Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קרע בדאש!!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8295 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי יונדאי אקסנט 98 היא יד ראשונה אצלי.

בדאשבורד מעל לוח השעונים נהיה קרע - סדק כזה לרוחבו של הדאשבורד.

כנראה זה מהשמש!

איך אפשר לתקן סדק זה ואיך אפשר למנוע היווצרות קרעים כאלה בעתיד?

תודה!!!

פורסם

לתקן - לא שמעתי על שיטה חוץ מהחלפה.

למנוע - זה די פשוט, כמו שאמרת זה מהשמש, ובשביל זה יש את כל הסוככים למיניהם. תקנה סוכך "משקפיים" או "אקורדיון".

My responses are limited. You must ask the right questions

פורסם
יש לי יונדאי אקסנט 98 היא יד ראשונה אצלי.

בדאשבורד מעל לוח השעונים נהיה קרע - סדק כזה לרוחבו של הדאשבורד.

כנראה זה מהשמש!

איך אפשר לתקן סדק זה ואיך אפשר למנוע היווצרות קרעים כאלה בעתיד?

תודה!!!

 

אי אפשר לתקן דשבורד (לא כלכלי).

 

אופציות:

1. להחליף דשבורד

2. להחליף דשבורד ולקנות מכונית נורמלית.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

לגבי הקרע תנסה ללכת לחברה מאוטו פיקס,הם יושבים ליד קניון איילון.

הם אלופים בתיקונים מהסוג הזה.

פורסם
לגבי הקרע תנסה ללכת לחברה מאוטו פיקס,הם יושבים ליד קניון איילון.

הם אלופים בתיקונים מהסוג הזה.

 

אם יש לך את הקרע המפורסם של היונדאי אוטופיקס לא יעזרו לך לדעתי, אלא רק החלפה, מכיוון שזה ממש גדול...

 

מה גם כנראה שזאת המחלה שלה, כי ראיתי פשוט המון כאלו, חלקם עם קרע ממש ענק..

 

(מעניין עם השמש עושה נזק למכלולים הפנימיים בדש)

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

אכן, בעייה ידוע באקסנטים מהשנים הללו.

 

אני עובד בשטיפת מכוניות (עבודה מועדפת - מה לעשות...)

וכל אקסנט שנייה מהמודלים הללו באה עם סדק אחד או שניים בדש.

 

הפלסטיק הזה כל כך דק, וכל כך לא גמיש, שהוא פשוט נשבר מהויברציות כנראה.

 

מה לעשות?

 

לדעתי אין הרבה.

 

אולי לשים פרווה על הדשבורד ? :lol:

 

יובל.

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

כשלחצתי בשביל להיכנס לשרשור הזה, הייתי בטוח שמדובר ב205...

אבל רכב חדש יחסית של יונדאי? הפקרות לשמה... :shock:

 

אגב, הרכב כולל כרית אוויר לנוסע?

כי מעניין מה מצב החלק שאמור להסתיר אותה כביכול.

 

אני מניח שמצב הדש בדייהטסו שרייד שלך הרבה יותר טוב , למרות השנים.

אני טועה? :wink:

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
כשלחצתי בשביל להיכנס לשרשור הזה, הייתי בטוח שמדובר ב205...

אבל רכב חדש יחסית של יונדאי? הפקרות לשמה... :shock:

 

אגב, הרכב כולל כרית אוויר לנוסע?

כי מעניין מה מצב החלק שאמור להסתיר אותה כביכול.

 

אני מניח שמצב הדש בדייהטסו שרייד שלך הרבה יותר טוב , למרות השנים.

אני טועה? :wink:

 

באקסנט הוצעה כרית אוויר לנוסע רק מ2002

פורסם
כשלחצתי בשביל להיכנס לשרשור הזה, הייתי בטוח שמדובר ב205...

אבל רכב חדש יחסית של יונדאי? הפקרות לשמה... :shock:

 

אגב, הרכב כולל כרית אוויר לנוסע?

כי מעניין מה מצב החלק שאמור להסתיר אותה כביכול.

 

אני מניח שמצב הדש בדייהטסו שרייד שלך הרבה יותר טוב , למרות השנים.

אני טועה? :wink:

 

באקסנט הוצעה כרית אוויר לנוסע רק מ2002

 

חבל מאוד :lol:

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

×
×
  • תוכן חדש...