Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7275 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סאב וופרו12ואינטשוPioneerוTSW306Cו

מותג: Pioneer , סוג הרמקולים: סאב וופר , גודל: 12 אינטש, הספק: 1000 וואט, הספק אפקטיבי: 400 וואט RMS13441544b.gif

 

או

 

סאב וופרו12ואינטשוKickerוCOMP C12ו

מותג: Kicker , סוג הרמקולים: סאב וופר , גודל: 12 אינטש, הספק: 300 וואט, הספק אפקטיבי: 150 וואט RMS

14031923b.gif

 

שתיהם באותו תחום מחיר,

ברשותי המגבר החיקוי של BOSS שנראה כך 11835435b.gif רק במקום SUPER SOUND רשום BOSS .

ככה שההגברה לא משנה לי בין הפיוניר לקיקר מבחינת עוצמה לפי מה שרשום הוא מוציא 120W RMS ב4 אום בגישור ככה שאני מתלבט בין הקיקר לפיוניר

מה דעתכם על מה יותר כדאי לי ללכת? אני מעדיף איכות מאשר סתם בומים גם אני רוצה תיבה בלי פורט

Renault Clio RSi 1995 :evil:

פורסם

להגברה ה"פשוטה" הזו הייתי ממליץ את הקיקר כי עם ה"120 " המדוברים פה לא תצליח להגביר את ה305 בלי פרוטקשיינים להגביר את הקיקר יהיה יותר קל עם המגבר הנ"ל

גם תשמע יותר חזק וגם יותר מדוייק ...

שמעתי את הקיקר אצלי באוטו פעם ומאוד התלהבתי ממנו יחסית לסאב "חלש" וזה אני אומר אחרי שהיה לי L7 וגם 2 סאבים של JVC ו2 של קליף דיזיין וגם הP1 ועוד כמה שאין לי כח יותר לפרט ...

בקיצור הסאב הזה לא פראייר ובטווח מחירים שלו הוא לוקח את כולם עם הגברות חלשות יחסית

פורסם

בנוסף הקיקר גם נשמע יותר טוב הוא יותר נעים, הפיונר סתם עושה רעש, גם עם 120 הוא ישמע טוב.

hu-pioneer 7500

 

amp-Hifonics Titan TX4405

component-morel pulse 6.5

sub- JBL gto 1200

פורסם

סבבה תודה אז אני אלך על הקיקר

ואם תוכלו בבקשה להמליץ לי על רמקולים קדמיים?

ברשותי מגבר BOSS C350 400W שהוא באמת בוס ולא החיקוי

4X40W RMS

מקדימה מתאים לי רק רמקולים 4 אינץ אז תתחשבו!

תודה!

Renault Clio RSi 1995 :evil:

×
×
  • תוכן חדש...