 

אסף

לא נראה לי שיצטרך, זאת פגיעה מאחור וחוץ מזה יש לו בעלי רכבים אחרים שחיכו בצומת יחד איתו.

בעצם המחלוקת פה אם הנהג הפוגע יטען באוזני כולם כי היה רכב נוסף שחתך אותו וברח מהמקום יש מצב שמישהו יאמין לו?

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

אז יגיד, אבל זה לא אומר שהוא לא אשם בזה שנכנס בהם מאחורה.

אם מישהו מהמעורבים בתאונה הזמין אמבולנס, יש סיכוי קטן שיזמנו אותך לתת עדות במשטרה. אם הסיפור ייסגר בין חברות הביטוח, הסיכוי שיערבו אותך הוא אפסי.

נראה לי שאין מה להלחץ יותר מדי מהסיפור.

פורסם
לא נראה לי שיצטרך, זאת פגיעה מאחור וחוץ מזה יש לו בעלי רכבים אחרים שחיכו בצומת יחד איתו.

בעצם המחלוקת פה אם הנהג הפוגע יטען באוזני כולם כי היה רכב נוסף שחתך אותו וברח מהמקום יש מצב שמישהו יאמין לו?

גם אם הוא יטען שחייזרים חטפו אותו ועשו את התאונה זו אשמתו ולא אשמתך

גם אם הוא יטען שאתה חתכת אותו, נסעת בשמאלי ורצחת את קנדי זה לא יעזור לו

 

אם אתה חתכת אותו איך הוא לפניך? איך הוא נכנס במאזדה ואתה לא?

הוא נסע במהירות שלא מתאימה לדרך, לא שמר מרחק ולא עצר בזמן, בעיה שלו

 

אני בכ"ז הייתי מוסר עדות במשטרה, רק כדי לעזור אולי להוריד את הבחור מהכביש

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
מישהו לקח את הפרטים שלך, שיש לך סיבה להלחץ?
לא, אבל יכול להיות שמישהו רשם מספר רישוי של הרכב, כי הייתי בזירה כדקה או שתיים.

 

המשך הסיפור: היום ניגשתי ללשכת תנוע ונפגשתי עם הבוחן. קודם כל הוא שמח מאוד כשאמרתי לו שאני עד וראיתי תאונה מהצד. כאשר הוא הבין שאני נהגתי ברכב ומישהו אשכרה עקף אותי והתנגש באוטו לפניי הוא נלחץ ואמר לי כי אני "עושה את עצמי עד, כאשר אני מעורב בתאונה". אמר לי לחזור אליו אם כל הרשיונות (נהיגה+רכב+ביטוח חובה). ממש לא דיבר יפה וכששאלתי אותו האם זה שנסעתי בכביש ומישהו אחר עשה תאונה זה עושה אותי "מעורב בתאונה"? הוא בפירוש אמר לי "כן" וכי אחזור אליו אם כל המסמכים.

מה אתם הייתם מציעים לעשות? לחזור אליו ולתת את כל המסמכים? מפחד שלא יעשה ממני שעיר לעזעזל או משהו כזה, האמת שכל דבר יכול לקרות, לפי דעתי. לא נראה לי שרשם פרטים שלי כשהייתי איתו, רק דיברנו, אבל הוא בדק במחשב מספר רישוי שלי. מה עושים?

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

קודם כל תרגע, לחץ לא עוזר בכלום.

 

תראה, אני מתבסס על מה שאמרת: נסעת לתומך בנתיב לפנייה שמאלה, אדם כלשהו חתך אותך מהנתיב הימני, שהוא מוגדר לפנייה ימינה בלבד, חתך אותך, עקף אותך ונכנס ברכב שלפניך.

 

אתה - סטית שמאלה ומנעת תאונה שאתה תכנס בו. שאין פה שום עבירה תעבורתית.

הוא - זה גם מה שאתה יכול וצריך להגיד לבוחן:

1. סטה מנתיב נסיעה.

2. עקף אותך מימין.

3. לא נתן לך זכות קדימה, הוא זה שהשתלב לנתיב שלך.

4. חתך אותך.

5. נסע במהירות. (לפי מה שאתה אומר)

 

עד כאן מקווה שהכל נכון.

 

עכשיו, כל הכבוד שהלכת לבוחן תנועה. זה שהוא לא סימפטי לא הופך אותך לאשם..

כשהוא התכוון מעורב בתאונה, הוא התכוון לזה שאתה עד. אין לי מושג למה הוא ביקש רשיונות, הוא לא צריך לבקש ממך שום דבר פרט ל-ת.ז היות ואתה רק עד.

 

לסיכום, אין לו עילה לשלול לך את הרשיון והמעורבות שלך היא עדות ב-ל-ב-ד, אין לך מה לפחד. חבל שלא שאלת אותו למה הוא צריך את כל הרישיונות שלך, אם אתה סקרן תנסה להתקשר ותשאל. לא מצא חן בעינייך אל תגיע. במידה ויצטרכו ייזמנו אותך לתחנה. שזה קלוש מאד לתאונה שכזו.

פורסם
קודם כל תרגע, לחץ לא עוזר בכלום.

 

תראה, אני מתבסס על מה שאמרת: נסעת לתומך בנתיב לפנייה שמאלה, אדם כלשהו חתך אותך מהנתיב הימני, שהוא מוגדר לפנייה ימינה בלבד, חתך אותך, עקף אותך ונכנס ברכב שלפניך.

 

אתה - סטית שמאלה ומנעת תאונה שאתה תכנס בו. שאין פה שום עבירה תעבורתית.

הוא - זה גם מה שאתה יכול וצריך להגיד לבוחן:

1. סטה מנתיב נסיעה.

2. עקף אותך מימין.

3. לא נתן לך זכות קדימה, הוא זה שהשתלב לנתיב שלך.

4. חתך אותך.

5. נסע במהירות. (לפי מה שאתה אומר)

 

עד כאן מקווה שהכל נכון.

 

עכשיו, כל הכבוד שהלכת לבוחן תנועה. זה שהוא לא סימפטי לא הופך אותך לאשם..

כשהוא התכוון מעורב בתאונה, הוא התכוון לזה שאתה עד. אין לי מושג למה הוא ביקש רשיונות, הוא לא צריך לבקש ממך שום דבר פרט ל-ת.ז היות ואתה רק עד.

 

לסיכום, אין לו עילה לשלול לך את הרשיון והמעורבות שלך היא עדות ב-ל-ב-ד, אין לך מה לפחד. חבל שלא שאלת אותו למה הוא צריך את כל הרישיונות שלך, אם אתה סקרן תנסה להתקשר ותשאל. לא מצא חן בעינייך אל תגיע. במידה ויצטרכו ייזמנו אותך לתחנה. שזה קלוש מאד לתאונה שכזו.

כל מה שרשמת הוא נכון, פרט לזה שהפניה הייתה שמאלה (לא ימינה) משני הנתיבים ושני הנתיבים האחרים המשיכו ישר. אנסה הים להדפיס את התמונות ולשים פה להסתכלות.

בקשר לזה שהוא ביקש רשיונות: הוא בבירור מוחלט הצהיר לי כי אני לא עד (אמר את זה בכזה טון כאילו אני מתחמק מאחריות ובעצם אני הייתי מעורב), לדבריו לא ראיתי את התאונה מהצד אלא ממש נהגתי ברכב, כך שזה עושה אותי מעורב בתאונה למרות שלא נפגעתי. בגלל שהייתי נהג הוא אמר לתת לו רשיון נהיגה + רכב וביטוח חובה. שאלתי אותו "זה שאני נוסע בכביש ורואה לידי תאונה עושה אותי מעורב בה?", וקיבלתי ממנו תשובה "כן". אמרתי לו כי אין לי רשיונות איתי, אמר לי "לך ותביא אחר כך". עזבתי את המקום בבעסה ולא יודע אם בא לי לחזור.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

דבר ראשון למה בכלל להוציא מצלמה ולצלם?

 

דבר שני, לא פגעת באף אחד ולא גרמת לסטיית הרכב לנתיב שלך וזו עובדה עובדתית לגמריי.

 

חוץ מזה הוא לא האשים אותך עדיין בכלום, הסברתי לך שעדות לתאונה זה סוג של מעורבות.

את ההצעה שלי כבר הצעתי.

פורסם
הסברתי לך שעדות לתאונה זה סוג של מעורבות.

את ההצעה שלי כבר הצעתי.

כן, רק שהוא הסביר לי כי אינני עד לתאונה, אלא מעורב בה כנהג רכב נוסף, לכן ביקש את כל הרשיונות. טוב נראה, בכל אופן היום בערב אני אשים תמונות בפורום - תשפטו בעצמכם על פי מה שרואים שם.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

היו שם עוד עדי ראייה

אם אתה לא אשם, קשה לי להאמין שכולם יעשו יד אחת נגדך... =]

תרגע!

רנו מגאן 96' RN מנוע 1.6E =]

פורסם

איזה שטויות. איך לעזעזל אם אתה חתכת אותו הוא התנגש במישהו?

כשחותכים בן אדם התגובה היא לבלום כדיי לא להכנס בזה שחותך אותך, באיזה סיטואציה הזוייה הבן אדם הנחתך כביכול מתנגש בבן אדם שלפניו?!

I Ride Because I Really Like Dessert

×
×
  • תוכן חדש...