Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ההגה עקום קצת :-)


יגאל
שימו לב! השרשור הזה בן 7603 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני זוכר תמיד באופניים כשהכידון היה מתעקם לי היתי שם את הגלגל הקדמי בין הרגליים ומיישר את הכידון.

ההגה אצלי בשרייד טיפה עקום, יעני כדי שאני אסע בקו ישר לחלוטין ההגה אצלי טיפה פונה ימינה (טיפה אבל זה מעצבן אותי)

איך מטפלים בבעיה זו??

 

דבר נוסף (וכן עשיתי כיוון פרונט וזה לא קשור)

במהירויות גבוהות האוטו לוקח טיפה ימינה כאשר אני עוזב את ההגה

עשיתי כמה בדיקות בפנצ'ריה שלי והתברר שזה בגלל שיש מכה קטנה באחד הג'אנטים.

העברנו את הג'אנט מקדימה לאחרונה והתופעה קטנה אך לא נעלמה.

 

יש מצב ליישר את הג'אנט? אין לי תקציב להחליף את הג'אנטים ואני מעדיף שהוא ימשוך קצת ימינה מאשר לחזור לפחים המגעילים של שרייד.

יש למישהו איזשהי הצעה?

השאלה הראשונה יותר מטרידה אותי 8)

 

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה קשור לשיניים של ההגה

כנראה שפעם פתחו\הוזיזו אותו ולא החזירו בדיוק מירבי!!

לגבי יישור גאנט בחיים לא יחזירו אותו להיות כמו חדש!!

בטח לא שאיזה סעיד עם פטיש 5 ק"ג עושה זאת :wink:

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שים את המכסה מנוע והמנוע בין הרגליים , ומשוך את ההגה בכח עד שיהיה ישר... :wink:

 

וברצינות : כנראה מדובר באחד מהבאים:

כיוון פרונט לקוי

ג'נט פגום או איזון גלגלים

בעייה במערכת ההגה (מסרקים וכו'...)

 

נ.ב. יישור ג'נטים מגנזיום ? זה כסתוח אחד גדול. אי אפשר ליישר כזה דבר.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה צריך לפרק את ההגה (זה קל אם אין לך כריותאוויר, אם יש תן למומחה)

בשלב הזה צריך לבדוקכמה עדינות השיניים של מוט ההגה -

אם הם עדינות (הרבה שיניים) אז מה שאפשר זה להוציא את ההגה ולהחזיר אותו עם תיקון הסטיה. לעיתים נדרשים מחזור או 2 של ניסוי וטעיה עד להצלחה.

(ב 306 שלי זה עבד) את זה אפשר לבד.

(תזכור רק לחבר ולהדק את ההגה בסוף)

 

מקרה ב' - מוט הגה עם 3 מצבים (כמו בפורד בחלק מהדגמים)

כאן צריך לבדוק אם ניתן לבצע את התיקון על ידי משחק בכוונון של הגלגלים והציריה.

אמנם זה פשוט יחסית ומה שצריך זה מפתח שוודי, סרט מדידה ובלוקים להעמיד עליהם את האוטו (אלא אם כן יש לך ליפט קטן בבית)....

בקיצור, את זה לא תעשה לבד, אבל ניתן לסדר את זה במוסך (במידה והסטיה של ההגה קטנה) וזה לא צריך לעלות הרבה :

לדעתי סביבות :shock: 150ש"ח אבל אני לא מוסכניק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החלק הראשון מדוייק לחלוטין(ה"שיניים" נקראים שיני הזחה).

החלק השני, תיקון קל, את הסטייה ניתן לתקן ע"י כיוון גלגלים פשוט(TOE IN-TOE OUT).

וזה כן קשור לכיוון הפרונט שבצעת, המכוון שלך היה אמור לוודא שגלגל ההגה "מאופס".

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם לי ההגה היה קצת "מסובב" שקניתי את האוטו.

אין לי כריות אויר, אז עשיתי ככה:

סתחתי את הכיסוי של הצופר (או קליק מאחור,או משיכה,אבל בזהירות על החוטים של הצופר).

ישנו אום גדול במרכז. נסה ליישר את האוטו בקו ישר. אני נסעתי לאחור בחניה, ואז קדימה בקו הכי ישר שאפשר. עכשיו עמוד במקום. פתח את האום (פלייר פטנט),אך שמור שלא תסובב בטעות את ההגה על נטיות קטנות ימינה או שמאלה. הוצא בזהירות את ההגה והכנס אותו ישר ככל האפשר עם התאמה מדוייקת לשיניים. סגור את האום הייטב, סע סיבוב קטן בכביש ישר. אם הסתדר- סגור את המכסה של ההגה. אם לא-חזור על הפעולות שוב.

בהצלחה.

I30 CW

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם לי ההגה היה קצת "מסובב" שקניתי את האוטו.

אין לי כריות אויר, אז עשיתי ככה:

סתחתי את הכיסוי של הצופר (או קליק מאחור,או משיכה,אבל בזהירות על החוטים של הצופר).

ישנו אום גדול במרכז. נסה ליישר את האוטו בקו ישר. אני נסעתי לאחור בחניה, ואז קדימה בקו הכי ישר שאפשר. עכשיו עמוד במקום. פתח את האום (פלייר פטנט),אך שמור שלא תסובב בטעות את ההגה על נטיות קטנות ימינה או שמאלה. הוצא בזהירות את ההגה והכנס אותו ישר ככל האפשר עם התאמה מדוייקת לשיניים. סגור את האום הייטב, סע סיבוב קטן בכביש ישר. אם הסתדר- סגור את המכסה של ההגה. אם לא-חזור על הפעולות שוב.

בהצלחה.

הסכנה באיפוס גלגל הגה בצורה כזו, שתאבד את רדיוס הסיבוב, ז"א-מס' הסיבובים של גלגל ההגה ממרכזו לכל צד עד סופו שלא יהיו תואמים.

לכן רצוי לבצע זאת ע"י כיוון גלגלים(TOE IN-TOE OUT).

אפשרות נוספת היא לשכוח/לשבור את הפין מחזיר ידית איתות בפעולה זו.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7603 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...