Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה בקשר לדו"ח שקיבלתי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7248 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קודם כל אם לא רשמתי במקום הנכון אז אני מצטער ומבקש להעביר את זה.

 

טוב אז ככה ביום שישי בלילה לפני יומיים האוטו עמד במפרץ חניה של אוטובוס.

באו שוטרים שאלו של מי הרכב, אמרתי שלי הם ביקשו רישיונות וישר חיפשו איך הם יכולים לתקוע לי דוחות.

השוטר קודם כל רצה לתת לי דו"ח על זה שעמדתי בפרץ חניה של אוטובוס, לאחר מכן הוא ראה את האגזוז שלי וביקש ממני להניע את הרכב, הנעתי את הרכב והוא ניכנס לאוטו ונתן גז. אחראי זה הוא ביקש ממני לפתוח מכסה מנוע, פתחתי והוא ראה את הפילטר אוויר הפתוח שמורכב לי באוטו ועשה פרצוף.

בסופו של דבר הוא נתן לי דו"ח על הצמיגים בעקבות מידה שונה 185/55/14 (זה מה שרשום ברשיון) ומה שמורכב על האוטו זה 185/60/14.

ונתן לי דו"ח על האגזוז על זה שהוא עושה רעש לא רגיל.

 

עכשיו השאלה שלי היא כזאת:

האם מותר לו לבקש ממני להניע את האוטו?

האם מותר לו להכנס לי לרכב וללחוץ לי על הגז?

האם מותר לו לפתוח לי את המכסה מנוע?

והאם מותר לו לתת לי דו"ח על האגזוז רק לפי זה שהוא שמע באוזניים? (אמרו לי שרק אם הוא בודק ע"י מכשיר אז הוא יכול לקבוע אם האגזוז עובר את גבול הרעש המותר)

ויש לציין שהוא לא הציג לי תעודת בוחן תנועה או משהו בסגנון.

 

תודה על העזרה => עומרי

SEAT IBIZA 20VT

Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

פורסם

מותר לו.

תשים לב,ותודה לאל שהוא לא היה בוחן תנועה, כי אחרת הוא יכל להוריד לך את הרכב מהכביש.

 

כל מה שכתבת, מותר לו.

הוא לא נתן לך דו"ח של שינוי מבנה רכב, אלא רק על רעש.

פורסם

מה זה רעש לא רגיל ? לפי מה הוא קבע לפי רעש של האגזוז של ניידת שלו?

ככה זה כששוטר רוצה לתקוע אותך הוא מוצא סיבה!

DROZD

פורסם
מה זה רעש לא רגיל ? לפי מה הוא קבע לפי רעש של האגזוז של ניידת שלו?

ככה זה כששוטר רוצה לתקוע אותך הוא מוצא סיבה!

אז זה בידיוק השאלה.. האם כדאי לי לדרוש להישפט? אולי שם אני יוכל לצאת מזה?

SEAT IBIZA 20VT

Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

פורסם

לא כדאי לך לדרוש להישפט.אתה תפסיד.

מה לא ברור ברעש לא רגיל?

כולנו יודעים איך נשמע אגזוז תיקני.

כולנו יודעים איך נשמע אגזוז זרימה חופשית או אגזוז רגיל עם חור בדוד.זה רעש לא תיקני.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7248 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...