Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8385 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחרת הבן אדם שגרם לי לטפס על המדרכה היה מת.

 

אני כועס, רותח, ולא יכול להרגע.

 

בדרכי לעבודה היום, אני נוסע לי מאחורי ג'יפ גדול (כבל לא זוכר איזה אבל זה לא רלוונטי), שומר מרחק, נוסע במהירות חוקית, מקפיד על הכללים.

מתקרבים לרמזור אדום במרחק של 50-20 מ', אני מאותת ולוקח את הנתיב הימני, הג'יפ שכבר מתחיל להאט לפני הרמזור ואני שמתקרב ומיישר קו עימו לפתע גולש לי לנתיב, אני מתוך אינסטינקט לוקח מעט ימינה מנסה לצפור (אך הצופר לא עבד - תקלה), אני רואה שהוא לא שם לב שהוא מתקרב אליי, אני ממשיך בסטיה, עולה על המדרכה, כמעט נכנס בעמוד חשמל, כמעט דורס הולך רגל ובסוף מצליח לרדת מהמדרכה מבלי לאבד שליטה.

 

עוצר את הרכב, במקום להמשיך בפניה, מתקרב לרמזור, נעצר ליד הג'יפ ומה אני רואה ? שהמטומטם מדבר בסלולרי. למה שהוא ישים לב שהוא כמעט גרם נזק לרכבי ובכלל לפגיעה בנפש ? הוא אלוהים.

 

אני צועק עליו והוא ממשיך לדבר בסלולרי בחלונות סגורים ולא מתייחס.

מרגיז! , אילו הייתי אזרח שלא שומר חוק הוא היה מקבל פגיעה רצינית ברכב ואולי פגיעה בעצמו. יש לו מזל.

 

יצאתי בנזק של צמיג משופשף וג'אנט מעט עקום (תודה לאל שלא על הג'אנטים החדשים שאני מקבל מחר) וזהו.

 

שמוליק :evil:

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

קודם כל אני מצטער על כך שזה קרה לך והנהג ההוא פשוט בן אדם ל אחראי אבל גם לך יש כאן חלק באשמה . צופר הוא דבר מאוד חשוב באוטו וזה שהוא לא היה תקין זאת אשמתך , אם הוא היה תקין היית צופר לו והוא היה חוזר לנתיב שלו ...

פורסם
קודם כל אני מצטער על כך שזה קרה לך והנהג ההוא פשוט בן אדם ל אחראי אבל גם לך יש כאן חלק באשמה . צופר הוא דבר מאוד חשוב באוטו וזה שהוא לא היה תקין זאת אשמתך , אם הוא היה תקין היית צופר לו והוא היה חוזר לנתיב שלו ...

 

צודק, אבל הצופר הפסיק לעבוד משום מה היום או במהלך השבת ולא הייתה לי אפשרות לדעת אלא אם כן הייתי בודק בתחילת נסיעה (אבל מי בודק, בואו נהיה מציאותיים).

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

צופר לא תקין עדיין לא משנה את העובדה שאסור לדבר בסלולרי תוך כדי נסיעה

ללא דיבורית! .

 

תרבות נהיגה כבר אמרנו...?? :?

Life is a ciggerate, smoke to the end

פורסם

אם היה לך צופר אוויר של משאית ......... :twisted:

צפצפופון אחד קטנטן מאוד מאוד מאוד היה מזכיר לו שהוא על הכביש והוא (למזלו) עדיין רחוק מלהיות אלוהים .

נכון? :evilbat:

"החיים קשים. הם קשים יותר אם אתה טיפש"

פורסם

אפשר גם להפעיל את טכניקת ההבהוב באורות.

 

מצד שני, אם הוא מדבר בסלולרי, הסיכויים שהוא יבחין קטנים :roll:

חלי

פיג'ו 206 1.6 2006

פורסם
אפשר גם להפעיל את טכניקת ההבהוב באורות.

 

מצד שני, אם הוא מדבר בסלולרי, הסיכויים שהוא יבחין קטנים :roll:

 

רחלי, לא היה אפשרי להבהב באורות, מה שגם לא הגיוני אם אני עומד לצידו.

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

וואלה היום קרה לי אותו דבר רק שאני לא עליתי על המדרכה, הצופר היה תקין וצפצפתי לו אבל זה לא שינה כלום, הוא דיבר אם אוזנייה, ואני אזרח שומר חוק אבל לא במקרה הזה :twisted:

פורסם

אז נפתח פה שוב את התרד שלי לגבי צופר אוויר? :multi:

 

......ועכשיו יבואו כל צדיקי הפורום :screwy: ויתחילו להטיף לנהיגה בסבלנות וסובלנות :crazyeye: (ואל תגידו לי שלא הייתם מתים לצופר אוויר קטנטן קטנטן כדי ללמד את ה "אלוהים" הזה לקח .........נכון :?::?::?::twisted: )

 

ליל מנוחה

"החיים קשים. הם קשים יותר אם אתה טיפש"

פורסם

אם הבנתי נכון היית בתנועה כאשר הוא סטה לכיוון הנתיב שלך.

 

במקום לסטות ימינה ("באינסטינקט") למה לא לחצת על הדוושה האמצעית?

_\"""""""/_

0|||||||0]

|_|-+-|_|

פורסם
אם הבנתי נכון היית בתנועה כאשר הוא סטה לכיוון הנתיב שלך.

 

במקום לסטות ימינה ("באינסטינקט") למה לא לחצת על הדוושה האמצעית?

 

 

כי רצית לתפוס את הירוק ברמזור? :lol::lol::lol::lol:

 

סתא-א-א-א-א-א-א-ם...

 

פעם רציתי להחזיק ביצים באוטו ולזרוק אותם על השמשות של אותם מניאקים שמרגיזים אותי!

חכמת פורד אסקורט: עדיף 60 סוסים שעובדים בשבילך מאשר 120 שאתה עובד בשבילהם.

חכמת מרצדס W116: אין דבר כזה "شيخ לשעבר".

פורסם

אם רשמת את המספר שלו - תגיש תלונה במשטרה.

 

המשטרה תמסור לך את פרטי הרכב, ואז תוכל להגיש תביעה על הצמיג והג'נט נגד הביטוח שלו.

 

מסקנה - תמיד להסתובב עם עט ופנקס באוטו.

היתה לי אלפא אדומה / היתה לי אלפא / היום אני נוסע / בדלתא לבנה.

פורסם

אם כבר כל אחד מספר את סיפורו תשמעו מקרה קטן שקרה לי

יום אחד בעבודה אני מסיע רכב ב.מ.וו סדרה 5 שחורה לא זוכר איזה דגם בדיוק שנת 90

ומשהוא, עוד מהעיצוב של שנות ה 80 עם ה 2 פנסים בכל צד ופח כמו של מרכבה רק יותר חזק

בקיצור הייתי איתה בדרך למוסך לתקן את המכה בפח ב2 הדלתות בצד ימין מכה רצינית

אני נוסע שומר על מהירות חוקית (כמה שזה קשה ברכב כזה! אין לכם מושג), ו10 מטר

ממעבר חציה פתאום מגיחה לי משאית פיאט מהקטנות האלה לא בדיוק משאית כמו טרנזית

אבל ממש גדולה וגבוהה, בכל מקרה הוא מתפרץ לי לנתיב אני במזל הצלחתי לבלום ואפילו

בלי ABS! הצלחתי לגרום לרכב לסטות קצת שמאלה כדי לא להכנס בו

הטיפש עצר ממש לפני המעבר חציה ואני השיא העצבים אחרי שהוא קלקל לי את כל היום

אנחנו מחליפים קללות דרך הסאן רוף 8)

עד שהבנתי שאין עם מי לדבר וחשבתי לעצמי גם ככה כל צד ימין דפוק לגמרי מה איכפת לי

גם הרכב לא שלי גם יש ביטוח וגם ככה אני בדרל למוסך לתקן אותו

איך שסיימו לעבור קבוצת אנשים לקחתי את כל ההגה ימינה וסחטתי את דוושת הגז...

 

התוצאה:

משאית קטנה תוצרת פיאט (אני חושב שזה דגם הרקולס) עם דפיקה ענקית בצבע שחור

ב.מ.וו סדרה 5: אין זכר לפיאט...

 

מסקנה: משאית עם פח של יפנית וב.מ.וו אחת קשוחה ביותר...

אפשר לומר שאחרי שראיתי שהבן אדם נדפק לגמרי צעקתי לו מיצטער על המכה

אז כמובן שהוא אמר בוא לפה אני רוצה את הפרטים שלך!

ואז :D ואמרתי לו: תפוס אותי אם תוכל! (ואחרי זה בא LOL ענקי)

למכירה ספרים בעברית!!! נדירים ביותר לרנו מגאן החדשה לכל המעונינים נא לפנות אלי בפרטי

×
×
  • תוכן חדש...