Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7355 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

 

אני מחפש תוכנת עריכת וידאו, שתוכל לטפל בהכל - היא יכולה להיות כבדה, המחשב שיריץ אותה חזק מאוד.

 

אני מחפש תוכנה שתהיה בעלת פונקציות רבות ככל האפשר, שתתן תוצאות מקצועיות (כמו בקלטות חתונה ואירועים), כולל אפקטים, מקסרים וכד'.

 

דברים בסגנון של Movie Maker כבר עברו תחת ידי והם לא מעניים כ"כ.

 

תודה רבה רבה לעוזרים.

פורסם

EVID

 

SONY VEGAS

ADOBE PRMIER

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

אני מאוד אהבתי את האדובי פרימייר. תוכנה מצויינת אבל כ-ב-ד-ה!!! דורשת לפחות 1G של RAM.

שים לב שלוקח הרבה זמן ללמוד לעבוד איתה, ואני ממליץ לבצע שמירת פרוייקט כל כמה דקות. יש לה נטייה להיתקע הרבה.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

מצאתי את הפריימיר בגרסת ניסיון, התקנתי אותה ונאמר שהניסיון הסתיים. :|

 

לא הצלחתי למצוא "קובץ" ( ;) ) כדי לסדר את זה (המלצות לגבי קבצים כאלה יתקבלו בברכה גם בה"פ).

 

את ה-AVID הורדתי כמלא, והוא אמר שאין לי dongle (?!).

 

בקיצור, אני עדיין באותה נקודה.

 

 

עזרה תתקבל בשמחה.

פורסם

את ה-AVID הורדתי כמלא, והוא אמר שאין לי dongle (?!).

דונגל זה בעצם מין דיסק-און-קי(לא בדיוק אבל בסגנון...), שמוכנס ל-USB ובעצם מאלכס עליו את כל פרטי הרישיון, נפוץ מאוד בתוכנות יקרות (פרי הנד, פרמייר וכדומה)
Guest תמיר .א.
פורסם

יש גם לזה פריצה, תחפש טוב.

 

תמיר

פורסם

מצטרף להמלצה על הפרמייר..

אין עליה.

 

בנוסף,

וירטואל דאב, עשויה לעזור בקימפרוס :-)

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

אז קצת עדכונים.

 

הורדתי את הסוני, עושה קצת בעיות - ננסה לשחק איתה קצת, לתפעל ונראה אם יהיה חיבור.

 

את הAVID לא הצלחתי להפעיל, לא מצאתי את משהו ש"יחולל" את זה.

 

הפרימייר אכן נראית כמו אחת שתעשה את העבודה, רק שהיא מסובכת מ-א-ו-ד.

 

ראיתי מס' מדריכים לזה, נוריד, נקרא ונלמד לתפעל.

 

תודה לכולם, אתם מוזמנים לתת עצות אם יש לכם לגבי תפעול התוכנה ועוד.

פורסם

קראק לביטול הדונגל של אויד:

 

http://rapidshare.de/files/19750411/Crack.rar.html

 

 

 

 

 

Pinnacle Studio v9.3:

http://www.pinnaclesys.com/WebVideo/studioplusversion9/English(US)/doc/Studio9_3_Trial.exe

 

v9.4.3.56 עידכון תוכנה:

http://www.pinnaclesys.com/SupportFiles/StudioPatch9_4_3_56.exe

"קובץ"

http://softex.meganet.lt/old/FIX/05.22/PinnacleStudioPlus.9.4.3.56.Unlocker.rar

 

אם אתה מיתעקש על גירסה מעודכנת יותר: (לא חושב שזה כזה קריטי..)

v10.5 עידכון ל:

http://cdn.pinnaclesys.com/Supportfiles/StudioPatch10_5_0_2783.exe

"מחולל..":

http://rapidshare.de/files/13471496/Pinnacle_Studio_10.5_kg.rar.html

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

GSI (יש לך שם?), אתה פשוט מלך עם כל הלינקים האלה.

 

נוריד את כולם, נראה עם איזו אפשר להתחבר יותר או פחות, ונמשיך כך.

 

תודה רבה כולם, וכמובן יתקבלו בברכה עצות לגבי כל תוכנה.

×
×
  • תוכן חדש...