Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7290 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

 

אחי הגדול,מחזיק בבעלותו סובארו DL שנת 90.

הוא יחסית מרוצה מאד ממנה,(שלוש שנים בבעלותו מבלי תקלות).אבל,אין מה לעשות...צריך להתקדם בחיים.

 

אחי מבסוט מהאוטומט,ולא רוצה ידני.

 

כמה דרישות:

1)אוטומט

2)גבוה יחסית(נסע על טויוטה קורולה,ואמר שהיא יחסית נמוכה לו)

3)אמינות

4)חסכונית עד כמה שאפשר בדלק

 

 

יש לציין שבין אחי ולבין מכוניות אין שום קשר.

הוא צריך רכב להניע ולנסוע,מבלי להתעסק ומבלי מה שכולנו אוהבים לעשות...:wink:

 

נ.ב

חשבתי על ניסאן אלמרה וסובארו אימפרזה,ופ'יזו 206

 

עריכה:

אפשרות להתגמשות לכיוון ה40.

 

 

מקווה לתשובה,

לירון

פורסם

שכחתי לציין:

 

אחי מעסה מקצועי,והוא צריך שיהיה מקום מאחורה למיטת עיסוי.

כמו כן,גובהו 1.83. לכן הרכב צריך להיות מרווח.

 

מקווה להמלצות,

לירון

פורסם
שכחתי לציין:

 

אחי מעסה מקצועי,והוא צריך שיהיה מקום מאחורה למיטת עיסוי.

כמו כן,גובהו 1.83. לכן הרכב צריך להיות מרווח.

 

מקווה להמלצות,

לירון

אז ה206 יורדת פה..

אנ יהייתי הולך על האלמרה- מניסיון עם רכב שנת 98...

אמין מאוד.

×
×
  • תוכן חדש...