Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גנבו לנו גלגל מהרכב, זקוק לעצה.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7247 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

 

ביום שישי אחרי הצהוריים הוריי נסעו לים לחוף הרגיל שלהם, חוף דור (ליד עתילת למי שלא מכיר).

בסביבות השעה 19:00 כאשר החליטו לחזור הביתה לתדהמתם גילו את הסובארו 2001 עם שלושה גלגלים. הגלגל שנגנב הוא גלגל ברזל רגיל עם צמיג רגיל ועם טסה מקורית של סובארו.

אזרח ישר השאיר פתק עם מס' טלפון, התקשרנו אליו הוא אמר שראה את הגנבים ואת רכבם. הבחור נתן לנו את התיאור ואת מס' הרכב.

פנינו למשטרה והגשנו תלונה. יש ביטוח מקיף והכל.

השאלה מה עושים עכשיו?

 

תודה מראש.

פורסם

אם אתה מוכן להיכנס לזה:

תבדוק אם הרכב מופיע בתור גנוב או לא.

אם הרכב לא מופיע בתור גנוב, "תגלה" את שם הבעלים ותתבע אותו בתביעה אזרחית. מי שרשם את מס' הרכב יוכל לתת לך תיאור של הנהג ונוסעים.

 

אסף

פורסם

ובנימה רצינית - תרכיב את הספיר - תברר כמה עולה ג'אנט ברזל חדש.

 

אם זה יותר מדי כסף - לך לפירוקיה ותחפש ג'אנט של סובארו עם צמיג במידה הזו - כמה שיותר חדש וקנה מפירוק.

כל עוד הג'אנט עצמו לא חטף את המכה והכל יהיה בסדר - ליתר ביטחון לך לצמיגאי ותאזן אותו.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

למה בדיוק לא להתייחס לזה ברצינות?!

 

ג'אנט חדש עולה כ100 ש"ח, זוג צמיגים עוד כ800 .

זה לא כסף במיוחד כאשר ידוע מס' הרכב של הגנב!

פורסם

הגשנו תלונה. בגלל שההורים לא יכולים בלי רכב למחרת רכשנו ג'אנט, צמיגים, טאסה. נזק לא קטן ל כיס.

 

המשטרה תעשה משהו הרי יש להם את כל הפרטים?

פורסם

השירשור הזה מראה בדיוק את רמת האמון של הציבור במשטרה.

יש עד, יש מספר רכב ועדיין יש ספק אם המשטרה תפעל בנידון ואם יהיו גם תוצאות.

 

לגבי התביעה תוכל לתבוע על עוגמת נפש הוצאות משפט הפסד ימי עבודה (בקיצור לנפח את התביעה). רק קח בחשבון שאח"כ תצטרך להיפגש איתם בבימ"ש ולך תדע מי זה יהיה ולמה תהיה חשוף אח"כ. בגלל זה רשמתי אם תהיה מוכן להיכנס לזה....

 

אסף

פורסם

קודם כל לברר מי אלה ולפנות אליהם באופן אישי לאחר הגשת התלונה במשטרה.

לאחר מכן,ורק לאחר מכן לפנות אליהם ולברר אתם.

אם מדובר באנשים "זבל" שמור מרחק,תפנה לעו"ד ותהיה מוכן להכל.

גם לכך שהסובארו תעלה באש יום בהיר אחד.

החתימה נמחקה על ידי הנהלת האתר.

פורסם

בחוף דור-עתלית וברצועת חוף שבאזור ידוע שיש כנופיה של גנבים והם בדר"כ על טרקטרונים.

לנו ניפצו את החלון שליד הנהג בגולף, לא נגרם נזק נוסף ולא לקחו שום דבר(כי לא היה כלום באוטו),לשמחתנו גם לא את הרשיונות.

מנהל תחום אופנועי שטח בחברת HM-MOTO, יבואנית אופנועי SHERCO, AJP וRIEJU

פורסם

בביטוח מקיף לא ישלמו לו על הגלגל שנגנב.

יש עלות של השתתפות עצמית, לא כדאי להפעיל את הביטוח.

 

 

 

 

tolas ride נקה את המקלדת נראה שיש בה לכלוך על האות ח'.

 

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

×
×
  • תוכן חדש...