Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7329 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום לקראת 4 ניסית להתניע את הרכב, וזה היה נראה בהתחלה בסדר אך לאחר כמה שניות הרכב לא הניע, ונשמע צליל של רכיב חשמלי מסתובב סביב עצמו , הצליל לא הפסיק עד ניתוק המצבר, לאחר ניתוק המצבר וחיבורו שוב הרעש של המנוע המסתובב חוזר עלך עצמו ללא קשר להתנעה. בדקתי רצועת טיימינג והיא בסדר. הרעש בא מתחת לסעפת היניקה \פילטר אוויר. יכול להיות שהסטארטר ממוקם שם וזאת הבעיה ?

למה הרכיב לא מפסיק להסותבב עם חיבור המצבר ללא קשר להתנעה או לסוויץ' (המפתחי היה בחוץ)

אם זה לא הסטארטר מה יכול להיות הבעיה ?

במידה וזה אכן סטארטר מה העלות של חדש או ישן?

 

הרכב שנת 93 מנוע 1.4 קרבורטור

 

*נכתב בעבור המשתמש TAHAR.

GTA זה הכי אחי .

פורסם

במקרא והסרטר ממשיך לעבוד עם המנוע ,התקלה נובעת בדרך כלל מסויץ' תקוע , יש לבדוק סויץ' וסטרטר. סביר להניח שעם נסעת או ולחצת על דושת הדלק עם סטרטר תקוע בזר המניע הסטרטר מפורק מבפנים. לך לחשמלאי שיבדוק את הסויץ' ואת הרעש ששמעת.

 

חג שמח יצחק.

:evil:סייג לחוכמה שתיקה :brickwall:
פורסם

תודה רפי ויצחקי

 

אני ביררתי אצל מוסך טלפנוית ותיארתי לו את הביעה והוא אמר שהסטרטר "מחליק" זה אומר שהסטרטר מת?

ואם לא מהיא עלות השיפוץ בערך?

 

ולתקן את הסוויץ זה תורה מסיני שאמורה לגבות ממני הרבה כסף?

GTA זה הכי אחי .

פורסם
שנייה , רפי רק הלך להביא את הסורק המיוחד שמתחבר אל הרכב שלך ועושה דיאגנוזה דרך האינטרנט...
חבל,

 

שישדרג לגרסא האלחוטית...

פורסם

אם הייתי יודע מחירים אז הייתי כותב, אבל קשה לדעת מה בדיוק התקלות דרך המסך והמקלדת ובכל מקום יש מחירים שונים הן לעבוד והן לחלקים (מקוריים או חליפיים מרמות שונות).

נא עדכננו בתוצאות ומה היו התקלות.

בברכת חג שמח - רפי לין :-D

פורסם

יש מצב שרעש רכיב מסתובב היה- רעש מאוורר של רדיאטור?

לפרק סויץ בדגם שלך לא סיפור ( סויץ חליפי עולה בסביבות 200ש"ח) אני אישית שיפצתי ולא החלפתי(עקב בעיה מכאנית במנעול עצמו).

1.פירוק תיבת פלסטיק מסביב

2.פירוק בורג פיליפס המחזיק את הסויץ בתוך צינור.

3ללחוץ על פין (באיזור בורג הפיליפס) כאשר מפתח בחצי סויץ,בלי זה הפין לא נלחץ.

4להוציא את הסויץ בזהירות - מנגנון נעילת הגה עלול להיתפרק לגורמים, לזכור איך מורכב מנגנון נעילת הגה (כדאי לצלם).

כמובן כל זה אם הסויץ אכן דפוק.

!!! FUCK THE FUEL CRISIS

פורסם

טוב בכל מקרה תודה לכל מי שהגיב.

הצלחתי לסדר הכל ללא עזרת מכונאי וללא החלפת סטרטר או סוויץ.

 

:-P

crazy... citroen ZX.

למכירה j-b weld יש לי שלוש חבילות.

פרטים בה"פ

פורסם
טוב בכל מקרה תודה לכל מי שהגיב.

הצלחתי לסדר הכל ללא עזרת מכונאי וללא החלפת סטרטר או סוויץ.

 

:-P

אנא פרט מה היה?

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

×
×
  • תוכן חדש...