Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7367 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ה-VARTA מצבר מצויין (זהו מצבר שגם לא צריך למלאות בו מים), ה-72 אמפר יספיק לך לדעתי , ותשפר את שלושת הגדולים !

זה נכון

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

סליחה שאני "נדחף" לשיחה, ויכול להיות שזה גם הקפצה פשוט לא רציתי לפתוח נושא חדש סתם,

עכשיו אצלי קרה שעם כל באס עוצמתי המגבר שלי(רדבוקס 1000) נכנס לפרוטקשן,

והמצבר שקיים ברכב שלי 55 אמפ"ש, לא הוחלף 5 שנים, יש מצב שהוא גמר תעבודה שלו? או שזה בעיה של קבל?

הבנתי שבמידה ואני יקנה מצבר של שנפ 60 אמפ"ש כל הבעיות ייעלמו, זה נכון?,

אני בסך הכול רוצה לשמוע במערכת שלא דופקת כבר שבוע בגלל שהמגבר נכנס לפרוטקשן כל מכת באס,

בבקשה כל תגובה תקבל בברכה

 

שי.

פורסם

החלפתי מצבר!!! תודה למי שעזר

 

עכשיו רציתי לדעת עם אני יביא קבל

הקבל יעזור למצבר קצת?

 

עם אני ישאיר את האוטו מכובה וישמע מוזיקה (יש לי סאב L7 ככה שהוא לוקח הרבה זרם)

המצבר לא יגמר מהר? ככה לבד

או שקבל יכול לעזור לו קצת ושלא יגמר לי

ואני יכול לשבת עם האוטו כבוי ומוזיקה בפול ווליום

מי שלא בוכה, לא גודל!

פורסם

לא מקשיבים למערכת "כבדה" ברכב לא מונע. המצבר עלול להתרוקן בלי שום התרעה מוקדמת.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
סליחה שאני "נדחף" לשיחה, ויכול להיות שזה גם הקפצה פשוט לא רציתי לפתוח נושא חדש סתם,

עכשיו אצלי קרה שעם כל באס עוצמתי המגבר שלי(רדבוקס 1000) נכנס לפרוטקשן,

והמצבר שקיים ברכב שלי 55 אמפ"ש, לא הוחלף 5 שנים, יש מצב שהוא גמר תעבודה שלו? או שזה בעיה של קבל?

הבנתי שבמידה ואני יקנה מצבר של שנפ 60 אמפ"ש כל הבעיות ייעלמו, זה נכון?,

אני בסך הכול רוצה לשמוע במערכת שלא דופקת כבר שבוע בגלל שהמגבר נכנס לפרוטקשן כל מכת באס,

בבקשה כל תגובה תקבל בברכה

 

שי.

בבקשה תענו לי..

×
×
  • תוכן חדש...