Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7385 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,



קודם כל חייב לציין שעשיתי חיפוש קרוב לחצי שעה, ולא ממש הצלחתי למצוא משהו מועיל. מתנצל אם פספסתי.

 

כיום הבורה נועלת מקדימה זוג צמיגי SAVA מטונפים שכבר מסיימים את חייהם, הבלימה מאוד מאוד לא אפקטיבית וזאת למדתי היום ב-2 מצבים שבהם נעלצתי לעצור במהירויות של 70 ל-0 והצלחתי לעשות את זה בקושי רב.

בכל מקרה, מאחורה יש גם פירלי P6000 אחד ועוד צמיג אחר לגמרי, כבר הספקתי לשכוח איזה.

 

בכל מקרה, אני צריך המלצה לרביעייה שתחזיק לאורך זמן רב, הרכב נוסע כ-35 עד 40 אלף קילומטר בשנה, ויהיה נחמד אם הם יחזיקו את זה.

הדגש הוא על נוחות ושקט נסיעה (משהו שהבנתי שדי קשה להשיג עם צמיג שאמור להחזיק להרבה [גומי קשה יותר?]), וכמובן כמה שיותר זול. אני מאמין שאפשר יהיה להשקיע עד 1000 לרביעייה.

אגב, אם יש למישהו המלצה על פנצ'ריה טובה באזור נהריה-עכו-קריות-חיפה, יהיה מאוד נחמד.

 

המידות הן 205/55/16.

 

תודה מראש!

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם

לא רוצה להוציא לך את האויר מהמפרשים, אבל 1000 ש"ח לרביעיה במידה כזאת זה יעד קצת שאפתני, אלא אם אתה מתכנן על משהו בכיוון של אליאנס (טפו!).

אל תשכח שבנוסף לקוטר הג'אנט הנדיב, אתה גם יושב על חתך נמוך יחסית, מה שמייקר את כל העסק.

אבא שלי שם בבורה גודייר איגל NCT5 באותה מידה כמו שלך. אם זכור לי נכון, הוא שילם משהו כמו 1400+/-.

אל תשאל אותי איך הם כי כמעט לא יוצא לי לנהוג בבורה, וגם כשכבר כן יוצא אני לא שש "לבדוק" אותה - היא פשוט קצת משעממת...

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
לא רוצה להוציא לך את האויר מהמפרשים, אבל 1000 ש"ח לרביעיה במידה כזאת זה יעד קצת שאפתני, אלא אם אתה מתכנן על משהו בכיוון של אליאנס (טפו!).

אל תשכח שבנוסף לקוטר הג'אנט הנדיב, אתה גם יושב על חתך נמוך יחסית, מה שמייקר את כל העסק.

אבא שלי שם בבורה גודייר איגל NCT5 באותה מידה כמו שלך. אם זכור לי נכון, הוא שילם משהו כמו 1400+/-.

אל תשאל אותי איך הם כי כמעט לא יוצא לי לנהוג בבורה, וגם כשכבר כן יוצא אני לא שש "לבדוק" אותה - היא פשוט קצת משעממת...

ה NCT5, צמיג מעולה. להיגוי של הבורה הוא יוסיף חדות ודיוק, שהרכב הזה מסוגל להם, עם הצמיגים הנכונים. מאידך, הם קשים במקצת ומפחיתים מרכות הנסיעה. ענין של העדפה אישית.
פורסם

אוקי, תודה על ההוצאה מהחלום של ה-1000 ש"ח, פשוט איני בקיא כל כך במחירי הצמיגים.

חיפשתי קצת על ה-NCT5, הבנתי שאלו צמיגים נחמדים מאוד, אבל נופלים בביצועים על רטוב, זה קצת מפחיד אותי למען האמת.

כמו כן, הבנתי שהם מתחרים ישירים בפירלי P6000, האם המחיר שלהם גם זהה?

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם

1000 ש"ח, חלום בלתי מושג..., אין חיה כזו בצמיגים אותם אתה מחפש.

 

תנסה דנלופ, מידה דומה הוחלפה אצלי במחיר של 700 שקל לזוג.

פנצריה טובה ומומלצת נמצאת בקרית חיים, צומת האצטדיון , מחזיק צמיגי גודייר , שרות מעולה ומחירים טובים.

פורסם
1000 ש"ח, חלום בלתי מושג..., אין חיה כזו בצמיגים אותם אתה מחפש.

 

תנסה דנלופ, מידה דומה הוחלפה אצלי במחיר של 700 שקל לזוג.

פנצריה טובה ומומלצת נמצאת בקרית חיים, צומת האצטדיון , מחזיק צמיגי גודייר , שרות מעולה ומחירים טובים.

אפשר בבקשה דגם של הצמיגים?

 

תודה על הטיפ!

I Ride Because I Really Like Dessert

×
×
  • תוכן חדש...