Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7248 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אבא שלי ביקר היום במוסך ועבר את הטיפולים הבאים:

 

החלפת צלחת בילום קדמיות - תחליפי 240 ש"ח

החלפת סט דיסק בלימה - מקורי 415 ש"ח

דרמים אחוריים חרוטים - 90 ש"ח

נעלי בילום אחוריים - 140 ש"ח

משאבת גלגל אחורי - תחליפי 150 ש"ח

נוזל בלמים - 22 ש"ח

עבודה - 323 ש"ח

 

לאחר מע"מ יצא הכל כולל עבודה 1473 ש"ח.

 

אני יודע שזה כבר מאוחר והאוטו עבר את הטיפולים, אבל אני בכל זאת רוצה לדעת מה אתם אומרים

(יצא חרוז:shock: ) תודה מראש:grin: .

 

נ.ב

האוטו הוא אימפרזה 94.

פורסם

1500 שקל....יקר, הוא שילם הרבה כסף,על כל דבר בניפרד הוא שילם יותר ,שוב זה יחסי,יחסית למוסך מורשה זה לא הרבה,יחסית למוסך סובארו רגיל זה יקר.

אם היית שואל אותי,הייתי שולח אותך למקום שמתעסק רק עם בלמים,שכל המוסכים מהסביבה מביאים אליו ורוכשים ממנו , לדוגמא "המשפץ", מומחה בעל שם באיזור הצפון,ולא חסר כאלה גם במרכז...

גם מקצועי יותר וגם בחישוב פשוט לא היית עובר את ה 1000 ש"ח.

×
×
  • תוכן חדש...