Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7366 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מתכנן את השידרוג של מערכת השמע שיש לי באוטו.

יש כבר במכונית 4 רמקולים רגילים.

אני מניח שמה שצריך כעט זה מגבר, טוויטרים וסאב.

 

נניח שאני לוקח סאב כזה...

http://www.pioneerelectronics.com/pna/product/detail/0,,2076_4059_153020663,00.html

 

טוויטרים גם של PIONEER יש טובים ב200-300 שקלים...

 

איזה מגבר עליי לקחת כדי שהכל יעבוד בצורה אופטימלית?

כמה ערוצים זה צריך להיות? מה צריך לבדוק? איזה פירמות טובות?

 

אני אודה לכם מאוד אם תעזרו לי ב2 נושאים:

1) המגבר - כמה ערוצים רצוי? כמה הספק זה חובה?

2) איפה ההרכבה הכי זולה?

פורסם

באיזה רכב מדובר? אל תמהר לבחור את הסאב הזה.. ובכלל תן פרטים והחבר'ה פה שמבינים יותר ממני יתנו לך כל עצה שאתה צריך...

 

ואיזה רמקולים יש לך?

Good guy goes to HEAVEN

Bad guy goes to PATTAYA :twisted:

.PATTAYA ADDICT / REBEL

פורסם

לא ממליץ על הסאבים של פיונייר.

טויטרים ממליץ על מורל MT22 לדוגמה.

איזה רמקולים יש לך באוטו? חברות? דגמים? סוג?

מה התקציב שלך למגבר + סאב+ תיבה+ חיווט+ התקנה.?

 

בברכה.

פורסם

א. גם אני לא אוהב את הסאבים של פיוניר , באותו מחיר ישנם אפשרויות עדיפות.

 

ב. במקום לקנות טויטרים ב 300 ש"ח , שווה לך להשקיע טיפה ולהביא סט קומפוננט שלם, נגיד בעד 500 ש"ח.

או אם אתה רק רוצה טויטרים ב 300 ש"ח אתה יכול לחפש את המורל MT-11 או אולי אפילו את ה MT-22.

 

ג. לגבי מגבר , מה התקציב שלך ? בגדול רצוי מגבר 4 ערוצים , 2 ערוצים לבמה הקידמית ו2 ערוצים לסאב.

פורסם

OK...עוד פרטים כדי שתוכלו לקבל תמונה יותר ברורה...

 

* מדובר באוטו סובארו אימפרזה עם נגן דיסקים פשוט.

* יש 4 רמקולים רגילים של PIONEER.

* התקציב שיש לי זה סביב ה200 שקלים.

 

איזה מגבר + סאב יתאימו לצרכים שלי?

האם לא כדאי ללכת על 2 מגברים וקרוס-אובר חיצוני?

 

מחכה לטיפים שלכם חברים...

תודה מראש!!!

×
×
  • תוכן חדש...