Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8400 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

האם מישהו יודע כיצד מחליפים את תדרי הרדיו מארה"ב - אי-זוגי

לישראל - זוגי ????

 

המכשיר הוא בלאופונקט - MP3000.

 

האם צריך מעבדה או שאפשר לבד ?!

בתודה מראש...

ZX1 :wink:

ZX1

פורסם
שלום

 

האם מישהו יודע כיצד מחליפים את תדרי הרדיו מארה"ב - אי-זוגי

לישראל - זוגי ????

 

המכשיר הוא בלאופונקט - MP3000.

 

האם צריך מעבדה או שאפשר לבד ?!

בתודה מראש...

ZX1 :wink:

 

 

תבדוק בתפריט של המכשיר אופציה לשנות את התדרים

אם אתה לא מוצא ואף אחד פה לא יודע לענות לך שלח אי מייל לתמיכה של בלקפאונט...

פורסם

אז זהו , שהתמיכה של בלאופונקט מסרבים לתמוך

כי הם לא הביאו את הדגם הזה לארץ.

 

בחוברת המכשיר לא מצויין שום דבר בנושא.

 

האם יש מעבדות באזור המרכז שיכולות לעזור ?

ZX1

פורסם

תתקשר לרכטמן בחיפה ,הוא מחזיק כאלה מכשירם ותשאל אותו אם ההסבה היא חיצונית או שצריך לפתוח את המכשיר

ערן

פורסם
אז זהו , שהתמיכה של בלאופונקט מסרבים לתמוך

כי הם לא הביאו את הדגם הזה לארץ.

 

בחוברת המכשיר לא מצויין שום דבר בנושא.

 

האם יש מעבדות באזור המרכז שיכולות לעזור ?

 

התמיכה של JVC שמחו לעזור לי והסבירו לי בדיוק מה לעשות

 

פה בארץ רוב הסיכויים שיספרו לך סיפורים על דברים שצריך לעשות גם אם בעצם כל מה שצריך לעשות זה ללחוץ על שני כפתורים (מניסיון)...

×
×
  • תוכן חדש...